אילוסטרציה פות. ShutterStock
ShutterStock

מה זה Vabbing? משהו ששמים במקום בושם. יותר מזה לא נגיד

9.2.2023 / 18:33

טרנד דוחה נוסף שמטריף את הטיקטוק הוא טרנד ה-VABBING. מה זה אומר? תאמיני לנו אחותי, את לא רוצה לדעת. ולסקרניות שביניכן - זה קשור להפרשות נרתיק. אספנו את המידע הקיים מהרשת, ושיהיה לכולנו בהצלחה

לפעמים, טיקטוק יכול להועיל, אבל לפעמים, הטרנדים שהופכים ויראליים קצת פחות שגרתיים מאחרים. למשל טנרד חדש ושמו VABBING. מה זה, אתן שואלות? ובכן, במסגרת הייאוש הכללי כמה נשים מצאו דרך מעניינת יותר להתבשם לפני דייט.

כדי לעשות ואבינג, נשים מחדירות אצבע או שתיים לנרתיק שלהן, ואז טופחות את הניחוח באמצעות האצבעות אל נקודות הדופק שלהן. נשבעות שלא המצאנו. הנוזל מהנרתיק כביכול אמור לפעול כסוג של פרומון שמושך תת מודע של פרטנרים מיניים פוטנציאליים, מינית אל הריח ה"אמיתי" שלך.

מנדי, משפיענית אופנה ויוצרת התוכן, צברה יותר ממיליון צפיות בסרטון שבו הסבירה מה זה ואיך לעשות את זה. הרעיון עלה לה אחרי שראתה פרסומות לבשמים מבוססי פרומונים, החליטה לייצר לעצמה בושם פרומונוים אישי יותר, ועודדה נשים לנסות את זה בעצמן.

אל תתנו לצפיות להטעות אתכן, ה-vabbing הוא לא משהו חדש. "טבילת נרתיק", היא אומנות שבטית שקיימת כבר אלפי שנים - הנחה אסטרטגית של הנוזל באזורי מפתח כמו מאחורי האוזן או על פרקי הידיים. היתה פעם דרך מקובלת להתבשם בתרבויות מסוימות.

היא שיתפה: "פרומונים הם ריח ספציפי שמופרש והוא מיוחד לכל אדם, כמו טביעת אצבע. בטבע, בעלי חיים מפרישים את הפרומונים שלהם כדי למשוך בני זוג, "ואני נשבעת שזה עובד. זה יעיל ואתן צריכות לסמוך עלי. תיכנסו (לשם) ותתנו את זה", היא אומרת כשהיא מבצעת את התנועה."

"צריך להיות פחות או יותר נקי שם למטה כשבוחרים לעשות את הואבינג, לא מיד אחרי מקלחת, אבל קרוב, ולאחר מכן הראתה איפה למרוח לקבלת התוצאות הטובות ביותר - מאחורי האוזן, פרקי הידיים ועל הצוואר "שום דבר לא יכול 'לשחזר' את האפקט שה'כימיקלים המותאמים אישית' שלך יכולים לעשות בשבילך" היא מסכמת.

על Vabbing כבר נכתב בספרים לפני שהפך לוויראלי באינטרנט, אבל בטיקטוק מנדי לי הייתה הראשונה ועכשיו יותר ויותר נשים חושפות סיפורים של גברים שנפלו לרגליהם הודות לשיטת הפיתוי הלא שגרתית. נשים מספרות שגברים קונים להן מתנות ומרעיפים מחמאות. אבל האם משהו מזה אמיתי?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
@carlen.costa I have ZERO shame, because I know im DELICIOUS ?. Part 3 of my #vabbingtiktok #vabbingtrend and how it can help you be a better lover. ❤️✌? #vabbingexplained #vabbingnotvibing #vulvaart #vulvatok #vulvatalk #meow #relationshipadvice #relationshiptips #pheromones ♬ original sound - Carlen Costa

איך מחשבת הרחצה עובדת?
Vabbing עובד על תורת הפרומונים. מחקר פרומונים אינו דבר חדש, וחקר התקשורת הכימית האנושית נחקר בהרחבה. פעם האמינו שכל היונקים - כולל בני האדם - יכולים למשוך בן זוג מאותו מין על ידי הפרשת אותות באמצעות ריח. עם זאת, תפקידו בבני אדם נותר לא ברור ולא מוכח. מדענים מפקפקים ביכולתו של אדם לעבד אותות פרומון ללא איבר חישה שנמצא הפה של בעלי חיים רבים.

למרות שמחקר מצא כי פרומונים אינם פועלים בבני אדם כפי שהם פועלים בבעלי חיים, המומחית למין ומערכות יחסים טרייסי קוקס מאמינה שזה יכול לעבוד ברמה פסיכולוגית, ואפילו טרייסי כתבה על טכניקה דומה בספרה הראשון אי פעם, שפורסם לפני 22 שנים.

@annnicoleng__ I just went through the 7 stages of grief in 30 seconds ? i think there's a reason why this *may* work but besties pls, hygiene FIRST ? #vabbingisunhygienic #vabbingexplained #vabbingtiktok #perfumetok ♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

'אני מאמינה שזה עוזר למשוך בן זוג מסיבות פסיכולוגיות, כי זה מכוון את המוח. זו הכרה מודעת שאתה עושה עם עצמך ש"כן, אני כן רוצה סקס." '

זה גורם לך לתקשר אחרת עם אנשים. אתה יותר פלרטטני'. טרייסי מסבירה שברגע שהתחייבת לשפשף, אתה יוצא עם רמת ביטחון מוגברת שיכולה לעודד אותך ליצור יותר קשר עין ולהפריש מיניות, שתהיה לה את האפקט הרצוי של משיכת בן זוג.

מטפלת המין והזוגיות ג'ודי סלי מסכימה גם היא שלמרות שהמדע אולי חסר, יש מסר חיובי רחב יותר מאחורי השטיפה, ואומרת לנו: 'אני בעד כל דבר שעוזר לנשים להרגיש יותר חיוביות, בטוחות ומועצמות כלפי הגוף שלהן ובמיוחד את איברי המין שלהן. . אם הרחצה עוזרת לנשים להבין שריח הגוף הטבעי שלהן הוא לא רק נורמלי אלא מושך, אז זה משהו שאני יכול להצטרף אליו".

@leelochip Stitch with @Alison Young ♬ original sound - Lee Chapman

יש השלכות בריאותיות?

"הפרשות נרתיק רגילות אינן מריחות רע" לדברי ד"ר פאטל רופאת הנשים "זיהום, הריון ווסת - הכל יכול להשפיע על ריח ההפרשות מהנרתיק. אם אתה חושש שהפרשות הנרתיק שלך חריגות, אמליץ לך לפנות לייעוץ רפואי.' פאטל גם מזהירה שעשויות להיות השלכות בריאותיות שליליות הקשורות לטרנד: "יש לנו חיידקים ופטריות על העור שלנו, ואם אנחנו מפרים את האיזון הטבעי של הנרתיק, זה יכול לגרום לזיהום מקומי.'

אלה החוקים שצריך להיצמד אליהם אם עושים ואבינג:

● שוטפים ידיים גם לפני וגם אחרי

● ניגוב מכשירי כושר לפני ואחרי השימוש

● הימנעי מכך בזמן וסת או מחלת מין

● היבדקי על ידי איש מקצוע אם את מרגישה ריח חריג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully