נתניהו, בן גביר. יונתן זינדל, פלאש 90
פלאש 90/יונתן זינדל

בן גביר, תתעודד - לפעמים מתחתנים עם המאהבת המביכה

ד"ר פות

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 13:17

בעוד חלקינו השתעשע ממראהו של ביבי שמסרב לעלות על הבמה כל עוד בן גביר נמצא עליה - אותו זה הכעיס, ובצדק. כולנו היינו מתישהו צד במערכת יחסים לא בריאה שכזאת. למה זה קורה, והאם יש דרך להפוך אותה למערכת יחסים בריאה?

תיעוד ניסיון להוריד את בן גביר מהבמה לטובת עלייתו של נתניהו. 18 באוקטובר 2022/הסקופים

לפי סקר שנערך במישיגן, מבין הסיבות הנפוצות ביותר להסתרת מערכות יחסים, שלושת הראשונות הן מראה חיצוני שלא עומד בסטנדרטים - הוא נמוך מדי או מכוער מדי, היא שמנמנה או לא מספיק משכילה. לפעמים מדובר באי התאמה אחרת, כמו מוצא שלא מתאים לציפיות המשפחה, ורצון להשאיר את כל האופציות פתוחות. בשאר הזמן זה בעיקר טיימינג גרוע (בדיוק אחרי פרידה) ודושיות כללית.

אז בזמן שאתם מגחכים על מערכת היחסים המוזרה שמנהלים בנימין נתניהו ואיתמר בן גביר, שנפגשים אחת לשבוע בסוויטה של בית מלון כמו אחרוני הזוגות הבוגדים, אבל בפומבי מעמידים פני קולגות קרירים (לפחות ביבי). יש המון סיבות בגללן אנחנו עלולים להחביא פרטנרים למיטה. קוראים לזה "תסמונת המאהב המביך", וכמו כל אדם בעולם שהיה במעמד פעם או פעמיים, כולנו מבינים את העלבון של בן גביר, ורוצים לדעת - למה אנחנו מתרועעים בסתר עם אנשים שלא עומדים בקריטריונים שלנו, איך מתמודדים עם מצב כזה, והאם יש סיכוי שמערכת יחסים שהחלה כך, תהפוך להיות פומבית ובריאה בעתיד?

הכתבה כתובה בלשון נקבה, מהסיבה הפשוטה ש - בואו לא ניתמם - לרוב אלו נשים שמתלוננות על גברים

ח"כ איתמר בן גביר יו"ר "עוצמה יהודית" בראיון באולפן. 
07 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
אל תתני שיחביאו אותך, סיס/ראובן קסטרו

בדיקת רצינות in progress

זה הגיוני, אם חושבים על זה - אם כשמתחילים דיאטה לפעמים לא מספרים לאף אחד עד שמרזים את שני הקילוגרמים הראשונים, אז גם הגיוני שלא נרצה לעשות ג'ינקס למערכת יחסים חדשה שאנחנו לא יודעים אם תחזיק או לא. מצד שני, אם זה נמשך יותר זמן מן הראוי, בואו נגיד שיש בזה טעם לפגם, במיוחד כשכולם כבר חושבים שהמצאת חבר דמיוני, יא נואשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בעיית אמינות כרונית

אז את אומרת לעצמך "בסדר, זו התחלה, ואולי זה ישתנה, ולא אמרנו שאנחנו בלעדיים", ואת צודקת. באמת. כבר קרה שהתחלות עקומות התיישרו והפכו להיות משהו טוב באמת. השאלה היא כמה עקום התחלתם, ולכמה זמן. אם זה טיפה עקום, לפעמים איזה ריב או סופ"ש בנפרד יכול ליישר אתכם, אבל ככל שזה נמשך יותר זמן, גם יהיה ויתר קשה לתקן את זה, וגם - בטווח הרחוק - בואי, עם התחלה כזאת סיכוי סביר שהבן אדם סובל מבעיית אמינות כרונית שתצוץ בעוד הזדמנויות בעתיד הלא רחוק.

אוכל את העוגה

ומשאיר אותה שלמה, אם תהיתם לגבי המשך המשפט. אנשים שמחביאים את בני הזוג שלהם בדרך כלל עושים זאת כי יש משהו שהם עלולים להפסיד אם יידעו שהם בקשר - לא משנה מה הסיבות להחבאה, בסופו של דבר זה תמיד אומר משהו לא חיובי על מערכת היחסים, אבל אם נתרכז במקרה הבסיסי ביותר - הוא רוצה להשאיר את האופציות שלו פתוחות, ואולי כדאי לבדוק טוב מה הוא מעולל בזמנו הפנוי, בעולם שבו כולם חושבים שהוא מסתובב עם זקפה סמלית כל היום כדי לאותת שהוא זמין מינית, הנבלה.

בנימין נתניהו - כריכת הספר "סיפור חיי". צילום מסך, צילום מסך
אולי הוא רוצה לשמור את כל האופציות שלו פתוחות/צילום מסך, צילום מסך

זה מה שזה

יכול להיות שהוא אשכרה מתבייש בך. זה הפחד הגדול, אבל זה גם הגורם הכי נפוץ להסתרות מהסוג הזה, ויש בזה היגיון - אם חשוב לנו מה חושבים עלינו, על הדעות הפוליטיות שלנו, על המראה שלנו ועל ההישגים שלנו, כשאנחנו בוחרים פרטנר, אנחנו בוחרים אחד שמתיישב עם קווי המתאר של העקרונות שלנו, כי ברגע שהם מקושרים אלינו, הם הופכים לפרזנטורים במשרה מלאה. אם שופטים את בני הזוג שלנו לחובה, לא משנה על מה - על כך שהם לא מספיק יפים, לא מספיק חכמים, או "לא נכונים" באיזשהו אופן, יש לזה אפקט מאד דומה לתחושה כאילו שופטים אותנו עצמנו. למרות מי שיש אותו באמת, יצליח להתמודד עם כל שיפוט. רק אומרת.

מה עושים?

כמו בכל שאלת יחסים, גם כאן אין תשובת קסם אחת. הכל מורכב, ודברים יכולים להשתנות, אבל דבר אחד בטוח, ואין לו קשר עם התוצאה - אם את מרגישה שמישהו מחביא אותך או מתבייש בך - תמיד עדיף ללכת משם ולהתמודד עם מה שגורם לך להסכים להיות במקום כזה מלכתחילה. מצד שני, אם אתם מוכנים לעשות את העבודה ולשלם את המחיר - את הכל אפשר לפתור, וכן, לפעמים גם מתחתנים עם המאהבת המביכה.

יש לכם שאלה?
כיתבו לד"ר פות

ומי אתם?

רק ביבי!
איתמר בן גביר
132 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully