אביבית בר זוהר חתונה רוסלנה רודינה. ניר פקין, מערכת וואלה!
מערכת וואלה!/ניר פקין

מה זה בעצם? ניתוח הברבי של אביבית בר זוהר

19.9.2022 / 11:05

זה שאביבית בר זוהר עשתה עוד ניתוח לא באמת מפתיע אף אחד, אבל אם רציתן להבין מה זה אומר "ניתוח ברבי", אתן לא לבד. ביררנו

חיקוי אביבית/מעריב

"אביבית בר זוהר עשתה עוד ניתוח" זו כותרת מפתיעה בערך כמו כותרת על עוד שביתת מתמחים. לא, אנחנו כבר לא מופתעים כשהיא מביאה לארץ בשורה על עוד ניתוח פלסטי הזוי שהפך לטרנדי מעבר לים - בין אם מדובר בקוביות בבטן או השתלה של סיליקון בתחת. זה מה שהיא עושה, אביבית - היא עומדת מול המראה או מול הסטורי, צורחת כמה היא מהממת, כמה היא אוהבת את עצמה וכמה נשים צריכות לאהוב את עצמן, ואז נשכבת על שולחן הניתוחים ומוציאה או מכניסה משהו חדש.

הפעם מדובר בניתוח "בארבי פייס" שאותו היא עשתה אצל רופא טורקי שכל מי שיוצאת ממנו נראית כמו חיקוי של בובת בראטס הרבה יותר מברבי, עם אף שנראה כמו מגלשה קטנטנה, שפתיים עצומות, עיניים מלוכסנות מעלה בזווית לא טבעית וגבות שהולכות בקו ישר וחד היישר אל תוך המצח א-לה נבל מסרטים.
לא שיש בעיה עם ניתוחים פלסטיים - אני באמת מאמינה שכל אחד ואחת צריכים לעשות מה שעושה להם טוב, אבל עם אביבית הכל כרגיל מוגזם מדי, גדול מדי וצועק מדי. הרי ברור לכולנו שכל הוליווד מנותחת, נשים כמו בלה חדיד, מייגן פוקס ובלייק לייבלי נראות שונה לחלוטין בתמונות לפני ואחרי והאחיות קרדשיאן נראות כמו רובוטים מעוצבים וממש לא כמו נשים ארמניות, אבל השאלה היא איפה עובר הגבול.
אם תשאלו את אביבית היא תענה לכם "איזה גבול?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כדי להבין לעומק במה זה כרוך, דיברנו עם "ד"ר אייל מלכה, שאחראי על תחום ההזרקות ב'דשלי': "הניתוח "BARBIE MAKE OVER" ומשווה לפנים צורה מושלמת בדומה לבובות הברבי. מדובר בניתוח שתופס תאוצה רבה בארץ ובעולם, בעיקר בגלל "הסלפי" והשימוש הרב באינסטגרם וברשתות החברתיות. לפי התמונות שהיא פרסמה באינסטגרם שלה, ההשערה היא שהיא ביצעה פרוצדורה בעיניים, באף, והרמה של השפה העליונה, ואולי גם מיני פייס-ליפט.

עיניים:
טיפול העיניים מתמקד בהרמת עפעפיים וכל החלק העליון של העין - חתך הניתוח מעל העיין מתבצע בצורה של S מה שנותן לעין מראה מורם וחתולי. בנוסף משנים את מבנה העין לחלוטין, ממבנה עגול למבנה חתולי ומוארך.

אף:
ניתוח אף ברבי הוא ניתוח מאוד מורכב ושונה לחלוטין מניתוח אף רגיל. בניתוח משייפים את הרקמה הרכה, הסחוס, והעצם של האף כדי שנוכל לייצר מראה עדין וקטן יותר. בניתוח מקטינים את האף משמעותית על ידי ניסור העצמות והרמה קיצונית של האף לצורה של "אף כפתור".

שפה עליונה:
בדרך כלל אחרי הקטנת אף, על מנת לשמור על פרופורציות מסוימות בין האף לפה, מבצעים הרמה של השפה העליונה - לא מילוי, אלא הרמה. הפרוצדורה מתאימה לנשים אשר ביצעו כבר הזרקות בשפתיים אך רוצות להרים את השפה העליונה על מנת שהרווח בין השפה לבין האף יהיה קטן יותר.

לא תמיד זה נגמר טוב:

דמי מור: פעם היא היתה אחת הנשים היפות והנחשקות בעולם, אבל בשלב מסוים נראה שהיא פשוט כבר לא יכלה לעצור. אנחנו עדיין לא ממש בטוחות לאן נעלמו הלחיים שלה ומה קרה לה בשפתיים. ולא, זה לא עניין של גיל - כולנו זוכרים כמה מדהים היא נראתה בסרט "המלאכיות של צ'ארלי", והיא היתה מבוגרת בהרבה יותר מעשור מיתר השחקניות.

קורטני קוקס: היא תמיד נחשבה לכוכבת יפיפייה והיא אפילו התחילה את הקריירה שלה כדוגמנית. היא בטח היתה יפה יותר מג'ניפר אניסטון, שהתברכה במראה "רגיל" יותר לעומת השיער השחור המבריק והעיניים הכחולות של קורטני. אבל עם הזמן, בזמן שאניסטון הצליחה לתחזק מראה צעיר וטבעי, קוקס בעיקר נראית כאילו העור שלה נמתח יותר ויותר מעלה, מראה מאוד לא טבעי וכזה שבעיקר נראה מבוגר.

דונטלה ורסצ'ה: לא ברור איך אחת הנשים הגדולות בעולם האופנה נראית יותר כמו תיק עור משומש מאשר אישה חזקה, מוכשרת ומוערצת, אבל כולנו התרגלנו לראות את דונטלה בלוק שזוף ומוזר עם שפתיים עצומות ועור שמשום מה נראה מקומט גם כשהוא מתוח.

ג'ניס דיקנסון: האישה שנתנה לעצמה אתל הטייטל "דוגמנית העל הראשונה בעולם" ממש לא מוכנה לוותר על הנעורים, גם אם זה אומר להיראות כמו מישהי שנלחמה בתחנת רוח במרדף אחריהם. אבל ג'ניס לא מתביישת - היא אפילו כתבה ספר עם הטייטל "הכל בי מזוייף ואני מושלמת".

פרסילה פרסלי: כשהיא היתה נשואה לאלביס פרסלי היא היתה אחת הנשים היפות ביותר בעולם, אבל עם הזמן נראה שפרסילה פשוט לא היתה מוכנה לקבל את העובדה שהיא מתבגרת. אז מה היא עשתה? מילאה ומילאה את הקמטים, ואז הרימה מעלה את הפנים, וכנראה חזרה על התהליך עוד כמה פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully