בריסטה שמכינה קפה בביקיני והלבשה תחתונה. TikTok/@xomorris, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/@xomorris

בריסטה שמכינה קפה בביקיני מספרת על ההטרדות המיניות שהיא חווה: "לקוחות רוצים שארק להם בקפה"

17.3.2022 / 23:53

גרייס מוריס בת ה-19 עובדת בבית קפה כשהיא לבושה בביקיני והלבשה תחתונה מבחירה - ועל אף הטיפים הגבוהים והלקוחות החוזרים, היא מספרת גם על כמה בקשות מאוד מטרידות שקיבלה מגברים - כולל אבות של חברות שלה

בריסטה שמכינה קפה בביקיני והלבשה תחתונה/TikTok/@xomorris

גרייס מוריס בת ה-19 עובדת כבריסטה בביקיני, שמכינה ללקוחותיה קפה כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה - כחלק מדרישות התפקיד. בסרטוני טיקטוק היא חולקת את היתרונות שבעבודה שלה - ביניהם הטיפים הגבוהים, המתנות והלקוחות החוזרים, והחסרונות - הטרדות מיניות ובקשות ביזאריות מגברים מבוגרים, כולל אבות של חברות שלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


הצעירה מוושינגטון, ארה"ב, עובדת בעגלת קפה כשהיא לבושה בלבוש חושפני מאוד ובנתה לעצמה קהל לקוחות נאמן. בסדרת סרטוני טיקטוק סיפרה מוריס על הבקשות הביזאריות שהיא מקבלת מלקוחות. באחד הסרטונים, שצבר יותר מ-1.7 מיליון צפיות (לפני שנמחק), מוריס הלבושה בתחרה, מחוכים וחוטיני מספרת שלקוחות משלמים לה 5 דולר כדי שתטעם קודם מהקפה שלהם. בהתחלה היא לא הבינה מדוע אנשים רוצים שתלגום מהקפה שלהם ("מה אתם חושבים? שהשתנתי בפנים?" היא שאלה) אך מהר מאוד הבינה שהם, לדבריה, "רוצים את הפה שלי על זה".

יום בעבודה

בסרטון אחר סיפרה מוריס שהרבה "אבות מהאזור" מבקרים אותה מדי יום ונוטים לפלרטט איתה בזמן שהיא מכינה ומגישה להם קפה. היא סיפרה על גבר אחד שניסה להתחיל איתה לפני שעצר כדי לשאול לגילה. כשהיא השיבה 19, סיפר הבחור שהבן שלו בן 19. מהר מאוד גם התברר לה שהיא מכירה את הבן שלו ושהשניים למדו יחד. זה לא מנע ממנו לבקש ממנה מספר טלפון ולהזמין אותה לדייט. היא כמובן סירבה בנימוס. היא סיפרה: "בסוף השיחה שלנו הוא אמר 'אז, אני אוכל לקבל את המספר שלך? תרצי לצאת איתי?' ולהזכירכם, האיש הזה לא גרוש. האיש הזה נשוי לאמא של חברי ללימודים".

מהשיחות הקבועות שלה:

@xomorriss

??‍? it really be like this tho

♬ Follow my TikTok - Mixanofficiall
@xomorriss

I'm also so smart it's crazy

♬ original sound - G

בסרטון נוסף סיפרה גרייס מוריס: "משהו שאף אחד לא מדבר עליו הוא העובדה שהלקוחות האלה קצת מתאהבים בך אחרי פעם אחת שהם פוגשים בך. האובססיה היא לרוב קצרת מועד". היא סיפרה שגברים "מרעיפים" עליה מתנות לפני שהם "מאבדים בה עניין". כדי להדגים את עוצמת האהבה שהיא מקבלת מלקוחותיה, גרייס הציגה כמה מהמתנות שלטענתה קיבלה על ידי גבר שפגש אותה יום קודם לכן - כולל פרחים, שוקולדים, ספל שכתוב עליו 'את המועדפת עליי' ובקבוק של תבלין חריף. היא התבדחה: "אז עכשיו אנחנו מאוהבים ועבר רק יום אחד".

היא מקבלת מתנות

@xomorriss

S/o my high school friends dads

♬ original sound - G
@xomorriss

my main was banned so hopefully y'all see this (also this was the first two hours of my shift so not all presents but big cash present today)

♬ original sound - ?????

ויש לה גם לקוחות נשים

בנוסף למתנות, גרייס מקבלת טיפים נדיבים מהלקוחות שלה - אבל לחלקם יש תנאים חריגים לפני שהם שולפים אאת הרנק. לדבריה, יש לקוחות שהציעו לתת לה טיפ עבור יריקה במשקה שלהם. גרייס מודה שהיא אוהבת את העבודה שלה אך מצאה את עצמה לא פעם במצבים לא נעימים כאלה, כמו אב של חברה שלה שמבקר אותה בקביעות בעגלת הקפה - ואף הציע לשלם לה כדי שלא תספר על כך.

היא גם סיפרה על סטוקר שהוציאה נגדו צו הרחקה ואפילו על לקוח שביקש ממנה להעביר את הקש שנתנה לו דרך איבר המין שלה: "הלקוח ביקש 'קשית בטעמים'", היא סיפרה באחד הסרטונים בעוד היא אוחזת בקשית ורודה ואומרת לכאורה ללקוח "אתה רוצה שאשים את זה במה שלי??! זה לא יקרה". בסרטון אחר סיפרה על ילד בן 16, בתול, שהציע לה 20 דולר תמורת סקס. כמובן שגם לזה היא סירבה בנימוס.

שאלות ששואלים אותה בתפקיד

@xomorriss

posting for my five followers on this account since I'm banned on the other one

♬ original sound - Ian Asher

קשית בטעמים?!?

מוריס מספרת שהיא לא לוקחת קשה את הבקשות המטרידות של הלקוחות שלה ופשוט מסרבת. היא נהנית מתשומת הלב וחולקת בטיקטוק כמה מהמתנות היותר מפוארות שקיבלה מלקוחותיה. באחד הסרטונים טענה שסט פינת האוכל שלה, כלי המטבח, המצרכים, אביזרי האמבטיה, הספה ואפילו מקרן עצום הוענקו לה במתנה מ"מעריצים". היא גם נוטה לקבל טיפים גבוהים במיוחד - לפעמים יותר מ-100 דולר ללקוח. "לקוחות אוהבים לתת לי מתנות, כל יום", אמרה, וציינה שגברים מביאים לה לפעמים ארוחת צהריים: "אנשים תמיד שואלים אותי 'איך את יודעת שהאוכל לא מורעל? אני לא. היום קיבלתי צ'יפוטלה אז אם אני אמות אחרי הסרטון הזה, אתם תדעו מדוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully