תפסה את חבר שלה מנשק בחורה אחרת במסיבה. TikTok/Old Row, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/Old Row

הרגע בו גבר מתנשק עם בחורה בבר ונתפס על חם ע"י חברה שלו

17.1.2023 / 0:04

בסרטון שנצפה כבר 35 מיליון פעמים וצולם ככל הנראה במסיבת רווקים, ניתן לראות גבר מתנשק עם בחורה כשלפתע מי שטוענת שהיא חברה שלו תופסת אותו ונוקמת

תפסה את חבר שלה מנשק מישהי אחרת במסיבה/TikTok/Old Row

סרטון שעלה לרשת ממסיבת רווקים שנערכה בנאשוויל צבר כבר מעל 35 מיליון צפיות והפך להיות ויראלי במיוחד: הסיבה: בסרטון אפשר לראות גבר מתנשק עם בחורה אחרת (שלפי הלבוש שלה משתתפת במסיבת רווקות) כשלפתע מי שהיא ככל הנראה בת הזוג שלו, תופסת אותו על חם וצועקת עליו לעיני כולם.

בניו יורק פוסט דווח שהנוכחים במסיבה לא הבינו בהתחלה על מה המהומה, ואז אחת מהן קלטה את הדרמה שמתפתחת וצעקה "יש לו חברה, אוי ואבוי". מהר מאוד יתר הנוכחים בבר שמו לב למה שקרה והיו המומים כאשר החברה של הגבר צועקת עליו לפני שהיא יוצאת בסערה מהמקום כשהבחורה שאיתה הוא התנשק חוגגת מבלי לשים לב למתרחש מאחוריה.

צפו בסרטון המפליל

@oldrowofficial Rule 1: Never cheat. Rule 2: If you're gonna cheat, don't do it when your s/o's in the same room as you #college #cheater #rizz #nashville #oldrow #foryou ♬ original sound - Old Row

עוד בוגד שמתחרט

האישה הגיעה הביתה והגבר נתפס במצלמה מבריח את המאהבת הערומה מהמרפסת

לכתבה המלאה

החשבון @oldrowofficial בטיקטוק העלה את הסצינה הזו לרשת עם הכיתוב: "חוק 1: אל תבגוד. חוק 2: אם אתה בוגד, אל תעשה את זה כשחברה שלך נמצאת באותו חדר איתך".

בין המגיבים רבים נכנסו בגבר (וגם בתסרוקת שלו), בעוד שאחרים תקפו את הבחורה שמנשקת את הגבר התפוס בטענה שלא נראה שהיא מתייסרת במיוחד אחרי שראתה את החברה של הגבר עמו היא התנשקה.

והיו גם כאלו שחשבו שלא מדובר בביג דיל ואחת המגיבות כתבה: "זו בסך הכול נשיקה, תירגעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully