ריקוד נועז של כלה בחתונה. itsnatalierosee, צילום מסך
צילום מסך/itsnatalierosee

מורן בן אסולין, גרסת ארה"ב: הכלה שהביכה את החתן ואורחיה עם ריקוד אירוטי

27.12.2022 / 0:15

נטלי סנדרס פרסמה סרטון מהחתונה שלה, שבו אפשר לראות כיצד היא מעניקה לחתן שלה מעין ריקוד פרטי ביזארי שהביך לא רק אותו, אלא גם את האורחים והצופים

ריקוד נועז של כלה בחתונה/Twitter

מורן בן אסולין הסעירה את המדינה בעקבות החתונה המפורסמת שלה שבה עומר אדם הגיע לשיר ואבל צפה בעצם בההופעה שלה שכללה ריקודים, פלרטוטים והצהרות תעופה עצמית. ובכן, מסתבר שיש לה מתחרה רצינית בשם נטלי סנדרס האמריקנית, שהדהימה את האורחים שלה ואפילו את החתן בחתונה שלה אחרי שהחליטה לשעשע את כולם בריקוד נועז במיוחד.

כפי שאתם יכולים לראות בסרטונים, נטלי פצחה בריקוד אירוטי עם (ועל) החתן ההמום שלה, כאשר במהלך הריקוד המוזר היא אפילו התהפכה כשהראש שלה כלפי מטה והמפשעה שלה סביב צווארו של החתן. סנדרס העלתה בעצמה את הסרטון מהחתונה שלה לטיקטוק עם הכיתוב: "כשאת שותה יותר מדי בחתונה שלך".

הרגע הכי נועז בריקוד

בסרטון שצבר מעל ל-10 מיליון צפיות, אפשר לראות את סנדרס יושבת על כסא במרכז רחבת הריקודים יחד עם החתן שלה ואז מתחילה לרכון מעליו בצורה מביכה למדי, כאשר היא פותחת את רגליה באוויר וממש מצמידה את המפשעה שלה לפנים שלו. סנדרס נהנתה מהוויראליות של הסרטון, אבל חטפה לא מעט ביקורת של הצופים, שאחד מהם כתב בסרקסטיות: "ההורים משני הצדדים בטח גאים בך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

וזה הריקוד המלא

@itsnatalierosee Replying to @rochelle_andbaybaykids as requested! This was the END of the night not first dance people ? no regrets we had so much fun on our wedding night. #weddingnight #weddingvibes #lapdance ♬ original sound - Itsnatalierosee

והנה עוד כלות שעשו בושות
טוורקינג ולאפדאנס: הריקוד הנועז של הכלה בחתונתה איבד שליטה

סרטון של הכלה ממסיבת רווקות פרועה הוביל לביטול החתונה


"אני מתרשמת איך את מצליחה להיות כל כך חזקה ושיכורה בו זמנית", כתבה מגיבה נוספת. חלק חשבו שזה דווקא משעשע, בדיוק כפי שהדיעות לגבי סרטון החתונה של מורן בן אסולין היו חלוקות. מה אתן חושבות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully