מסיכת מחזור. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

לא תאמינו כמה דוחה הטרנד החדש בטיקטוק למראה עור זוהר

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 15:28

לפני כמה שנים טובות צופית גרנט מרחה שתן על הפנים כדי לבדוק אם זה משפר את העור. עכשיו, בטיקטוק, צעירות החלו למרוח גם דם - טרנד 'מסיכת הווסת' ממריא לגבהים מדאיגים, ויש שטוענות שזה גורם לעור חלק ומואר יותר

טרנד - מסיכת מחזור/טיקטוק

לפני הרבה זמן, כשצופית גרנט עוד הייתה נשואה לאברהם גרנט, היא מרחה פיפי של בוקר על הפנים כדי לבדוק אם זה משפר את העור. המעשה, במיוחד כי שודר בתוכנית שלה, היכה גלים, וקיבל תגובות מגוונות. חלק גדול חשב שזה נורא מגעיל, אבל היו כמה נשים שזכרו שסבתא שלהן אמרה להן שזה עובד, וכאלה שניסו וזה אפילו עבד, לטענתן.

וכאילו לא עברו 25 שנים, ברגעים אלה ממש, בטיקטוק, צעירות החלו למרוח גם דם על הפנים כדי להחליק את העור ולהפוך אותו למואר יותר. תכירו - טרנד 'מסיכת הווסת', ולא, זו לא בדיחה.

במקום להיפטר מדם הווסת, נשים צעירות החלו לאסוף ולשמור את הוסת שלהן, כדי שיוכלו במועד מאוחר יותר למרוח אותו על הפנים, כמסיכה לכל דבר. למה? ובכן, פעם האמינו ששתיית דם תינוקות הופכת אותך לצעירה לתמד, והנשים האלו מאמינות שקרמים קנויים בחנות זה מיותר, במיוחד שכשי לנו את כל מה שאנחנו צריכות בתוך הגוף, וגם התוצאות טובות יותר. לטענתן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מוזר? בהחלט. אבל ממתי זה עצר מישהי? עם למעלה מ-1.1 מיליון צפיות בהאשטאג 'מסכת מחזור' ב-TikTok, אפשר לומר שיש מספיק נשים שמוכנות לנסות להשתמש בדם הווסת כמסיכת פנים. מיקלה, @mikay.fer, טענה כי מסכת הפנים הזו שיפרה את מצב העור שלה - "זה הכי טוב שהעור שלי נראה אי פעם".

והיא לא היחידה. משפיענית נוספת, בשם דריה לא זרה לטיפול הפנים האלטרנטיבי הזה, שכמובן מושך הערות שליליות מהעוקבים: "יש לנו מחזור לנקות את עצמנו, אז הדם הוא בעצם פסולת ובהחלט לא עוזר לפנים". טענה מגיבה כלפי דריה, שהגיבה כי: "די מצער שהפטריארכיה שטפה את המוח שלנו עם האמונות המגעילות האלה לגבי המחזור שלנו", קוננה "אין שום דבר מלוכלך בדם הווסת, הדם הזה נועד לתת חיים לתינוק, אז יש בו את כל תאי הגזע ואת כל אבות המזון שהתינוק צריך. וברור שהעור והגוף שלנו צריכים", וציינה כי היא גם משתמשת גם בדם וסת כדשן לצמחים שלה.

השתכנעת לנסות?

לא?

כי יש עוד כמה טיעונים: "העור שלנו הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו אז כשמשתמשים בדם וסת כדשן עבור הצמחים הם גדלים, ואם משתמשים בו לעור זה מרפא את העור והופך אותו לחלק ומרפא את כל האקנה."

"דם וסת הוא אותו דם שזורם דרך הוורידים שלך, אבל הוא מכיל גם רקמה שהתנתקה מרירית הרחם" טוען מגיב אחר, ואם אתן לא בקטע של מסיכת וסת לאחרי הכל, קבלי עוד טרנד, שנושא את השם המקסים vabbing.

מה זה? ובכן, אולי תרצי לשבת רגע ולהניח את הסדנביץ' - מדובר בטרנד שבמסגרתו נשים מורחות את הפרשות הווגינה שלהן על נקודות הדופק כדי למשוך גברים. כן, כן.

Sheee לא שופטת - היא מתכננת לנסות בעצמה ברגע שתאבד שליטה על הסוגרים ולא יהיה לה יותר מה להפסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully