הסודות של יו הפנר ופלייבוי. Secrets of Playboy, צילום מסך
צילום מסך/Secrets of Playboy

"גדלתי באחוזת פלייבוי. כשהייתי ילדה ראיתי אורגיות ויו הפנר נישק אותי בפה"

6.1.2023 / 0:02

ג'ניפר סגינור עברה לגור באחוזת פלייבוי כשהייתה בת 11 והייתה עדה למראות מצלקים במעונו של יו הפנר. היא מספרת שנחשפה לאורגיות וסמים - וכי יו הפנר נישק אותה בפה "בסוג של נשיקה צרפתית" כשהייתה רק בת 15

Secrets of Playboy Trailer/A&E

כשג'ניפר סגינור הגיעה לביקור בפעם הראשונה באחוזת פלייבוי כשייתה בת 6, היא חשבה שהגיעה ל"ממלכה קסומה", כפי שתיארה זאת. היא בתו של הרופא לשעבר של יו הפנר - מארק סגינור (שכונה גם ד"ר פילגוד, בשל הכדורים שהוא רשם לו לכאורה). בכל פעם שהתלוותה לאביה, היא סיפרה שכל הנוכחים באחוזה פינקו אותה והגשימו לה כל משאלת לב. הם הסיעו אותה לבית הספר בלימוזינה, לקחו אותה לראות חיות אקזוטיות בגן החיות של פלייבוי ופינקו אותה בממתקים ללא הגבלה בחדר המשחקים הגדול של האחוזה. אולם, לאחר שעברה לגור באופן קבוע בנכס המפורסם בגיל 11, ג'ניפר החלה להיחשף אט אט לצד האפל שלו.

ג'ניפר, כיום בת 51 מקליפורניה, שיתפה לאחרונה את סיפורה בסרט תיעודי של ערוץ 4 הבריטי - "סודות פלייבוי" (Secrets of Playboy). בין היתר שיתפה כיצד הצפייה בסקס, סמים והוללות באחוזה מגיל צעיר השפיעו עליה כאישה. ג'ניפר סיפרה: "לקח לי הרבה זמן לפענח מה חוויתי כשגדלתי ואיך אני מרגישה לגבי זה. הייתה לי תחושת נאמנות למעגל הפנימי הזה שנכנסתי אליו בגיל צעיר מאוד. לא רציתי לשבור את הנאמנות הזו כי ידעתי שיהיו השלכות חמורות לכך. זה היה מקום כל כך מוזר. אבל האמת היא, לגדול שם כילדה היה קסום. הייתי בת 6 כשהגעתי לשם בפעם הראשונה ואז כשהייתי בת 11 עברתי לגור שם. אבי היה החבר והרופא הטוב ביותר של הפנר במשך 40 שנה והיה לו גם חדר משלו".

ג'ניפר סגינור כילדה באחוזת פלייבוי. Channel 4, צילום מסך
ג'ניפר סגינור כילדה באחוזת פלייבוי/צילום מסך, Channel 4

ג'ניפר הוסיפה: "האחוזה הייתה כמו ממלכה קסומה - יכולתי לקבל כל מה שרציתי. חדר המשחקים היה בלתי ייאמן, הייתי לוקחת כמה כדורי מסטיק ו-M&M שרק רציתי. בבוקר המשרתים היו מכינים לי אוכל והייתי נכנסת ללימוזינה ונוסעת לבית הספר. היה גם גן חיות בנכס. כל הנשים באחוזה היו שומרות עליי. הן הפכו לדמויות אם בשבילי. נהגנו תמיד לשחק בתלבושות, לעלות על גלגיליות במגרש הטניס, הקשרים האלה איתן היו הכל בשבילי".

לג'ניפר היו הרבה אינטראקציות חיוביות עם יו הפנר כשהייתה ילדה - והיא ראתה בו דמות אב. היא אמרה: "יש לי כל כך הרבה זיכרונות טובים מהתקופה הזאת עם הף - אני זוכרת שישבתי על הברך של אבא שלי בזמן שהוא והף שיחקו שש בש. היינו משחקים קימבול בארקייד. הוא גרם לי להרגיש כל כך מיוחדת - הוא היה דמות כל כך רכה, מטפחת ואבהית".

עוד סודות מהאחוזה הסליזית
שפנפנות הפלייבוי של יו הפנר בווידויים קורעי לב: "חווינו התעללות רגשית וטקסי מין משפילים"
פמלה אנדרסון חושפת: הייתי באורגיה מטורפת עם יו הפנר
"יו הפנר צילם שפנפנות פלייבוי מקיימות יחסי מין ללא ידיעתן"

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'ניפר סגינור כילדה באחוזת פלייבוי. Channel 4, צילום מסך
"הף היה מתנשק איתי עם פה פתוח בסוג של נשיקה צרפתית"/צילום מסך, Channel 4

התמימות הזו התנפצה כשג'ניפר הגיעה לגיל ההתבגרות. היא אמרה: "הף היה מתנשק איתי עם פה פתוח בסוג של נשיקה צרפתית. תמיד חשבתי שזה מוזר שמישהו שהוא כמו דוד שלי ינשק אותי ככה - אבל אבא שלי אמר לי שזה מה שאנשים עושים כשהם אוהבים אחד את השני"

גיף יו הפנר. GIPHY, מערכת וואלה!
"אומנתי להסתכל על נשים כמו שהם ראו אותן - כסחורה"/מערכת וואלה!, GIPHY

האמת המרה

בעוד שג'ניפר נהגה לראות באחוזה מקום שבו אנשים יכולים לחקור את החופש שלהם ולהביע את עצמם, היא הבינה שזה "הרבה יותר אפלולי מכך". היא ראתה שהנשים באחוזה זוכות ללעג בגלל המראה שלהן - ועד מהרה הפכה מודעת לעצמה לגבי הגוף שלה. היא טענה: "אומנתי להסתכל על נשים כמו שהם ראו אותן - כסחורה. אבי נהג לומר לי להיזהר כי אני עלולה לעלות במשקל בירכיים. בגיל צעיר הוא היה עובר איתנו על הגוף שלנו - של אחותי ושלי. זה היה מורט עצבים כי אני לא חושבת שאף אחד מאיתנו חשבה שאנחנו עומדות בסטנדרט שחשבנו שמקובל. עברתי ניתוח הגדלת חזה בגיל 15. זה פשוט נורא".

ג'ניפר נחשפה למיניות כשהיא עדיין "לא בשלה מבחינה רגשית". בתור נערה, היא הייתה חומקת מחדר השינה שלה כדי לראות את "השפנפנות" משתוללות עם אורחים באחוזה. היא נזכרה: "פשוט הייתי כל כך סקרנית לגבי מה שקורה במסדרון והייתי רואה כמה מהבנות האלה עושות דברים שלא הבנתי אז. הייתי רואה אותן עירומות עם גברים מסביבם. הן היו מסוממות. זה הפחיד אותי. הגברים צחקו ואני רק זוכרת שחשבתי 'אני אף פעם לא רוצה להיות כמו הבנות האלו, מתרוצצות שם כמו חיות'".

ג'ניפר חושפת את סיפורה:

"להפנר לא היה אכפת לי שאני מנהלת רומן עם החברה שלו"

ג'ניפר אמרה שהאווירה ה"פתוחה" של אחוזת פלייבוי "משכה (אותה) פנימה". היא מצאה את עצמה מתאהבת באחת החברות של הפנר - ושכבה איתה כשהייתה קטינה. ג'ניפר אמרה: "כשהייתי בת 15 התאהבתי באחת החברות הראשיות של הפנר. הרגשתי מאוד מועצמת כי הייתי צעירה מאוד. עם הזמן, התקרבנו מאוד. לילה אחד היא הזמינה דאקירי ודבר אחד הוביל לשני. אני חושבת שהיא חשבה שהייתי עם בחורה בעבר. זה באמת הפיג את הבדידות של אז. לא חשבתי שיש משהו רע במה שעשיתי... להפנר לא היה אכפת לי שאני מנהלת רומן עם החברה שלו. הם ידעו. יש מצלמות בכל מקום".

באופן מטריד, ג'ניפר טוענת שה"רומן" הורשה להימשך עד שמלאו לה 17 שנים - אז היא נקראה לחדרו של הפנר. היא אמרה: "כשנכנסתי לחדר והוא וחברתו היו במיטה, פשוט חשבתי שזה כיף בהתחלה. לא הבנתי מה עומד לקרות. אני מרגישה שבאותו רגע הפנר חצה גבול כי הוא תמיד התייחס אליי כאל בת. שם הייתי, בחדר שלו, הרגשתי את האנרגיה הלא נוחה הזו כאילו הוא כבר לא רואה בי הבת שלו". ג'ניפר טוענת שחברתו של הפנר פרצה בבכי, מה שמנע מהמצב המעורער להסלים.

יו הפנר מת ב-2017 - אבל החוויות המוקדמות של ג'ניפר ממשיכות לרדוף אותה. היא הוציאה ספר על חייה, שכותרתו "מגרש המשחקים: ילדות אבודה בתוך אחוזת פלייבוי". בתגובה לסרט התיעודי של ערוץ 4, דובר פלייבוי אמר: "אנחנו סומכים על נשים וסיפוריהן ותומכים מאוד באנשים שהגיעו כדי לחלוק את חוויותיהם בסרט התיעודי הזה. אחרי כמעט 70 שנה בעסקים, ישנם מרכיבים רבים בהיסטוריה הארוכה של פלייבוי שאנו גאים בהם מאוד ויש אלמנטים שאנו מוצאים שאינם ראויים לעקרונות שלנו. אנו גאים בעבודה שעשינו בשנים האחרונות כדי לעמוד על חופש ושוויון תוך קידום משימת ההנאה של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully