עיצוב שפתיים. ShutterStock
ShutterStock

יותר מרגש משאנל: מסתבר שהמוצר המדוייק לשפתיים עולה 29 ש"ח

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 11:43

אולי אנחנו קצת קהות רגשית, אבל המוצר החדש הזה של בסטי ריגש אותנו ממש כמו סדרה חדשה של שאנל, והוא עולה הרבה הרבה הרבה פחות. המלצה אישית וחמה על מוצר מדוייק להפליא. על לא דבר

אל תשנאו אותי, אבל הנה דיסקליימר. אנחנו מקבלות המון מוצרים לסקירה פה במערכת SHEEE. זה כיף מאד מצד אחד - אבל יש לזה תופעת לוואי פחות טובה. ההצפה המתמדת בכל המוצרים החדשים מעלה את סף הריגוש שלנו בהרבה. קשה יותר לרגש עיתונאיות/ משפיעניות ביוטי עם סדרה חדשה שלמה של שאנל, מאשר כל אישה אחרת על הפלנטה, אפילו העשירות שביניהן. ותאמינו לנו, זה מרגש לקבל את הסדרה המלאה של שאנל.

אז אולי זה עושה אותנו קצת קהות רגשית, וזה לא טוב. מצד שני, אם מישהי כבר חותמת על סקירת מוצר בשם שלה, המלא - אתם\ן צריכות להבין מזה, שהיא מופתעת עד כדי כך שהיא מוכנה להמליץ לכן עליו.

עכשיו, לא רק שזה מוצר מצוין בצבעים מושלמים, נוח לשימוש, מטפח את השפתיים, נטול מאמץ וגם נראה נטול מאמץ, וכאילו לא שכנענו מספיק - זה גם זול. בום. אין יותר כיף מלהמליץ על מוצר מושלם במחיר הוגן כל כך.

קבלו את השמנים לשפתיים / סמקי קרם של המותג Bestie:

ליפסטיקים בסטי. חו"ל,
ליפסטיקים בסטי/חו"ל

מדובר בסדרה של שמנים לטיפוח השפתיים וסדרת טינטים. מותגי הביוטי הגדולים בעולם כבר עמוק בתוך הטרנד שנותן לשפתיים גם ברק וגם לחות במוצר אחד, והמראה שכבש אותנו מאז תקופת המסיכות. מגפת הקורונה השפיעה באופן ישיר על עולם הטיפוח ויצרה מעבר ממראה עשוי וכבד, למראה קליל ורענן תוך שימוש במינימום מוצרי איפור.

Bestie LIP DRIPS
שמן לטיפוח השפתיים המעניק מראה מבריק ומרקם רך ונעים למגע. פורמולה המזינה ומרככת את השפתיים, ואינה משאירה תחושה דביקה. השמן מגיע בשני גוונים: BFF, BOO. שניהם שקופים ועדינים, עם ברק יפה למראה ורק מעט גוון.
מחיר- 39שקל ליחידה.

Bestie MELTIES
הדריפס חמדוים ממש, אבל אישית התאהבתי דווקא במלטי'ס - טינט בקופסה שטוחה ובלתי מתיימרת בארבעה גוונים, ששלושה מהם מושלמים לשפתיים לכל גוון עור, והרביעי, הבהיר מביניהם עובד כסומק קרם טבעי טבעי. הטענה היא שהמרקם נוח לשימוש על הלחיים והשפתיים - אישית לא אהבתי את התחושה על עור הפנים - טיפה דביק לי מדי. אבל על השפתיים זה פשוט מושלם. הטינטים מועשרים בשמן קוקוס להענקת לחות, ומגיעים בארבעה גוונים: ANNA, GRACE, RILEY, CLAIRE. מחיר: 25 שקל ליחידה.

אל תשנאו אותי, אבל איזה כיף שיש לי את כולם...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully