אנג'לה וויט. theangelawhite, צילום מסך
צילום מסך/theangelawhite

"מריל סטריפ של הפורנו" כמעט מתה בצילום סצינת סקס מתישה

17.3.2023 / 0:09

קירן לי, שותפה של אנג'לה וייט לסצינות סקס רבות, חשף: "יומיים אחרי שצילמנו סצינה שנמשכה מעל לשעה גיליתי שבמהלך האקט בינינו התפוצץ לה התוספתן והיא כמעט מתה". צפו בתיעוד שלה ובו מספר על מה שקרה

אנג'לה וויט מבלה בחוף הים בפורטוגל/theangelawhite

אנג'לה ווייט זכתה לכינוי "מריל סטריפ של הפורנו". כיוון שהיא האדם הראשון אי פעם שזכה בפרס "האוסקר של הפורנו" עבור השחקנית הטובה של השנה שלוש פעמים ברציפות. כעת מסתבר שהאוסטרלית בת ה-37 הייתה בסכנת חיים והובהלה לבית החולים בעקבות התפוצצות של התוספתן שלה במהלך סצינת סקס נועזת שצולמה ב-2013. מי שחשף כעת את הסיפור הזה הוא קירן לי, שותפה לסצינה באותו זמן וכוכב פורנו בפני עצמו.

"הכנסתי אותה לבית החולים מרוב סקס - וזה ממש לא היה בכוונה", סיפר לי בן ה-39 בפודקאסט שהוקלט לאחרונה. "עשינו סצינה שנמשכה מעל לשעה ולאחר מכן אמרתי לה 'להתראות מתוקה, שיהיה לך יום נפלא'", סיפר לי. "אלא שכעבור יומיים גיליתי שהיא חזרה לביתה שבאוסטרליה, טענה שהבטן שלה כואבת ושהיא חייבת לראות רופא. מסתבר שבמהלך צילום הסצינה התפוצץ לה התוספתן, מה שהיה יכול גם להרוג אותה".

הפודקאסט של לי

וזו אנג'לה

ווייט עצמה לא השתתפה בפודקאסט הזה, אבל כוכבת הפורנו אישרה את המקרה הזה וחשפה גם בפוסט שלה ב-2016 שהיא נאלצה לעבור ניתוח להסרת התוספתן. אלא שהאפיזודה הרפואית הזו לא מנעה מווייט ולי להמשיך לככב בסצינות סקס נועזות ביחד ועד היום האוסטרלית הנועזת נחשבת לאחת מכוכבות הפורנו הבולטות בתעשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully