גבר מחזיק קונדום. sakkmesterke, ShutterStock
ShutterStock/sakkmesterke

וידוי של נער ליווי: "שכבתי עם 150 נשים והשתמשתי בקונדום רק פעם אחת"

31.1.2023 / 0:15

נער ליווי חשף שהוא לא משתמש באמצעי הגנה למרות העבודה שלו והודה: "שכבתי גם עם בחורות מבוגרות, אם להיות כנה אני קצת מודאג". והוא ממש לא היחיד שנוהג ככה..

קמפיין למין בטוח - פין ענק משפריץ על עוברי אורח/עריכה: יוסי אלטר

גבר שטוען שהוא שכב עם בסביבות 150 "פרטנרים מיניים" הודה שהוא השתמש בקונדום רק פעם אחת. ג'יי ג'יי, שעובד כנער ליווי, טוען שהוא שכב עם 30 נשים רק בששת החודשים האחרונים - אבל הוא לא משתמש באמצעי הגנה.

הוא הופיע בתוכנית "מרפאת מין" של E4 שם סיפר שרק השבוע הוא עשה שלישייה עם שתי חברות ולא השתמש בשום אמצעי הגנה. "אני מקבל כסף עבור סקס, ושכבתי גם עם בחורות מבוגרות יותר בנות 40 או 50", הוא הודה. אבל גם עם לקוחות שמשלמים לו כסף הוא לא שם קונדום, מה שחושף אותו לכל מיני מחלות מין, שלא לדבר על כך שהוא יכול להכניס נשים להיריון.

הגברים שלא משתמשים בקונדומים

"כשחושבים על זה עכשיו - זה רע, לא?" הוא תהה בקול.

בשיחה עם האחות שרה מולנדווה שמשתתפת בתוכנית הוא סיפר: "משלמים לי על מין. הייתי מלצר שמגיש משקאות לבוש רק בחוטיני ותמיד ביקשו 'תוספות' - בעיקר נשים מבוגרות בשנות ה-40 או ה-50 לחייהן".

אבל אפילו כשהיה עם הלקוחות ששילמו לו, הוא לא השתמש באמצעי הגנה, והותיר את עצמו בסיכון לכל סוגי מחלות המין, שלא לדבר על הסכנה שבהפיכתו לאבא.

עוד בנושא
למה יותר ויותר אנשים נדבקים במחלות מין - ואיך עוצרים את זה?
אין לכם קונדום? התחליף הזה יכול להרוג אתכם

והוא לא לבד. הוא הביא איתו את חברו פטריק, שאומר שהוא שכב עם כ-20 עד 30 נשים ב-12 החודשים האחרונים לאחר פרידה (וזה בסדר גמור) אבל כמו חברו גם הוא לא תמיד טורח להשתמש באמצעי הגנה.

הוא חשף שלא עבר בדיקה למחלות מין כבר שלוש שנים, לפני שאמר: "אני קצת מודאג, אם אני כן לחלוטין. אני לא האדם הכי אחראי כשזה מגיע להגנה במין. בבילוי לילי כשאתה שיכור, נושא הבטיחות הוא לא משהו שאכפת לך ממנו בכלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

גברים, האם אתם מקפידים על אמצעי הגנה?

ברור, תמיד
רק אם מבקשים
ממש לא
7651 משתתפים

משתתף נוסף בתוכנית, קאלום בן ה-20, גם הודה שהוא לא משתמש בקונדומים, וטען שהוא מוצא אותם 'מלחיצים' ו'רוצחי תשוקה' - כנראה שלהידבק בכלמידיה לא רוצח את התשוקה לדעתו.

קאלום סיפר ששכב עם 20 נשים בשנה האחרונה ואמר שיש לו פחד משימוש בקונדומים: "יש לי פוביה מקונדומים. כל פעם שאני שם אחד זה לא עובד. זה לא אני שמפחד מהם, זה האיבר שלי שמפחד מהם. אני יודע שאני צריך להשתמש בהם לטובת הבריאות המינית שלי, אבל זה הורג את הבאזז שלי".

בהסבירו את הפוביה שלו, קאלום הוסיף: "אם מישהי מבקשת ממני להשתמש בקונדום, אני מתבלבל לגמרי ונהיה אדום. אני מרגיש שחזרתי לבית הספר בחינוך מיני כשמנסים לשים אחד על בננה, רק שזו בננה רכה מאוד". האחות שמלווה את התוכנית המליצה לו לעזור לעצמו להתגבר על הפוביה שלו על ידי שימוש בקונדום בזמן האוננות.

באופן מפתיע, כל הגברים בתוכנית נבדקו ונמצאו שליליים למחלות מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully