ריקוד נועז של כלה בחתונה. instagram @_1karin, צילום מסך
צילום מסך/instagram @_1karin

טוורקינג ולאפדאנס: הריקוד הנועז של הכלה בחתונתה איבד שליטה

30.12.2021 / 15:13

סרטון שרץ ברשת בימים האחרונים מציג כלה ביום חתונתה רוקדת טוורקינג נועז ולאפדאנס על ברכי החתן לעיני משפחתו הנבוכה. ברשת רבים חושבים שהיא חצתה קו אדום. מה דעתכם על זה?

ריקוד נועז של כלה בחתונה/Twitter

אם יום החתונה הוא היום המאושר בחייה של כל כלה, לא מן הראוי שהיא תרגיש חופשיה לעשות בו מה שרק תרצה? ובכן, הכלה שלשמה התכנסנו חוטפת ביקורת ברשת על שהלכה קצת רחוק מדי והביכה את משפחתה ומשפחתו של החתן. הכלה רושל, תושבת פלורידה, הפכה לויראלית בחודש לאחר שסרטון שלה בשמלה חשופת גב וישבן רוקדת ריקוד נועז בחוטיני מול החתן פורסם ברשת והופץ לכל.

"האם זו הכלה?!?!?", צייצה צופה המומה ששיתפה את הסרטון של רושל עושה טוורקינג ולאפדאנס נועז על ברכיו של בעלה הטרי כשסביבה שושבינותיה המשתפות פעולה. בסרטון מנקר העיניים שצבר יותר מ-3.5 מיליון צפיות בטוויטר, נראית הכלה היחפה דוחפת ילד קטן מדרכה כשהיא מתקרבת אל החתן המחוייך היושב על כיסא ברחבת הריקודים, מתכופפת לעברו, יושבת על ברכיו ומנענעת את ישבנה לצלילי שירה של המלכה ביונסה, "Dance for You". הריקוד הנועז, אליו מצטרפות שושבינותיה, ממשיך גם לצלילי להיט הטיקטוק "Twerkulator".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ריקוד נועז של כלה בחתונה. instagram @_1karin, צילום מסך
כלה בריקוד נועז ליד כל האורחים/צילום מסך, instagram @_1karin
ריקוד נועז של כלה בחתונה. instagram @_1karin, צילום מסך
וזה רק נהיה יותר נועז בהמשך.../צילום מסך, instagram @_1karin

האורחים החתונה צילמו את הנעשה בהתלהבות, ואחת האורחות, שקוראת לעצמה ברשת @_1karin, שיתפה את הסרטון בסטורי שלה באינסטגרם בסוף השבוע. על אף שחלק מהקהל נראה מריע לכלה על הריקוד המוגזם, משתמשי הטוויטר היו פחות סלחנים. "הכל כאן נורא דביק. שושבינות הטוורקינג, הכלה היחפה, החשיפה הזאת בפני כל המשפחה. נראה כמו בלאגן אחד גדול", כתב אחד בתגובות ואחרת הוסיפה: "זה מביך. יש שם ילדים, הורים, סבים. זה אירוע משפחתי. לא חגיגת יום הולדת עם חברים".

צפו בריקוד המלא מהסטורי:

מה אתם אומרים?

הריקוד הזה הוא

מוגזם
מדליק
לא מעניין אותי
5377 משתתפים

עם זאת, היו כאלה שפרגנו לכלה על הריקוד המושקע. "אם היא רוצה לעשות טוורקינג בחתונה שלה, היא תעשה טוורקינג בחתונה שלה. זו החתונה ש-ל-ה. אם אתם לא רוצים לעשות טוורקינג בחתונה שלכם, אל תעשו", כתבה גולשת אחת ואחרת הוסיפה: "מותק, גם אם היית בוחרת לעשות טוורקינג מהתקרה בחתונה שלך - הייתי מעודדת אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully