קיעקעה על הפרצוף את בת הזוג שבגדה בה. narallynajm13/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/narallynajm13/TikTok

קעקעה על פרצופה את דמותה של חברתה - למרות שהיא שבגדה בה

5.12.2022 / 23:54

נראלי נאג'ם ילדה את בנה המשותף עם לאורה ותפסה אותה בוגדת בה, אבל זה לא מנע ממנה לקעקע את פרצופה על הלחי שלה והסעירה את הרשת: "מי שמשאיר תגובות שליליות מקנא בי"

קיעקעה על עצמה את בת הזוג - למרות שבגדה בה/narallynajm13/TikTok

אחת המחוות הכי מרגשות/קריפיות שבן זוג יכול לעשות היא לקעקע את בן/בת הזוג על הגוף שלו. אלא שהסיכוי שבחורה תקעקע על גופה את דמותו של בת הזוג שבגדה בה הוא לבטח נמוך מאוד - אבל זה בדיוק מה שעשתה נראלי נאג'ם.

נאג'ם הסעירה את הרשת אחרי שקעקעה דיוקן של בת הזוג שלה על הלחי הימנית. היא מעדכנת ברשת את עוקביה באופן יום יומי על חייה הפרטיים ואחרי שנולד לה בן בשם "קינג", היא סיפרה על בת הזוג שלה (לה היא קוראת "daddy"): "שכולם מקנאים שיש לי קעקוע של "דאדי" על הפנים למרות ש"דאדי" בוגדת בי".

בפוסט שהעלתה בטיקטוק נראלי פירטה על הבגידה: "חשבתי שאנחנו משפחה מושלמת, נולד לנו ילד לפני שבוע, הבאנו אותו הביתה והכול נראה כל כך אמיתי ואז גיליתי שהיא בגדה בי בזמן שהייתי עם צירי לידה".

בת הזוג של נראלי, לאורה, התייחסה להאשמות האלו ואמרה: "אני לא יודעת מה קורה איתה. אחרי שהיא ילדה היא תפסה אותי בוגדת בה ואמרתי לה שזה לא יקרה יותר, אבל היא לא רוצה להיות איתי".

אלא שבסרטון נוסף שהיא העלתה, נראלי הודתה שהיא דווקא כן רוצה שלאורה תחזור לחיות איתה כדי שהן יוכלו להיות משפחה.

ויש עוד אנשים שעשו קעקועים מוזרים
לעיני בתה בת ה-14: אימא קיעקעה סרגל על היד כדי למדוד איברי מין של פרטנרים

עשתה קעקוע תמים והפכה לבדיחה ברשת - כי כולם רואים שם משהו נועז

@narallynajm13

❤️ Daddy DADDY DADDY! IDC WE NOT TOGETHER AND THIS IS WHAT I WANT?

♬ DADDY LAURA NAJM - THE NAJM FAMILY ?

נראלי בטוחה שהאנשים שהשאירו לה תגובות שליליות מקנאים במצב שלה, אבל חלק מעוקביה לא ריחמו ואחד כתב: "יום אחד כשתהיי מבוגרת יותר את תתחרטי על זה, אבל אם זה עושה אותך מאושרת כרגע שיהיה, מתפלל בשבילך".

"זה כל כך עצוב", כתבה מגיבה נוספת, "אני מקווה שיום אחד את תביני שאת ראויה להרבה יותר מזה למרות שאת שמחה כרגע. את תתחרטי על זה כשתהיי בוגרת יותר. אבל עכשיו, אני מתפללת בשבילך ובשביל הבן שלך".

ואז הסיפור הפך לאלים

למרבה האכזבה (או המזל של נראלי) בסדרת סרטונים שעלו זמן קצר לאחר מכן היא סיפרה שלארוה בגיעה לביתן המשותף, לקחה את הדברים שלה ועזבה. לאחר מכן סיפרה שהיא ניסתה לחזור אליה אבל היא כבר לא הסכימה לקבל אותה. בשלב הזה לאורה הפכה לאלימה, סברה דברים בבית ואף היכתה את נראלי. בשלב הזה נראלי נשבעה שברגע שיהיה לה מספיק כסף היא תסיר את הקעקועים ושיתפה כיצד נראו חייה עם לאורה הנרקסיסיטית שבמקביל החלה לפרסם סרטונים שלה עם נשים אחרות.

במקביל היו גולשים שהאשימו את שתי הנשים שהן מביימות את כל הסיפור ביניהן רק בשביל לצבור עוקבים בטיקטוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully