מירי מיכאלי נוכל הטינדר. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

אפילו אחרי הסרט: נוכל הטינדר חוזר לזירה, ועכשיו במעמד סלב

16.11.2022 / 13:54

גם אחרי שנעשה אודותיו סרט בנטפליקס, נוכל הטינדר ממשיך במעלליו. לאחרונה אישה נוספת הגישה תלונה במשטרה ומסרה דיווח מפורט לגבי הדרך שבה גרם לה לתת לו 400 אלף שקלים. קארין ארד תוהה איך יכול להיות שהוא ממשיך לחיות חופשי, לרמות נשים, ועכשיו הוא גם סלב

לאחרונה הוגש נגד שמעון חיות שמכנה עצמו סיימון לבייב עוד כתב תביעה על ידי אישה בת 20, שלמרבה הבאסה אפילו לא יכולה לטעון להגנתה "לא ידעתי".

היא מודה שראתה את הסרט "נוכל הטינדר" בו מפורטים מעשי מרמה רבים שלו, ובכל זאת הצליחה, בכשרון מיוחד במינו, ליפול קרבן בדיוק אותה רשת. בתלונתה היא מספרת כי הכירה את שמעון חיות לפני כמה חודשים, התיידדה איתו, ולאחר שהציג בפניה מסמכים כלשהם, השתכנעה מעבר לכל ספק שהוא בעצם הקרבן החף מפשע של כל הסיפור הזה, ואינו העבריין שמספרים שהוא.

הייתם מצפים שבכל זאת היא תרים גבה כשהוא יציע לה לרכוש עבורה את הדגם החדש של ה-BMW קבריולה החדשה בישראל במחיר מוזל. הגבה לא התרוממה. גם כששמעון חיות הסביר לה, כיועץ העסקי המחונן שהוא, איך לגרום לבנק לתת לה הלוואות גדולות יותר על ידי הנעת כספים גדולים יותר, ועל ידי הנפקה של כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים ולקיחת הלוואות גם דרכם, ו-נחשו מה - לשלוח לו. ממש לגזור ולשמור.

נוכל הטינדר. נטפליקס,
ממשיך בשלו, וחי יותר טוב מכם/נטפליקס

אז היא העבירה (לפי הגרסה שלה למשטרה) כמה סכומים שהצליחה ללוות, עדיין, באמונה ששמעון חיות שהואשם בתשקורת על לא עוול בכפו, הולך לקנות עבורה את רכב החלומות שלה. בנתיים, היא מספרת, קיבלה רכב חלופי מחיות שהיה אמור לשמש אותה עד שתגיע לארץ לקחת את ה-BMW הדמיוני שלה. הרכב החלופי אמנם היה מעוקל, ושייך למישהו שהוא לא שמעון חיות, אבל עדיין בחרה האהבלה להאמין שהכסף שהעבירה (115 אלף דולר) ישמש אותו לרכישת רכב חלומותיה.

העניין התפוצץ כשדרש את הרכב בחזרה. וכשסירבה למסור אותו ניסה לגנוב אותו ממנה, נכשל, ואז האשים אותה שגנבה ממנו את הרכב ואיים שיגיש נגדה תלונה במשטרה.

כמה דברים בסיפור הזה מטרידים אותי, והראשון הוא כמובן - איך הבן אדם הזה עדיין מסתובב חופשי, ממשיך להונות, וגם מקבל יחס של סלב בתקשורת, ואני בטוחה שאפילו יש לו מעריצים. איך יכול להיות שבן אדם שגנב זהות של מישהו מוכר, וביצע הונאות של סכומי כסף מנשים ב-שלוש מדינות לפחות - עדיין לא בכלא?

דבר שני שמטריד אותי הוא המצב הנפשי של הנשים בעולם. האם הוא כל כך גרוע שהן מוכנות להאמין לכל דביל שמבטיח להם משהו? אולי זה בולט כל כך לעין דווקא בגלל שאנחנו מדברות הרבה על "כוח נשי" בשנים האחרונות - בכל פרק של "המתחזים" נגנב לי המוח מחדש - איך יכול להיות שמישהי מצליחה להאמין עד כדי כך שהיא עושה העברות כספים עצומות לאדם שלא פגשה. הסיבה היחידה שהגיונית לי היא שהצורך באהבה כל כך נואש שהמוח פשוט נכנס למצב כבוי.

סיימון לבייב קייט קונלין. צילום מסך, צילום מסך
לא הראשונה ולא האחרונה שנופלת. קייט קונלין, האקסית/צילום מסך, צילום מסך

"שלחי את ה-94,000 שקל בהעברה כספית בזמן אמת ותכתבי שזה לרכישת רכב. תעשי את זה בקרוב כדי שהדברים יזוזו מהר" כתב לה בהודעת וואטסאפ" התה אחת ההודעות ששלח לה לגבי רכישת הרכב. אז נכון, הוא חתיכת חלאה והיא רק בת 20, אבל באמת, נו. מילא להתאהב, אבל איך את מגיעה למצב שלהודעה כזאת ענית "בסדר"?

עכשיו תגידו האשמת קרבן. אבל באמת, מתי כבר משחררים את האיסור להאשים את הקרבן? נגיד כשהקרבן ראתה סרט שלם על האיש ואז נפלה בדיוק באותו בור? אז אפשר כבר לצפות ממנה לקחת קצת אחריות על מעשיה ואולי אפילו לרמוז בעדינות שהיא סתומה? למען הסר ספק כשאני אומרת "סתומה" אין הכוונה לאיי-קיו נמוך בהכרח (למרות שהסיכוי טוב), אלא לאחת שבראש שלה אין מציאות שבה היא צריכה לדעת להסתדר לבד בעולם, אלא למצוא מישהו שיסדר לה דברים, יקנה לה, ויהיה שם בשבילה.

אין סיכוי ביקום שמישהי שיודעת להיות לבד היתה נופלת במלכודת הזאת, רק בשביל הסיכוי לקבל קצת תשומת לב מחמיאה מאיזה אדיוט. זאת הבעיה של רוב קרבנות ההתחזות - חוסר היכולת להיות לבד שמעוות את השיפוט וגורם להם ליפות את המציאות בכל הנוגע לאופיים של פרטנרים רומנטיים פוטנציאלים.

ואחרי כל זה, אתם יודעים מה מדהים? שאפילו אחרי שעשו סרט על מעלליו של סיימון לבייב, השני לשמו, מנתץ השושלות, הבלתי נכלא, וחוכר המטוסים הפרטיים, הוא עדיין ממשיך לעשות את זה. לא רק שהוא לא כלוא, אלא שהוא סלב - מקבל הנחות סלב, אנשים מבקשים ממנו לאחל להם דברים - בתשלום, כמובן. בגדול הוא חי טוב יותר מרובנו, ואם הוא ימשיך ככה, עוד חמש שנים הוא יהיה מוכר כמאמן שמתמחה בהבאת שפע לחיים, שפעם היה עליו סרט בנטפליקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully