וויל סמית. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מושכים בגדול: בסתר ליבנו אנחנו מעדיפות אתכם שמנמנים

20.5.2021 / 9:12

למרות ההערצה הברורה כלפי הגוף הגברי האתלטי, בסופו של יום נשים מעדיפות גברים עם גוף נורמלי ולא בהכרח שרירנים מקצועיים שמבלים את כל זמנם בחדר הכושר, והנה הסיבות

וויל סמית'/אינסטגרם

האמת, לא האמנתי שב-2021 אני אכתוב כתבה שמדברת על הגוף של וויל סמית'. נכון, אי שם בניינטיז הוא היה הנסיך המדליק והלוהט מבל-אייר ואפילו עשה ראפ של ילדים טובים וכולנו התעלפנו ממנו, אבל מאז עברו מעל 25 שנים (נכון שאתם מרגישים זקנים עכשיו? הפרק האחרון שודר ב1996) והנסיך היחיד שמדליק אותנו אמנם גר כמה שכונות ליד בל-אייר, בסנטה ברברה, אבל הוא בכלל ג'ינג'י ונשוי לשחקנית עבר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

וסמית'? הוא הפך בעיקר לאבא/ מנג'ר שמנווט את הקריירות של הילדים שלו כחלק מהפנסיה, ומופיע ברשתות החברתיות בעיקר עם חליפות אדידס ששמורות לאבות מאור-יהודה ופאסון של הדוד הפדחן שמנסה להצחיק את כולם בארוחות המשפחתיות.

מה שהקפיץ את וויל לכותרות השבוע היתה תמונה שהוא העלה לאינסטגרם בה הוא עומד בבוקסר קצת צמוד מדי וג'קט פתוח של חליפת ספורט, מציג בטן בירה רופסת וחיוך עייף, עם הכיתוב "אני הולך להיות אמיתי איתכם - אני בכושר הגופני הכי גרוע בחיים שלי".

התמונה גרפה 6 מיליון לייקים וקרוב ל100,000 תגובות. וכולנו הבנו דבר אחד: כרס לא כרס - סמית' לוהט יותר מאי פעם.

איך יכול להיות שהגבר שעשה קריירה מלהיראות טוב בחליפה (זוכרות איך התעלפנו ממנו בהיץ'? ומה עם 'גברים בשחור'?) ולהיראות אפילו טוב יותר בלי חליפה, זוכה בכל כך הרבה אהבה דווקא כשהוא נראה כמו מובטל שבא לאסוף את הילד המנוזל שלו מהגן?

יכול להיות שזה החיוך, זה שהוא באמת נראה מרוצה מהחיים או סתם הוייב הקולי שמשדר "לא צריך קוביות בבטן כדי להיות סקסי" שעושה את העבודה, אבל השורה החתונה היא שסמית' מוכיח את מה שכולנו יודעים אבל מסרבים להפנים - גוף חטוב זה ממש, אבל ממש לא סף הקבלה למועדון "הגבר השווה". יש מספיק מחקרים שמוכיחים ההיפך, ונשים אמנם יודעות להעריך קוביות בבטן, אבל בסתר ליבנו כולנו קצת מעדיפות שמנמנים, ולו רק כדי שגם לנו יהיה מותר לאכול איזו פיצה מדי פעם בלי כל כך הרבה רגשות אשמה.

גל תורן
יש לו אמנם נטיה לרדת ולעלות במשקל, ואנחנו לא כ"כ יודעות אם הוא בשלב הקוביות או כרס הבירה כרגע, אבל מישהו חייב להגיד את זה אחת ולתמיד - תורן נראה טוב יותר כשיש לו קצת בשר מעל הקוביות. נכון, הוא היה חתיך ב'לאהוב את אליס' ומדי פעם הוא מגיע למסך בלוק שדוף, אבל הוא פשוט נראה מרשים יותר במידה XL. משהו ביציבה שלו הופך לנינוח יותר והוא משדר וויב של "אני לא שם עליכם" שגורם לכל העולם (ואישתו) לשים עליו. בקיצור, מקווים שהוא למד לבשל ב'הטבח' כי מבחינתנו הוא יכול לבלוס לפחות עד למשקל תלת ספרתי.

מאור זגורי
קודם כל, מה שטוב לחן אמסלם - טוב גם לנו. אבל מעבר לזה, מה שהופך את זגורי לסקסי זה בעיקר הכישרון שנוטף מכל משפט שהוא כותב. ממש כמו שגיטרה הופכת גברים בינוניים ומטה לאטרקטיביים, כך היכולת של זגורי לכתוב ולביים מוסיפה לו ביוטי פילטר שגורם לנשים לשים לב אליו. העובדה שהוא יכול ליצור סדרות כמו שבאבניקים וזגורי אימפריה, בין לבין לביים את המלט, ותוך כדי לא לוותר על השיח סביב המזרחיות שלו ומצב המזרחים במדינה, הופכת אותו לגבר די אולטימטיבי, והוכחה לכך שממש לא צריך קוביות בבטן כדי להיות אטרקציה.

אודי כגן
גם כגן, כמו גל תורן, אוהב לתעתע בנו עם המשקל שלו. מדי פעם אנחנו רואים אותו בלוק רך וקופצני, ובפעמים אחרות הסנטר הכפול נעלם ואנחנו נתקלים באודי שדוף ומחוייך. ממש כמו עם תורן, אנחנו מעדיפות את האודי שלנו עם עוד קצת בשר על העצמות - באופן די פרדוקסלי דווקא הקילוגרמים מוסיפים קלילות לא מתאמצת לאישיות הקורעת ממילא. חוץ מזה, מישהו שהוא גם מצחיק, גם אוהב לאכול וגם נראה טוב בחליפה סגולה? מה יכול להיות טוב מזה?

אסף זמיר
גם זמיר מוכיח כל הזמן שאינטליגנציה וביטחון עלמי עושים בית ספר לקוביות בבטן. בזמן שכולנו קוראים בכל מקום על סימנים של זוגיות לא מתפקדת בגלל גברים חסרי ביטחון, זמיר מוכיח את ההפך - שזוגיות טובה באמת נשענת על היכולת לקבל את בני הזוג שלנו בכל מצב ולאהוב אותם בזכות מי שהם באמת, מבלי לנסות להתאים אותם לשבלונה שיש לנו או לחברה בראש. העובדה שהוא יכול להתלבש כמו הנבל מהמיניונים בבוקר ולשבת בפאנל פוליטי בערב גורמת לכולנו להבין מה מאיה ורטהיימר מוצאת בו. חוץ מזה שבזן שרוב הגברים מצהירים על עצמם שהם היו שמחים למצוא לעצמם אישה ממעמד כלכלי גבוה משלהם, הרוב המכריע מפתח בשלב מסוים חוסר ביטחון לנוכח נשים חזקות ומצליחות עם ייחוס משפחתי, ואיכשהו זה נראה שלזמיר זה ממש לא מזיז.

רמי ורד
נכון שיש לו פיוז קצר וחיבה למכנסי ג'ינס שמגיעים בדיוק מתחת לברך בלוק של הדוד של כולנו, אבל עובדה שורד הצליח לגרום לאחת מהנשים היפות בבית האח הגדול לראות בו, אהם, דמות אב. מה שעובד אצל ורד הוא כנראה השילוב בין פתיל של ערס, נשמה אוהבת של אבא שמוכן לעשות הכל בשביל הילדים שלו ולב שבור של גרוש טרי שעדיין לא ממש התאפס על עצמו. חוץ מזה, אין שום סיבה לחזור שוב על המנטרה "גברים מצחיקים הם הכי שווים", בעיקר כי רוב הגברים המצחיקים הוכיחו מזמן שהחשיבות של משקל, גובה או עצמות לחיים יורדת ביחס ישיר לאיכות חוש ההומור שלהם, תשאלו את ציון ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully