שרשרת פנינים עשויה מזרע. @amandaldbooth, צילום מסך
צילום מסך/@amandaldbooth

מתנה לחגים? נשים מזמינות תכשיטים שיוצרו מהזרע של בעליהן

5.9.2022 / 23:55

טרנד חדש ומקריפ למדי שהתחיל כבדיחה מציע לנשים לענוד תכשיטים המיוצרים מנוזל הזרע של בני זוגן, לתחושת מחוייבות אמיתית: "זו רמה אחרת של אינטימיות"

שרשרת פנינים עשויה מזרע/tiktok.com/@amandaldbooth

תכשיטנית קנדית החלה לייצר פנינים מדוגמאות זרע של גברים והפכה לסנסציית טיקטוק.

ב-VICE News מדווחים שלקוחות התבקשו לשלוח דגימות זרע לבית המלאכה של התכשיטנית והפסלת אמנדה בות', שם הזרע מיובש והופך לאבקה - ואותו היא משלבת בחרוזי חימר או תכשיטים.

בות' בדקה תחילה את התהליך עם בעלה, כדי לראות כמה זרע יידרש לייצור פנינים. "לפחות כפית של הנוזל מספקת ליחס חימר-זרע", היא קבעה. היא שיתפה סרטון טיקטוק על הכנת "תכשיטי הג'יזי" הראשונים שלה בחודש שעבר, שהפך לוויראלי. מאז היא מקבלת מדי יום פניות בנושא לטענתה.

עבור רבים מהלקוחות של בות', זה קינקי. אחת הלקוחות אמרה שהיא ובן זוגה מזה שנים לוקחים "חלק רופף בקהילת ה-BDSM" ויש להם צמידים שמתפקדים כ"קולרים" או תכשיטים המסמלים בדרך כלל מערכת יחסים רכושנית בהסכמה. "לאחר מחקר נוסף על חנות התכשיטים Jizzy, שנינו חשבנו שזה יהיה 'קולר' ה'אתה שלי' האולטימטיבי... זה יהיה הסוד הקטן שלנו ובדיחה פנימית". אספיי, לקוחה נוספת, אמרה ל-VICE שהיא ובעלה הזמינו תליון פנינה פשוט כי הם רצו משהו שמסמל את ההיבטים הדומיננטיים והכנועים של מערכת היחסים שלהם.

ככה היא מייצרת אותם:

@amandaldbooth

Stay tuned for results I guess ??‍♀️

♬ original sound - ✨Amanda Booth✨

בות' פתחה את עסק התכשיטים שלה בשנת 2021 ומייצרת פסלים ותכשיטים לבישים מנוזלי הגוף והאפר של אנשים: חלב אם, שרידים שנשרפו של בני אדם או של חיות מחמד, פרווה וקווצות שיער.

אחרי שצופה הגיבה לאחד מסרטוני הטיקטוק שלה ושאלה האם היא אי פעם שקלה לשלב "מיץ גברים", בות' פרסמה פוסט חצי מתבדח בפייסבוק על "תכשיטי ג'יזי", והחל לקבל הזמנות אמיתיות ורציניות עבורם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

והתוצאה

@amandaldbooth Replying to @itsme..jessica..iminhere ♬ original sound - ✨Amanda Booth✨
@amandaldbooth Replying to @stevennugent39 ♬ original sound - singersewer

אישה אחת שהזמינה פסל של דג בס עם האפר של אביה של בעלה, תכשיט המשלב חלב אם, וטבעת וצמיד עם הזרע של בעלה אמרה: "אני יכולה להגיד לכם, יש בינינו הרבה סקס אבל כשאתה מנסה לגרום לחצי השני שלך להכניס זרע למשהו כדי שתוכל לשלוח אותו לפסל - זו רמה אחרת לגמרי של אינטימיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully