אנדי לי - בעל איבר המין הגדול במיוחד. do_it_like_andy, צילום מסך
צילום מסך/do_it_like_andy

כוכב פורנו בעל איבר מין עצום מתוודה: "שכבתי עם יותר מאלף נשים"

7.2.2023 / 0:06

כוכב הפורנו האירי אנדי לי סיפר כי בעוד גברים עם "מידות" כמו שלו נוטים להתלונן - הוא דווקא גאה באיבר המין הגדול במיוחד שלו: "הוא שינה את חיי. באתי מכלום ועכשיו אני כוכב פורנו מבוקש"

אנדי לי בדוקו "האיבר המאסיבי שלי" של ערוץ 4 הבריטי/do_it_like_andy

גבר אירי עם פין גדול במיוחד טוען שאיבר המין שלו הוא ברכה משמים שאפשרה לו לשכב עם יותר מאלף נשים ולהפוך לכוכב פורנו מבוקש. האינסטלטור לשעבר שוחח על איבר המין העצום שלו בסדרה "My Massive C-k" ("האיבר המאסיבי שלי") של ערוץ 4 הבריטי, בה גברים בעלי איבר מין גדולים מהממוצע מספרים על היתרונות והחסרונות של חיים עם האיבר.

"הפין הגדול שלי הוא מתנה מאלוהים", התגאה אנדי לי, בן ה-34, שגודל איבר המין שלו מגיע ל-26.6 ס"מ (10.5 אינץ') בעודו זקוף - כמעט כפול מגודל הפין הממוצע בישראל שנע בין 12 ל 15 ס"מ. לי יליד דבלין אפילו העז לפתוח את רוכסן מכנסיו בתוכנית כדי להשוויץ בפאלוס האדיר שלו, שלטענתו הוא הגדול ביותר במדינה, כך דיווח ה-Irish Mirror.

בעוד שרוב המשתתפים בתוכנית התלוננו על הגודל המוגזם שלהם, לי טוען שהגודל שלו הועיל לחייו. "כמה גברים בתוכנית של ערוץ 4 בכו על איך שזה משפיע לרעה על חייהם - אבל לי זה רק הביא תהילה ועושר", התרברב לי, שלפי הדיווחים מרוויח 10,000 ליש"ט (42 אלף שקלים) לשבוע ב-OnlyFans.

הבחור שטוען שהוא "כוכב הפורנו האירי המחופש ביותר בגוגל בכל העולם", גדל בעיר דבלין למשפחה ענייה. הוא עבר לאוסטרליה ב-2008 כשהיה בן 18 - ואז ללונדון בגיל 21, שם מפגש מקרי בחדר הכושר סלל את הדרך לכיכוב בסרטי פורנו. "בחור פשוט אמר שיש לי *** ממש גדול ושאני צריך לנסות פורנו, אז ניסיתי", תיאר לי.

אחרי שצילם "כמה סרטוני סולו", לי נטש את הפורנו כדי להפוך לאינסטלטור, רק כדי לחזור לפורנו לאחר שמקום העבודה שלו גילה על הג'וב הקודם שלו. "מאז אני עושה פורנו במשרה מלאה", אמר הכוכב שמתגורר כעת בלונדון. לי מספר שהוא מופיע ב"סרטוני פורנו עם גברים ונשים", למרות שהוא מתעקש שהוא "לא הומוסקסואל" וש"זה רק בשביל הכסף".

לטענתו, היתרונות של איבר הגדול הם יותר מרק כסף. "הייתי עם יותר מ-1,000 נשים", חשף לי, שמחזיק כחצי מיליון עוקבים בטיקטוק, "כשפתחתי חשבון טיקטוק, פנו אליי הרבה אירים, גברים ונשים. חלק רצו להיכנס לתעשייה וחלק רצו לשכב איתי".

"הייתי ילד קתולי צעיר בלי כלום ועכשיו אני מפורסם בזכות ה*** הענק שלי", התגאה כוכב הפורנו, שמקווה יום אחד "לשחרר את ווילי" בתוכנית לייט נייט.

צפו בו בדוקו "האיבר המאסיבי שלי"

בעוד לי רואה בחברו הגדול ברכה, משתתפי "My Massive C-k" אחרים רואים בכך קללה. מאט, בן 39, אמר שהוא לא הצליח לשמור על מערכת יחסים רצינית בגלל איבר מינו הגודל (26 ס"מ), כך דווח ב-Daily Mail. הוא ראה בפאלוס שלו מלכוד 22: "להיות מצוייד מושך תשומת לב אבל לא חיבה... אם כבר, זו יותר מגבלה כי זה לא משהו שאתה יכול להעלות בשיחה. אם אתה מעלה את זה, אתה קצת סליזי, אבל אם אתה לא מעלה את זה בשיחה - זה גורם לסיבוכים".

משתתף אחר בתוכנית, ג'ו, טען שהוא לא התקבל לעבודה כי בריאיון חשבו שיש לו זקפה. גם ג'ונה פלקון, בעל "איבר המין הגדול בעולם" ( שלדבריו מגיע לאורך של 34 ס"מ בזקפה ו-22 ס"מ במצב ריפיו) טוען שאיבר המין הגדול שלו גורם לו להמון בעיות, החל מחוסר יכולת ללבוש מכנסיים צמודים ועד לעיכובים קבועים באבטחה בשדות התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully