דוד של שחקנית הפורנו קלי ברוקס גילה מה היא עושה. KarlieBrooksXX, צילום מסך
צילום מסך/KarlieBrooksXX

כוכבת הפורנו קיבלה הודעה מטרידה מדוד שלה

14.2.2022 / 23:45

קרלי ברוקס מאוד מצליחה במקצוע שלה, אך טוענת שהיא הצליחה להסתיר אותו במשך חמש שנים מהמשפחה שלה. עד שקיבלה הודעה מוזרה וקריפית במיוחד ושיתפה אותה ברשת החברתית

דוד של שחקנית הפורנו קלי ברוקס גילה מה היא עושה לפרנסתה/KarlieBrooksXX

כוכבת פורנו שיתפה את העקובים שלה ברשתות החברתיות ברגע הקריפי שבו דוד שלה גילה מה היא עושה למחייתה ושאל אותה אם יש לה עמוד ב-OnlyFans - כלומר עמוד בתשלום בו היא מעלה תכנים מיניים נועזים במיוחד.

קרלי ברוקס טוענת שהיא הצליחה להסתיר את המקצוע שלה מהמשפחה שלה במשך חמש שנים. אלא שהכול השתנה לאחר שהיא קיבלה הודעה מוזרה ומטרידה מדוד שלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זו ההודעה שהדוד שלה שלח לה

ברוקס הסבירה בטיקטוק, שם יש לה כ-120 אלף עוקבים, שהיא חשדה שהמשפחה שלה יודעת על העיסוק שלה בעקבות הודעת הטקסט שהיא קיבלה. היא עשתה כמובן צילום מסך ושיתפה את ההודעה שבה היה כתוב: "היי ילדונת, זה דוד שלך. נתקלתי היום בסרטון שלך ברשת.. מאוד נחמד. האם את מכירה במקרה את ריילי ריד? וגם - האם יש לך חשבון ב-OnlyFans? חבר שלי רוצה לדעת".

עוד בנושא

כוכבת פורנו חושפת את הפציעות הקשות שספגה בצילומים

לכתבה המלאה

אז איך הגיבו ההורים שלה?

תגובת האימא של שחקנית הפורנו קלי ברוקס. KarlieBrooksXX, צילום מסך
תגובת האימא של שחקנית הפורנו קלי ברוקס/צילום מסך, KarlieBrooksXX

לא פחות מ-18.6 מיליון איש צפו בסרטון ורבים מהעוקבים שלה היו המומים מהתגובה המוזרה של דוד שלה. אחת כתבה לה: "אם דוד שלי היה שולח לי הודעה כזו, הייתי מתעצבנת מאוד". אחת אחרת כתבה: "סליחה, הוא מוזר. אני מקווה שהוא לא הסגיר אותך ליתר המשפחה. אם את חושבת שהוא יעשה את זה, תקדימי אותו ותספרי להם".

לעומתם היו תגובות מלאות שנאה כלפי קרלי כמו גבר אחד שכתב לה "עכשיו אני יודע שחוסר כבוד עצמי עובר במשפחה", ועל כך הגיבה קרלי: "הדבר המצחיק הוא שרוב מי שכתב לי תגובות שנאה - כנראה בדק את העמוד שלי." וצירפה לתגובתה צילום מסך של הודעה לפיה ההעמוד שלה נצפה למעלה ממיליון פעמים.

גבר אחר כתב לה: "אתה בחרת בחיים האלה, אז זה היה בטוח שיקרה במוקדם או במאוחר". קרלי הגיבה ואמרה: "למה גברים כל כך כועסים על התעשייה כשאתם אלה שיצרו אותה? אתה ממש צופה בזה כל ערב - ובכל זאת אתה כועס על האנשים שמכינים את זה? אני באמת לא מבינה," היא סיכמה.

@karliebrooksxx Reply to @supersoggysushi okay pls enlighten me I am CONFUSED #elfitup #fyp ♬ i wanna be your girlfriend - girl in red

אבל נראה שלא היה צורך להיות מודאגים מתגובת המשפחה. לפי פוסט שפרסמה מאוחר יותר, התברר שהוריה של קרלי תומכים בה- כפי שעולה מהטקסטים שהיא קיבלה מהאימא המורמונית שלה. בשרשרת ההודעות, אמה של קרלי פונה לבתה בשם הבמה שלה ומספרת לה שדודתה של קרלי מצאה חלק מהתוכןשעלה בעמוד ה- OnlyFans של קרלי (ככל הנראה) בטלפון של דודה. בצילום המסך ששיתפה קרלי, אימא שלה מסכימה שהדוד "הוא לגמרי קריפ" והוסיפה "לא בשביל כדי להפחיד אותך או משהו, אבל שתדעי שזה לא היה הדבר היחיד שהיא (הדודה) מצאה בטלפון שלו... זה נהיה יותר גרוע". אימה של קרלי גם כבתה שלה שאביה מתכנן להוציא צו הרחקה לדוד. הודעות הטקסט מסתיימות ב"אנחנו אוהבים אותך וגאים בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully