ליב שלבי - מפתה גברים לבגוד בחברות שלהם. oliviaashelbyyy, צילום מסך
צילום מסך/oliviaashelbyyy

רוצה לדעת אם בן הזוג בוגד בך? תקראי ל"נערת המלכודת" שמפתה גברים

24.11.2022 / 23:55

ליב שלבי היפהפיה מקבלת מאות פניות מבחורות שחושדות שהגבר שלהן בוגד בהן. היא מנסה לחשוף אותם על ידי הודעות פרטיות שהיא שולחת להם וגם מפרסמת את התגובות שלהם. צפו בסיפור שלה

ליב שלבי מפתה גברים לבגוד בחברות שלהם/Cheat Detectives: The Loyalty Test: UNTOLD Channel 4

בנות, רוצות לדעת עם הגבר שלכן בוגד בכן? בחורה בריטית יפהפיה בשם ליב שלבי פתחה בטיקטוק האשטג בשם #CheatersGetCaught שהמטרה שלו היא לאתר גברים בוגדניים. איך זה עובד? פשוט מאוד. ליב בת ה-19 מקבלת פניות מנשים שחושדות שהגבר שלהן בוגד בהן. היא בתגובה שולחת לגברים הודעות פרטיות פלרטטניות בטיקטוק/אינסטגרם כדי לראות כיצד הם מגיבים והאם הם משתפים איתה פעולה. כמובן שאת תוצאות המחקר היא שולחת לנשים שלהם.

בריאיון שהעניקה ל"סאן" ליב סיפרה שהיא מקבלת מאות הודעות בשבוע מבחורות שמתחננות בפניה שתשלח הודעות לפרטנרים שלהן. אלא שבניגוד ל"לוכדות דבש" אחרות, ליב לא מבקשת כסף כדי לעשות את זה והיא פשוט "עושה את זה בשביל הכיף" בתנאי שהיא יכולה להעלות לפיד שלה צילום מסך של ההתכתבויות עם הגברים עם הסתרת שמם.

במהלך אחד ה"מבחנים" שליב עשתה, היא שלחה הודעה לגבר תפוס שמיד ענה לה ב"לא" כשהיא שאלה אותו אם יש לו חברה. "יש הרבה גברים שלא חושבים עם המוח. הם לא חושבים שיתפסו אותם", היא סיפרה, "אני חושבת שאם הייתי פונה אליהם פנים אל מול פנים הם לא היו עושים את זה, אבל הם חושבים שהם פשוט יכולים למחוק את השיחה הזו. אני מרגישה נורא בשביל הבנות האלו".

השיטה הזו של שלבי תועדה בסרט דוקומנטרי בשם - "Cheat Detectives: The Loyalty Test", שם היא מספרת כיצד הגברים מגיבים לפניות שלה וגם חושפת שיש גברים שעושים בדיוק את העבודה שהיא עושה כדי לבדוק אם הנשים שלהם בוגדות בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully