דוש. ShutterStock
ShutterStock

גורו היכרויות מזהירה נשים: אתן חייבות לברוח מ"גברי פרי הדרקון"

18.11.2022 / 0:15

גורו מערכות היחסים ג'אנה הוקינג מסבירה מדוע כדאי לנשים להתרחק מגברים שמכונים אצלה "פרי הפיטאיה" וטוענת כש"תיקחו מהם ביס" תבינו למה

מי ומה זה דוש?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

גורו ההיכרויות ג'אנה הוקינג טוענת שנשים צריכות להתרחק מגברים בעלי אישיות של "פרי הפיטאיה", גם אם הם נראים טוב. היא מסבירה שהפרי הטרופי שמכונה גם פרי הדרקון נועד לתאר מישהו שהוא "די מדהים מבחינה חיצונית" אבל "תפל להחריד".

לדברי הגורו, כמו הפרי הטרופי, הגברים שהיא מתארת מושכים את העין - אך חסרי כל טעם. היא יצאה עם לא מעט גברים כאלה בעבר ולא הרגישה מסופקת במיוחד כשזה הגיע להיכרות מעמיקה. בת ה-37 מאוסטרליה אמרה ל-Daily Star: "עשיתי את הטעות שבחרתי בפיטאיה... תנו לי להסביר, הוא היה לוהט עד כדי גיחוך. כתפיים רחבות, גוף רחב של שחקן רוגבי ופנים גבריות. אולם, לקחתי נגיסה מטפורית באישיות שלו ומצאתי שהוא קצת 'בלה'".

הקראש התפוגג במהירות וג'אנה התחילה לצאת עם מישהו שהיה "שונה בתכלית" ממנו. "הוא היה פחות מושך באופן קונבנציונלי, מכיוון שהוא היה קצת יותר מבוגר, נמוך יותר ועם גוף קצת 'אבהי' - אבל זה הצליח לנו". ג'אנס סיפרה שהאישיות והקשר שנבנה ביניהם יצרו את המשיכה המינית שאולי הייתה פחות חזקה בהתחלה: "מצאתי את עצמי רוצה להרשים אותו וככל שהוא נפתח יותר וסיפר על חייו, כך רציתי לדעת עליו יותר. הוא היה הרפתקן שהתנסה בקריירות שונות, בנסיעות ובספרות. האופן שבו עיניו נצצו כשהוא דיבר בהתרגשות על נושא גרם לי לרצות להוריד את החולצה שלי ולקפוץ איתו ישר למיטה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

היא הוסיפה שהיא מודעת לכך שכולם יכולים להיות קצת "פרי פיטאיה" לפעמים. אמנם היא מציעה לגברים לא רק להתלבש בהתאם לדייט - אלא גם להשקיע בשיחה רצינית ומעמיקה. היא הוסיפה: "למרות שזה די פשוט להיות פרי פיטאיה, היום עם כל הבוטוקס, חדר הכושר וכו', אני חושבת שזה עדיין כל כך חשוב לוודא שאנחנו עובדים קשה באותה מידה על האישיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully