דייט עם נוכל הטינדר. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"חשבתי שאת יותר זורמת": הדייט שלי עם נוכל הטינדר

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 14:50

פרטים נוספים מתגלים על שמעון חיות, הלא הוא סיימון לבייב, האיש הקרוי "נוכל הטינדר". ארגנטינאית צעירה שמתגוררת בגרמניה סיפרה ל"דיילי מירור" על הדייט ועל הנורות האדומות שנדלקו במהלכו

בעוד האיש הקרוי "נוכל הטינדר" עדיין מסתובב בחופשיות במטוסים פרטיים ומנהל חיים לא רעים, עדויות נוספות של נשים שנתקלו בו ממשיכות לצוף אל מעל פני השטח.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גם ולריה קלפנצ'אי, צעירה ארגנטינאית שגדלה בגרמניה צפתה מן הסתם, יחד עם שאר העולם בסרט הנטפליקס הויראלי, נוכל הטינדר. מהר מאד הסתבר שלה שהבחור שנראה לה מוכר, היה קצת יותר מזה. קלפנצ'אי מספרת ל"דיילי מירור" כי בשנת 2018 היה לה מאץ' עם שמעון חיות, הידוע בטינדר כ"סיימון לבייב", והם אפילו יצאו לדייט:

"היה לי פרופיל בטינדר, ראיתי את הבחור הזה שנראה טוב, ונראה כמו אחד שטייל הרבה. אני מאד אוהבת לטייל בעצמי - הייתי בהרבה מאד ארצות, אז הייתי סקרנית לפגוש אותו".

קלפנצ'אי לא נאלצה לדחות סיפוקים, וסקרנותה נענתה כבר למחרת. המאץ' החברותי מיד ביקש את הטלפון שלה כדי לעבור לווצאפ, כך היה - הם עברו לתקשר רק שם, העניינים התגלגלו מהר מאד והם נפגשו באותו יום. "הדייט שלנו היה מאד ספונטני" מספרת ולריה "אני בדיוק סיימתי לעבוד והוא סימס לשאול אם אני פנויה להיפגש. נדמה לי שהוא שלח הודעה קולית", היא נזכרת.

למרות שלא היו לה "חשדות רציניים" בהקשר לדייט המסתורי באותו הזמן, היא טוענת כי מיד הרגישה שיש סיכוי שהוא לא בדיוק מי שהוא טוען להיות: "המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש" היא מנמקת "היא שמיליונרים לא מנפנפים בכסף שלהם בטינדר בדרך כלל. כי הם לא צריכים, וזו אחת הסיבות בגללן הסתקרנתי לראות איך הוא."

בהתאם לטעמו היקר, הם נפגשו מול מלון באיזור יוקרתי במרכז מינכן שמרוצף בחנויות מעצבים, ומשם הלכו לחפש מקום לשבת בו לקפה. אחרי שפסל מקום אחד כי לא אהב את התפריט שלו, הם המשיכו הלאה לחנות סיגרים כי הוא רצה לעשן. "אחרי זה נכנסנו לתוך קניון וישבנו לקפה, במקום שגם היה נראה יוקרתי".

עוד בוואלה!

להיכנס למיטה בדייט הראשון? התשובה המפתיעה של השדכניות

לכתבה המלאה

ולריה מתארת את חיות (שמו האמיתי של סיימון לבייב) כ"איש דברן מאד שרצה בעיקר לדבר על עצמו, והיה עסוק בלנסות לייצר מסתורין סביב הדמות שלו", רושם שהעמיק כששאלה אותו מאיפה הוא ולא הצליחה לקבל תשובה ישירה.

דגלים אדומים נוספים צצו בהמשך, כולל שני טלפונים סלולריים שהיו ברשותו, ושיחות שלהן ענה תוך כדי הדיט. השיחות היו בעלות "תוכן ביזארי" קבעה. לטענתה חיות ניהל שיחות על העברות כספים בסדר גודל של מיליונים "מי מדבר על כסף ליד מישהו שרק הכיר" היא תהתה "וגם היה מוזר שהוא דיבר על בנות אחרות די הרבה - סיפר שהן נוהגות לשלוח לו תמונות ואפילו הראה לי כמה מהן - קשה לי לסמוך על מישהו שמראה תמונות פרטיות של נשים אחרות."

הדייט שלהם נמשך כשעה, ולמרות שלא קרה שם שום דבר שהדאיג אותה במיוחד, היא הרגישה שהאיש שישב איתה נותר בלתי פתור: "לא הייתי בטוחה אם הוא אמיתי או לא". זו לא היתה הפעם האחרונה ששמעה ממנו - באותו הלילה הוא הזמין אותה למסיבה, והיא סירבה "היה כבר ממש מאוחר והייתי בבית בפיג'מה אז לא ממש התחשק לי לצאת. ניהלנו שיחה קצרה בווצאפ שבה הוא אמר (משפט שכל ישראלית מכירה היטב) 'חשבתי שאת יותר זורמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully