אליס אירווינג. thealiceirving, צילום מסך
צילום מסך/thealiceirving

דוגמנית עירום ב"אונלי פנס" נתבעה על ידי אשתו של מעריץ שקנה לה טסלה חדשה

9.2.2023 / 23:55

אליס אירווינג נדהמה לקבל רכב טסלה חדש ממעריץ שמנוי לחשבון העירום הנועז שלה. היא נדהמה עוד יותר לקבל מכתב תביעה מאשתו של המעריץ, שדרשה את הרכב בטענה שהוא שייך גם לה

אליס אירווינג/thealiceirving

אליס אירווינג היא דוגמנית קנדית שמככבת באתר הנועז למבוגרים "אונלי פנס" ולאחרונה הוגשה נגדה תביעה על ידי אשתו של איש עשיר, ששלח לה במתנה רכב טסלה חדש לגמרי. אליס רגילה לקבל מתנות מגברים שמנויים לחשבון שבו היא מעלה תכנים אירוטיים, אבל היא הודתה שהרכב שהיא קיבלה הוא "המתנה הכי משוגעת שמישהו קנה לה".

"יום אחד הזכרתי שאני צריכה רכב והוא אמר לי 'את יודעת מה, אני אתן לך רכב במתנה'", היא סיפרה בריאיון ל"דיילי סטאר", "חשבתי שאין סיכוי שהוא באמת יקנה לי רכב, אבל הוא שלח לי אימייל שאומר שהרכב הוא שלי ושאני צריכה לאסוף אותו מהמרכז של טסלה בקרבת המקום שבו אני גרה. חשבתי שהוא עשה זאת כנקמה באשתו. הלכתי לקחת את הרכב ולא האמנתי לזה. אפילו לקחתי חברה איתי במקרה שמשהו רע יקרה".

הכול היה טוב ויפה עד שאשתו של הגבר גילתה שהוא קנה לדוגמנית רכב. אליס מצידה ידעה שהוא נשוי, אבל הוא אמר לה שהוא בתהליכי גירושים. "חשבתי שאשתו גילתה שהוא נותן לי הרבה כסף וקינאה בו ולכן רצתה להתגרש ממנו", סיפרה אליס, "אני לא חושבת שזו אשמתי. אבל זה מה שהוא אמר לי - היא גילתה את זה והתעצבנה".

אליס אירווינג. thealiceirving, צילום מסך
אליס אירווינג/צילום מסך, thealiceirving

"היא שלחה לי מכתבים ועורכי דין, טענה שאני חייבת לה מלא כסף", סיפרה אליס, "היא רצתה שאחזיר לה את הרכב או שאשלם לה את מה שהוא שווה". אליס החליטה למכור את הרכב עוד לפני שהגבר ואשתו נכנסו להליכי הגירושים. "היה לו ביקוש גבוה והערך שלו היה בירידה ולכן החלטתי למכור", היא הסבירה, "אז עשיתי בערך 85 אלף דולר מהרכב הזה ולא שילמתי שום דבר".

"לאחר מכן עורך הדין שהמעריץ שלי שלח לי אמר שאין סיכוי שהאישה תקבל כסף על הרכב משום שמכרתי אותו יום לפני שהם חתמו על מסמכי הגירושים. אין שום סיכוי שהיא תיקח ממני כסף", היא סיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully