האימא שקיעקע סרגל על היד. @thisisnottracykissdotcom, צילום מסך
צילום מסך/@thisisnottracykissdotcom

לעיני בתה בת ה-14: אימא קיעקעה סרגל על היד כדי למדוד איברי מין של פרטנרים

1.3.2022 / 0:13

נערת עמוד 3 לשעבר, לה יש יותר מ-70 קעקועים, חשפה את הקעקוע החדש שלה: סרגל שנועד למדוד את אורך איברי המין של הפרטנרים המיניים שלה - וצילמה מה קרה כשבתה בת ה-14 גילתה על זה

האימא שקיעקע סרגל על היד כדי למדוד גודל איברי מין של גברים/tracykissdotcom

טרייסי קיס בת ה-34 חשפה את הקעקוע הכבר-לא דיסקרטי שעשתה על זרועה, המאפשר לה למדוד את אורך איבר המין של הפרטנר המיני שלה ללא ידיעתו. האימא, שכיכבה בעבר כ"נערת עמוד 3" של הסאן הבריטי ויש לה יותר מ-70 קעקועים, בחרה לקעקע סדרה של נקודות שמסודרות במרווח זהה (אינץ' וחצי) החל מהמרפק ועד לזרת שלה. הקעקוע הזה פתר לה בעיה קשה וכעת כל מה שהיא צריכה לעשות זה להניח את זרועה ליד איבר המין של הפטרנר שלה ולעשות את החישוב המהיר בראש מבלי שלו יהיה כל מושג על כך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


טרייסי, מדריכת יוגה וקאוצ'רית מבקינגהמשייר, טוענת שהקעקוע שלה נועד עבור גברים שמעולם לא מדדו - או מדדו וזייפו - וכי היא אוהבת לדעת את המידות המדויקות כדי שתוכל לחשוב עליו כשהיא רחוקה ממנו. היא סיפרה ל"מירור": "מאחר שהקעקוע דיסקרטי אז אני מלטפת בתמימות את בטנו של הפרטנר שלי ותוך כדי מעיפה מבט בזרוע שלי המונחת ליד איבר המין שלו כדי לחשב את הגודל. זה פרקטי ומשפר משמעותית את חיי".

היא הסבירה: "אני אישה שנהנית מסקס ואינטימיות, ומרגישה שלנשים יש זכות לא פחות מגברים לדבר בכנות על המפגשים המיניים שלהן".

ככה נראה הקעקוע

וככה היא עשתה אותו

עם שיא העומד על 11 מפגשים מיניים ביום, טרייסי מודה שיש לה דחף מיני גבוה וכי היא יודעת בדיוק מה היא מחפשת בבן הזוג הפוטנציאלי. היא הסבירה: "מאחר שאני רווקה ומשתמשת באפליקציות ההיכרויות כיום, אני מרגישה שנשים מתמקדות יותר בגובה. בעוד שכל בחורה חולמת על נסיך בגובה 1.80+ מטרים, שיגיע בשריון נוצץ ויפיל אותה מהרגליים, אני חולמת על נסיך עם 15+ ס"מ בתחתונים".

עבור טרייסי, הגודל בהחלט קובע ובאמת חשוב לה לדעת מהו. היא מסבירה: "בעוד שיש נשים שאוהבות לישון בחולצות הטריקו או בתחתונים של בן הזוג שלהן, אני אוהבת לדעת מידות כדי שאוכל לדמיין אותו כשאנחנו לא ביחד".

צפו בה מסבירה על הקעקוע:

|

"הבת שלי הבינה כשהתחלתי למדוד מלפפונים"

הרעיון לקעקע סרגל על הזרוע הגיע מדייט ש"לא ידע את המידה שלו, או יותר נכון בחר ךא לחשוף לי את המידע זה". כשהשניים שכבו, טרייסי גילתה שאיבר מינו "מרשים להפליא" ולא האמינה שהוא מעולם לא מדד אותו בעצמו. היא אמרה לו, בחצי צחוק, שבפעם הבאה היא תביא איתה סרגל. היא סיפרה: "השיחה שלנו גרמה לי לחשוב לעשות קעקוע של סרגל באינצ'ים כדי שאוכל לקחת אותו איתי לכל מקום ובכך לספק את הצורך שלי למדוד דברים בדיסקרטיות מבלי לגרום לאף אחד להרגיש נשפט או לא בטוח".

היא הוסיפה: "נכון, הגודל הוא חשוב אבל זה לא רק הגודל. זה גם מה שאתה עושה עם זה ואיך בן הזוג שלך גורם לך להרגיש כשבונים חיבור אינטימי. עם זאת, למי שנהנה מהפרטים הקטנים, זה באמת הדובדבן שעל הקצפת בשבילי".

לדברי טרייסי, בתה מיליסנט בת ה-14 נמצאת כעת בגיל "שבו היא מבינה את חוש ההומור הנועז שלי וקולטת בדיחות של מבוגרים שהיא פספסה בעבר", לדבריה. היא הוסיפה: "היא חשדה שהקעקוע שלי מודד בכוונה באינצ'ים וייתכן שאישרתי את החשדות שלה בעת מדידת מלפפונים".

כעת טרייסי מתפתה להוסיף כמה נקודות מהאגודל לאצבע המורה שלה כדי למדוד בו זמנית גם היקפים. עם זאת, היא חוששת שזה עלול להפוך את כוונותיה ל"ברורות מדי". היא הוסיפה: "אני מניחה שהכל תלוי לאן מישהו מסתכל כשאני שולפת אותו כדי לספור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully