תמונת אילוסטרציה - נערת ליווי. GettyImages
GettyImages

הלכה לבדוק את מועדון המין שבעלה מבקר בו - והחלה לעבוד שם

21.2.2023 / 0:04

סיפור חריג במיוחד מתאילנד: אישה שגילתה שבעלה מבקר בתדירות גבוהה במועדון מין החליטה לבדוק את המקום, וקיבלה הצעה להצטרף כאחת העובדות. אחרי שהחלה לעבוד ב"סומטה" (חכו שתגלו מה זה) אמרה: "זה הרבה יותר חושני ממה שיש לי בבית"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

תפסה את החבר שלה במועדון חשפנות וככה היא הגיבה/LIVE:LEAK

בעל בוגדני קיבל את שוק חייו כשהוא גילה שאשתו הכועסת קיבלה עבודה בבית הזונות שבו הוא נוהג לבקר. הסכסוך הזוגי המוזר הזה התרחש בעיר צ'יאנג מאי שבתאילנד. על פי הדיווח בעיתון דה ת'ייגר, האישה הפכה לחוקרת פרטית אחרי שחשדה כי בעלה בוגד בה. היא בדקה את הארנק שלו ומצאה קבלה ממקום שנקרא צ'ין-ניים אינרן קוראבו (נחסוך מכם את המשמעות התאילנדית של השם, אך לא היה ספק כי מדובר במועדון שמציע שירותי מין).

בשיחה עם העיתון מקומי היא סיפרה: "מצאתי בארנק הוכחות לחוסר הנאמנות שלו, והייתה חותמת של חנות מין. הייתי סקרנית לברר עוד על המקום, אז התקשרתי למספר שהיה על הכרטיס ושאלתי מה קורה שם, ומי שענה לי אמר: "בואי לכאן ותראי בעצמך ואז תביני". פחדתי, אבל הייתי יותר מודאגת שהוא יחזור הביתה עם מחלת מין, אז הלכתי לראות במה מדובר".

תמונת אילוסטרציה - נערת ליווי. GettyImages
תמונת אילוסטרציה - נערת ליווי/GettyImages

"כשהגעתי למקום שאלתי את המנהל מה הולך שם, והוא אמר לי שבמפגשים שם לא מתרחשת חדירה, אז נרגעתי בערך", היא המשיכה והדהימה את הקוראים כשסיפרה שהמנהל הציע לה להצטרף למקום כעובדת מן המניין, והיא הסכימה.

היא נזכרת שהיא ממש נדלקה על הלקוח הראשון, "זה היה הרבה יותר חושני מהסקס שלנו בבית, זה ממש הדליק אותי. אמרתי לבוס שאני מוכנה לעשות משהו שלא כולל מין מלא, אבל כמעט הכל חוץ מהחדירה. אהבתי את זה, ומאז אני עובדת שם בסוד, אבל אני חוששת שאתקל בבעלי מיום מן הימים".

לעומתה

תיעוד מטריד: תקפה באלימות והפשיטה את עובדת המין ששכבה עם בעלה

לכתבה המלאה

אז מה קורה שם אם אין חדירה?

על פי הדיווחים, המכון הזה מתמחה ב"סומטה"("מפשעה חשופה" - 素股) סוג של זנות שפופולארית ביפן (ומסתבר שגם בתאילנד).

סומטה, שבתרגום חופשי הכוונה היא ל"מין בין ירכיים" זהו המונח היפני לאקט מיני לא חודרני שפופולרי בבתי בושת מקומיים, במסגרתו עובדת המין משפשפת את איבר המין של הלקוח עם ירכיה הערומות ושפתי הפות החיצוניות. המטרה היא להביא אותו לשפיכה ללא חדירה של הפין לנרתיק - וכך לעקוף את החוק האוסר זנות.

  • עוד באותו נושא:
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully