"מלך ומלכת הפורנו של אוסטרליה", איזבל דלטור ודייל איגן. Instagram.com/isabelledeltore, צילום מסך
צילום מסך/Instagram.com/isabelledeltore

כוכבי הפורנו הגדולים של אוסטרליה חושפים מה אתם לא עושים נכון במיטה

15.9.2022 / 0:03

"מלך ומלכת הפורנו של אוסטרליה", איזבל דלטור ודייל איגן, סיפרו עד כמה הם אוהבים את הקריירה המפוקפקת בה בחרו ובעזרת נסיונם הרב הצביעו על טעויות שרובנו עושים בזמן הסקס. רשמו לעצמכם

שחקנית הפורנו איזבל דלטור/.instagram.com/isabelledeltore

שני כוכבי הפורנו המצליחים ביותר באוסטרליה דיברו בפתיחות על הטעויות הנפוצות שלכם במיטה - ואם נסמוך על הרזומה שלהם, כנראה שהם יודעים על מה הם מדברים.

איזבל דלטור בת ה-40 ודייל איגן בן ה-31 צברו קהל עצום של מעריצים אדוקים ברחבי העולם. השניים מרוויחים שכר של שש ספרות בחודש שמאפשר להם לחיות בעושר, תוך שהם נהנים מההטבות הייחודיות הנלוות למקצוע שלהם - כמו נסיעות תכופות ושעות עבודה גמישות.

לפני שהפכה לכוכבת פורנו מצליחה, דלטור עבדה כסוהרת. היא טוענת שזו הייתה החלטה חכמה מצידה לעשות הסבת מקצוע והסיבה תפתיע אתכם: היא מאמינה שהקריירה החדשה שלה מכבדת אותה יותר מהקריירה הקודמת. "ביליתי זמן מה באוניברסיטה בלימודי תואר כפול בעבודה סוציאלית ושירותי אנוש, רציתי לעזור לאנשים ולשנות את העולם", אמרה דלטור ל-news.com.au, "החלטתי לעבוד בבתי כלא. תמיד הייתי מאוד שמרנית, לא התאפרתי, כיפתרתי את החולצה ושמרתי על דיסטנס. עם זאת עדיין דיברו אלי בחוסר כבוד ושפטו אותי בחומרה רבה רק בגלל איך שאני נראית. פשוט הבנתי שאני לא יכולה לעשות את זה יותר".

השינוי קרה בעקבות ניסיון עבודה במועדון חשפנות. היא אמרה: "החלטתי לעבוד לילה אחד במועדון חשפנות והרווחתי את מה שאני עושה בשבועיים כסוהרת. אני מרגישה הרבה יותר בטוחה ומועצמת בתעשייה הזו. מקשיבים לי ומכבדים אותי כאן".

איזבל דלטור ודייל איגן

דלטור מודה שהקריירה שלה גבתה מחיר מחייה האישיים, כמו הצורך התמידי להשיב לתפיסות שגויות ושיפוטיות כלפיה.. "יש לי את העבודה המדהימה והפריבילגית ביותר בעולם ולא הייתי משנה אותה עבור כלום", אמרה. "למרות שאני חושבת שהיחס לאנשים העובדים בתעשיית המין בלבד משתפרת, עדיין יש סטנדרט כפול לגבי האופן שבו גברים ונשים נתפסים. הגברים נתפסים כחתיכים שנהנים מעבודתם - ואני לא חושבת שרואים נשים באותה צורה".

היא הוסיפה: "כמו כן, אנשים רבים מניחים שהחוויות המיניות שרואים במצלמה חייבות לשקף בדיוק את האופן שבו מערכות היחסים שלך נראות מחוץ למצלמה ומבחינתי, באופן אישי, זה שונה מאוד. זה קשה למצוא בן זוג רציני. חלקם הם מה שאני מכנה 'ציידי גביעים' שרק רוצים לשכב איתי בגלל מה שאני עושה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עם למעלה מ-13 שנות ניסיון בתעשיית הסרטים למבוגרים בלבד, דלטור חשפה כמה מטעויות הסקס הגדולות שכולנו עושים במיטה. "מהניסיון שלי, ראיתי איך אנשים מתביישים ונבוכים מסקס", אמרה דלטור, "אנשים מקיימים יחסי מין כשהאורות כבויים, לא מתקשרים ביניהם, לא אומרים אחד לשני מה הם אוהבים או לא אוהבים ונבוכים לנסות דברים חדשים. עצתי היא - לחקור. חקרו את עצמכם ואת השותף שלכם. אין שום בושה באישה שלוקחת שליטה על המיניות שלה, בין אם זה אומר שיש לך הרבה או מעט פרטנרים, או אם זה אומר לקיים יחסי מין בדייט הראשון או לחכות עד שזה ירגיש לך נכון. אמצי את המיניות שלך. נשים הן יצורים מיניים, תהני מכל שנייה של זה. אני עדיין בוחנת את המיניות שלי, אפילו אחרי מאות סצנות שצילמתי בקריירה שלי".

ונעבור ל"מלך הפורנו"

בעוד שלדלטור היה ניסיון כסוהרת, דייל איגן, לעומת זאת, הוא אסיר לשעבר ויש לו חוויות מ"הצד השני של המתרס". העבר המשותף שלהם בכלא יצר שיתוף פעולה טוב ביניהם והם גם צילמו סצנה משותפת מוקדם יותר השנה. איגן, שבסיסו בגולד קוסט, אמר כי מעורבותו בקבוצות הלא נכונות וקבלת מספר החלטות גרועות בחיים הובילו אותו לכלא, שם הוא ריצה 4 וחצי שנות מאסר. הוא טוען שהזמן שלו מאחורי סורג ובריח עזר להתפתחותו העצמית ואיפשר לו להפוך לאדם טוב יותר.

איגן התחיל לעבוד בתעשייה עוד ב-2011 כשעבד כמלצר חשוף חזה לפני שנכנס לפורנו ב-2013, מאז כיכב בשני סרטים. "הפריצה הגדולה" שלו הגיעה ב-2020 לאחר שנרשם לאתר מבוסס מנויים והחל למכור תוכן למבוגרים. כעת הוא מדורג ב-0.2% העליון של כל היוצרים באפליקציה.

"אני אוהב את מה שאני עושה. אני הבוס של עצמי ובוחר את השעות שלי - ואוהב את האנשים שאני עובד איתם", אמר איגן ל-news.com.au, "אני מרוויח טוב, יותר מהשכר של ראש הממשלה בשנה שעברה. עבור מישהו שעזב את בית הספר בגיל 14, אני די גאה בעצמי. קיימת תפיסה מוטעית גדולה שאני מתמודד איתה והיא שאני שוכב עם הקולגות שלי לעבודה בחיי האישיים - וזה לא המקרה. אני שומר את העבודה והחיים האישיים שלי מאוד בנפרד. דייטים זה קשה בתעשייה הזו. קשה למצוא אישה שתסכים למקצוע שלי. סקס בחיי האישיים שונה פי 1,000. רוב האנשים לא מבינים את זה. סקס בעבודה זה תכנון של סצנות, לשחק מול המצלמה, להיפתח לזוויות, להיות רועש ואגרסיבי מהרגיל. אני משתוקק לאינטימיות של סקס בחיים האישיים באותה מידה, אם לא יותר".

גם איגן שיתף כמה מהטיפים המובילים שלו לחיי מין טובים יותר וטוען שרבים עושים את אותן טעויות המשפיעות על החוויה. "טעות נפוצה מאוד שאנשים עושים היא שהם לא שואלים את האדם השני מה הם אוהבים", אמר וחיזק את דבריה של דלטור, "אין תקשורת לפני קיום יחסי מין. כל אחד אוהב משהו אחר. האופן שבו אתה נמצא עם בן זוג אחד אולי לא יעבוד עם אחר. זה כל כך חשוב לתקשר. יש תפיסה מוטעת נפוצה שהאדם השני 'צריך פשוט לדעת' איך לעשות את זה טוב - וזה לא תמיד המקרה. אתה צריך לדבר עם בן/ת הזוג שלך לפני כן, להגיע להבנות וככה לשניכם תהיה החוויה המינית הטובה ביותר. בסרטים אנשים לא מדברים, במציאות התקשורת חשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully