אמבר הרד. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
מערכת וואלה!/מערכת וואלה!

סטוקינג ברשת: מי את, החברה הישראלית של אמבר הרד?

מיה אגסי

6.9.2022 / 14:44

אחרי שאמבר הרד נחשפה כבת זוג מתעללת, בניגוד לטענות שלה להתעללות מצידו של ג'וני דפ, היא נצפתה יושבת בבית קפה בתל אביב עם אישה שלא הכרנו, ושמועות על זוגיות ביניהן ומעבר אפשרי לישראל החלו לצוץ. אז עשינו קצת סטוקינג אחרי הזרה המסתורית, ומצאנו כמה פנינים

כולנו התרגלנו לשנוא את אמבר הרד, אשתו לשעבר של ג'וני דפ והכוכבת המפוקפקת של המשפט שהסעיר את מדורי הרכילות בחודשים האחרונים. תקציר הפרקים הקודמים: הרד טענה שהוא מתעלל בה, ג'וני בוי לא נשאר חייב ותבע אותה דיבה, המשפט הפך למכוער וחשף את ההטרלה ההדדית של הזוג הרעיל ובעיקר את השקרים וההתעללות של הרד בדפ, ולא ההיפך כפי שניסתה לטעון. ידה, ידה ידה, הוא זכה ועכשיו היא חייבת לו מלא כסף. אם לדייק: 10 מיליון דולר טבין ותקילין ובנוסף, 5 מיליון דולר כפיצוי - שקוצצו ל 350,000 דולר בחסות מגבלת הסכום שחלה במדינת ווירג'יניה. בקיצור, מלא.

אבל לא אחת כמו הרד תשלם, תשתוק ותתאדה מחיינו. ההיפך, בזמן האחרון צצות שמועות עיקשות שאמבר מתכננת להשתקע במדינה אחרת, כדי להתחמק מהתשלום. מדינה שבה החוק האמריקאי לא חל במקרה הזה, מדינה קטנה, לחה, עם מערכות בחירות תכופות מדי, מלחמות, שסעים תרבותיים, תחבורה ציבורית קלוקלת ובלגן במערכת החינוך. אם אתם גרים פה יותר מיום וחצי, ניחשתם נכון - השמועות אומרת שהרד בדרכה לעשות עלייה לישראל.

רגע, מה?

אולי זה מסביר את העובדה שאמבר הרד כבר ביקרה פה לא מזמן. התמונות שלה מהדסת ברחובות תל אביב עוררו עניין רב, אבל מעניינת יותר היא האישה שהיא טיילה אותה על אדמות הקודש של דיזינגוף. איב בארלו - אישה מלאת ניגודים מרתקים שעמדה בחירוף נפש לצידה של אמבר הרד לאורך כל המשפט. למה? והאם בקרוב נראה בארץ חתונה להט"בית כדת הפרוגרס בישראל בין מיסיס דפ לשעבר והעיתונאית הלוחמנית?

תכירו, איב בארלו

זו אגב ממש לא הפעם הראשונה של בארלו בתל אביב והיא אפילו כתבה מאמר על הביקור שלה שם לפני כ-10 שנים. הפעם, כאמור, הביקור עורר סערה גדולה יותר, כי התרחש עם חברתה הסלב. או שמא יש להגיד - בת הזוג שלה?

איב בארלו מגיעה מבית טוב. היא נולדה לפני 36 שנים בגלזגו, סקוטלנד, למשפחה מעורבת: אמא יהודייה ואבא נוצרי. היהדות היא חלק גדול מאוד מהזהות האישית שלה וכיום היא מתגוררת בלוס אנג'לס, ארצות הברית, שם היא נחשבת לאחת מעיתונאיות המוזיקה המובילות. היא עבדה במגזינים הכי נחשבים, וכסייד גיג היא מתפקדת כאושיית רשת ומשפיענית, בעיקר בתחומים ערכיים כגון ציונות, פמיניזם ומה שהאמריקאים אוהבים לקרוא "Diversity" כלומר קבלת האחר/ת מבחינת מין, מגדר, צבע, נטייה מינית וכל הג'אז הזה.

את אמבר הרד היא פגשה ככל הנראה לראשונה אי שם ב-2013, כשהשתיים עבדו על כמה פרויקטים משותפים. מאז ועד היום החברות ביניהן מלבלבת ובזמן המשפט הידוע לשמצה, היא לקחה באופן טוטאלי ונחרץ את הצד של הרד, תוך שהיא משמיצה את ג'וני תחת כל טוויט רענן. כמשפיענית רשת, בארלו לא חסכה בפוסטים ולרלורים על המשפט ועל דפ עצמו ובשלב מסוים, הוציאו אותה מאולם בית המשפט לצמיתות, כדי שלא תהיה נוכחת בדיונים.

האינסטגרם של בארלו כמעט ולא עוסק בנושאים שאמורים להיות הלחם והחמאה שלה: עיתונאות, מוזיקה ומדיה. במקום זה, אנחנו מקבלים תצוגת תכלית הסובבת סביב שני נושאים עיקריים: המלחמה באנטישמיות, והמלחמה בג'וני דפ. היא מפרסמת כמה שיותר פוסטים בנושאים האלו וכשהיא ריקה מרעיונות, היא פשוט מעלה לאינסטה צילומי מסך של הטוויטים שלה, רובם ככולם פרו-ישראליים ופרו ציונים בצורה מובהקת. היא מצייצת בטוויטר בקביעות, לעיתים הרבה פעמים ביום, לא מהססת ללכלך את הידיים שלה עם התעסקות בפוליטיקה הנוגעת לישראל וגם מביעה דעה נחרצת מאוד נגד תנועות אנטישמיות בארצות הברית ובחו"ל. כשאחד הגולשים המבולבלים שאל אותה את השאלה שכולנו מתים לשאול: איך עניין הפמיניזם והציונות הנלהבת מסתדרים יחד? היא ענתה:

"הרעיונות האלו נשואים זה לזה. ציונות ופמיניזם נולדו מהצורך לאתגר את ההיררכיה ההיסטורית שקבעה מהו המקום הנכון עבור נשים ומהו המקום הנכון עבור יהודים".

נו, השתכנעתם? הפה הגדול של בארלו או נכון יותר הידיים על המקלדת, קונות לה לא מעט אויבים ושונאים. למשל, אלו שטוענים שהיא פועלת למניעת חופש הביטוי של עיתונאים ביוטיוב, אבל נדמה שזה לא גורם לה להפסיק. להיפך, היא ממשיכה להביע את הדעות שלה בכל נושא בכל הכוח וכולם יכולים לקפוץ.

בארלו היא לסבית מוצהרת, אקטיביסטית בתחום של זכויות להט"ב לא פחות מאשר שהיא זועקת "תנו לצה"ל לנצח". אמבר הרד יצאה מהארון כביסקסואלית כבר ב-2010, ונכון ל-2020 שמה נקשר עם צלמת הקולנוע ביאנקה בוטי.

בניגוד להרד, שמלרלרת בפתיחות על בני ובנות הזוג שלה (כשהיא לא מוציאה את דיבתם/ן), איב בארלו שומרת באדיקות על הפרטיות שלה ונכון להיום לא ידוע אילו נשים יצאה ומתי. לכן, זה רק הגיוני שהביקור בישראל עם הרד יעלה את סף הלחשושים. אבל בשלב מסוים השמועות הפכו ליותר מזה - ויש הטוענים שהביקור של השתיים פה היה גישוש לקראת מעבר מלא לישראל, כזוג. אמבר הרד אפילו הביאה לפה את בתה בת השנה בביקור הזה, אולי כדי לבדוק אם עדיין נשאר מקום במעון של נעמ"ת.

כשעושים אחד ועוד אחד ועוד 10 מיליון, זה אפילו נשמע הגיוני: אחת ציונית נלהבת ועיתונאית מוזיקה שבוודאי תשמח לסקר את קריירת הסולו הטריה של סטטיק, והאחת מנסה לחמוק מתשלום אחרי שיצאה מכותלי בית המשפט שנואה ועם הזנב בין הרגליים. אם הרד תחזור לאוסטרליה, היא תצטרך לשלם לדפ את מלוא הסכום ויש לה סיבות טובות לחזור לשם: היא ודפ רכשו שם נכס יוקרתי וחלק מחייהם התנהלו שם. אבל חכו, זה עוד מסתבך.

מסתבר שבאוסטרליה, הצרות המשפטיות של הרד עוד לא הסתיימו וה-FBI עוקב מקרוב אחרי מה שקורה שם עם הרד, שב-2013 ביצעה פשע זוועתי והכניסה למדינה שני כלבים, בניגוד לחוקים הנוקשים במדינה. אם זה לא מספיק, צצו חובבי תיאוריות הקונספירציה וטענו שהביקור בישראל הפך לחלק מהמזימה של ה-FBI לתפוס את הרד ולגרום לה לשלם.

סך הכל נשמע שבארלו הלוחמנית היא שידוך מוצלח עבור הרד, ואם השמועות נכונות, כדאי שתתחילו להתכונן. יש מצב שבקרוב תתקלו בשתיים קונות טורטית ב 2 בלילה באמפם. הן זוג כל כך מוזר ובארלו מייצגת כל כך הרבה דברים שאפשר לשנוא/לאהוב בקיצוניות כמו שישראלים יודעים, שיש מצב שהרילוקיישן הזה עוד יעשה לכולנו טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully