שמע זוג בוגד במוניטור של התינוק. shuterstock, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/shuterstock

שמע את אשתו בוגדת בו דרך המוניטור של התינוק - ושלף סכין

3.2.2023 / 0:05

בעל נסע לעבודה ושמע את אשתו בוגדת בו עם קולגה שלו לשעבר לאחר שהיא שכחה לכבות את הקול במוניטור של התינוק. הוא נסע לבית והחל לנופף בסכין. הוא קיבל עבודות שירות ומאוד רוצה להתפייס עם אשתו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הזמינה בייביסיטר לחתול שלה ותפסה אותו עושה סקס על הספה/pix11

גבר תפס את אשתו בוגדת בו אחרי ששמע אותה בעיצומו של אקט מיני עם גבר אחר - דרך המוניטור שבחדר התינוק שלהם, כך נטען בבית המשפט בבריטניה. בחדשות ערוץ 7 דווח שמארק פקו, בן 47, שמע את אשתו דרך המוניטור שמחובר לאפליקציה בטלפון שלו כשהוא בעבודה. זועם על המעשה, הוא חזר לבית והתעמת עם אשתו והמאהב לפני שאיים עליו עם סכין ולכן כל האירוע הגיע לבית המשפט.

פקו סיפר שידע כבר במשך חודשים שאשתו מזה 11 שנים בוגדת בו לפני ששמע הוכחות לרומן שלה עם עמיתו לשעבר, כך טען בבית במשפט בקרלייל שבצפון מזרח אנגליה. הוא אמר שבדיוק יצא לעבודה בסביבות השעה 9 בבוקר ב-31 באוקטובר, כשהרעשים שנבעו מפעילות מינית בחדר השינה שלו הגיעו לאפליקציה בטלפון שלו, כך מדווח The Northern Star.

"היא סובבה את מוניטור התינוק לכיוון הקיר. אבל היא לא כיבתה אותו", הסביר התובע טים אוונס, "וכך האירועים בחדר השינה שודרו לטלפון שלו".

בגידה. ShutterStock
הבעל ידע כבר על הבגידה דרך ההודעות של אשתו/ShutterStock

התובע אמר שפקו בילה פחות זמן בבית לאחרונה בגלל התחייבויות חדשות בעבודה שלו, מה שגרם למשבר זוגי בינו לבין אשתו. "התוצאה המצערת של זה הייתה שאשתו החלה ברומן", אמרה הסניגורית עורכת הדין ג'ודית מק'קולו. היא סיפרה שהוא עזב את סלובקיה לפני 12 שנים אחרי שנישואיו הראשונים התפרקו. "הרומן הזה היה עם עמית לעבודה לשעבר של פקו. בזמן ביצוע העבירות, 31 באוקטובר, הרומן התנהל במשך חמישה חודשים וחצי. פקו ואשתו נשארו יחד, למרות שנודע לו על הרומן לאחר שקרא הודעות בטלפון של אשתו".

כשפקו שמע את הבגידה בטלפון שלו הוא מיהר הביתה ולפי הדיווחים דפק בדלת הכניסה וצעק "איפה הוא?!". לאחר שנכנס, הוא מיהר לעלות למעלה אבל הגבר השני כבר ברח ונעל את עצמו במכוניתו. הגבר הנבגד הלך למטבח והרים באופן ספונטני סכין מטבח לפני שיצא דרך הדלת האחורית שם מצא את הגבר השני במכונית. בבית המשפט תואר שפקו נראה מניף את הסכין ואומר לו: "אני אהרוג אותך".

עוד בוגדים שנתפסו
האישה גילתה דרך פיצ'ר סודי באלקסה שהחבר שלה בוגד בה
ביטלה את החתונה אחרי הווידוי המרשיע של אמא של הארוס

"כשהוא הרים את הסכין, זה היה בלהט הרגע, וכעת הוא מתחרט על זה מאוד", אמרה מק'קולו שכינתה את האיומים "ריקים מתוכן" ואמרה: "אמנם זה לא התנהגות מקובלת, אבל זו הייתה תגובה אנושית מאוד לרמה משמעותית של פרובוקציה".

עוד באותו נושא

שוטר גילה דרך מצלמת הדלת שאשתו הקצינה בוגדת בו עם המפקד שלה

לכתבה המלאה

השופט ניקולס בארקר אמר לפקו: "הגיוני שתתעצבן ותכעס על מעשה הבגידה הזה; אחרי הכל, אתה ולודמילה הייתם נשואים 11 שנים ויש לכם משפחה משותפת והגבר איתו בגדה היה עמית לעבודה שלך. בצדק כעסת והתעצבנת מהסצנה שהופיעה בפניך. עם זאת, חצית את הגבול עם נטילת הסכין והאיומים איתה. אי אפשר להפוך כעס לאיום ברצח".

פקו, ששהה שמונה שבועות במעצר, הודה בהשתתפות בקטטה ובהחזקת סכין במקום ציבורי ללא סיבה סבירה. השופט גזר עליו 18 חודשים על תנאי, 120 שעות עבודה ציבורית ללא שכר וצו מניעה לשנה על פניה לקורבן (שכבר אינו עובד איתו). עוה"ד מק'קולו אמרה שלמרות מה שקרה פקו מקווה להתפייס עם אשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully