גווינית' ליי המאהבת הסדרתית ששכבה עם למעלה מ-100 גברים נשואים. gweneth_jsm, צילום מסך
צילום מסך/gweneth_jsm

"אני בוגדת סדרתית ששכבה עם יותר מ-1,000 גברים - ונשואים טובים יותר"

29.9.2022 / 23:59

גוונת' לי בת ה-50 מספרת שהיא מעבירה את רוב זמנה בבילוי עם גברים עשירים (ונשואים) שמעניקים לה "סקס מצוין", אבל לא רק בגלל זה. היא טוענת שהם ממש רוצים להכיר אותה והם אנשי שיחה של ממש. וגם: כך היא מבדילה בין עשירים באמת לכאלו ש"רוצים להיות עשירים"

המאהבת הסדרתית ששכבה עם למעלה מ-100 גברים נשואים: "בגידה זה בגנים שלנו"/צילום: גווינת' לי

תכירו את גוונת' לי, אלמנה בת 50 ממערב לונדון שמעבירה את זמנה בבילויים נועזים עם גברים אמידים ונשואים - והיא ממש לא מתביישת בזה. "דייטים רגילים כל כך משעממים. גברים שמתלוננים על המצב הכלכלי, על הבריאות שלהם - את הופכת להיות המטפלת שלהם". הסבירה גווינת', בראיון שהעניקה לאחרונה בו היא חשפה את אורח החיים הלא שגרתי, אך המהנה מאוד שלה לטענתה.

"למה לא למצוא גבר עשיר ולהרוג שתי ציפורים במכה?", תוהה גוונת', אשת עסקים שמרוויחה טוב ועצמאית מבחינה כלכלית, אבל עדיין נהנית להעביר את זמנה עם אנשי עסקים מצליחים שמפנקים אותה וגם מעניקים לה "סקס מדהים".

היא הוסיפה ש"גברים נשואים הם פשוט טובים יותר. הם שמים לב מתי הסתפרת, מתי סידרת את הציפורניים או אם קנית שמלה יפה. אני נהנית מתשומת הלב, אבל אני לא רוצה להיות תקועה איתו לנצח. זו הסיבה שהיה לי מספר אסטרונומי של מאהבים".

seperator

לי טוענת שהיא מוצאת הרבה מהגברים האלו באתר שנקרא Illicit Encounters, אבל היא גם פוגשת גברים בחיי היום יום שלה. היא ממליצה ללכת למוזיאונים, מכירות פומביות, תצוגות של מכוניות, לצפות בהצגות ועוד אירועים בסגנון. היא טוענת שהיא מבחינה בין עשירים באמת לכאלו שרק "רוצים להיות עשירים" לפי סגנון הלבוש שלהם.

"אפשר לדעת אם גבר הוא עשיר באמת לפי הבגדים שלו. מי שבאמת עשיר, לא עושה הצגות עם מותגים של בגדים, או בגדי מעצבים. אנשים עשירים באמת לא לבושים בבגדים של גוצ'י. יש להם בדרך כלל אביזרים מיוחדים ושעוני עור. וגם את אותו זוג נעליים בשלושה צבעים שהם תמיד נועלים".

לי הסבירה שהגברים ש"טיפסו גבוה בסולם בחיים שלהם, לא מכירים נשים רק בשביל הסטוץ. הם רוצים להכיר אותך, לדבר איתך וליצור חיבור אמיתי - זה עושר".


לי, דוגמנית לשעבר, טענה בעבר שניסיונה מוכיח שבגידה עוברת בתורשה, לאחר ש-80 אחוזים מהגברים הנשואים איתם בילתה הודו בפניה שגם הוריהם בגדו. מן הסתם, הדבר אינו בהכרח תלוי גנים ויתכן פשוט שילדים להורים בוגדים הושפעו מהבחירות של הוריהם וגדלו בסביבה בה בגידה נחשבת כחלק לגיטימי מחיי נישואים. בראיון שהעניקה ל"דיילי מירור" היא אמרה: "בגידה עוברת בגנים. ילדים להורים בוגדים לא חוששים לבגוד, כי הם ראו את הוריהם עושים זאת לפניהם. אחד הגברים שהכרתי הוא בנקאי עשיר מקיימברידג' שאמו נישאה שלוש פעמים. הוא גדל לצידה כשהיא יצאה עם רצף של גברים שונים וזה השפיע על ההתנהגות שלו ככל שהתבגר".

אל תטעו - ללי אין שום רגשי אשם על כך שהיא מבלה עם גברים נשואים. היא טוענת שהם אלו שצריכים להיות עם רגשות אשם - מאחר שהם אלו שעונדים טבעת נישואים ולא היא. למעשה,היא אומרת שהמטרה שלה לא הייתה לגזול מנשים את בעליהן אלא דווקא לסייע לזוגות להישאר ביחד. לדבריה, היא סיפקה את הגברים הנשואים בסקס לוהט וריגוש שהיה חסר להם בחיי הנישואים לאחר שהליבידו של נשותיהן ירד והן החלו להתמקד בגידול הילדים. לדבריה, ברגע שהיא מספקת את הגברים מינית - הם לא יעזבו את נשותיהם וילדיהם, "אני הפתרון המושלם עבורם", היא טוענת, "אנחנו יוצאים ומבלים בלי דאגות שאופיע למחרת על מפתן דלתם ואדרוש שיתגרשו. אני רק רוצה סקס טוב - וזה מה שהם רוצים ממני. שום דבר מחייב. אני לא באה להחליף את תפקיד האישה בחייהן. רק למלא את מה שחסר להם. אני מורידה את הלחץ מנשים רבות שמרגישות שהליבידו שלהן מת ומשאירה את הגברים שלהן מרוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully