מרדית' דוקסברי. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

שיטת עוגת השכבות: מתחילים בשישה קילו מייק אפ, ואז מוסיפים

15.2.2023 / 12:26

מכירות את מרדית' מהטיקטוק ששמה מלא מלא מייק אפ על הפנים? אז השיטה המוזרה שבה היא מתאפרת הפכה להיות ויראלית, ולמרות שניסינו להתנגד - היא הגיעה עד אלינו. אז ראינו את הסרטונים, וגם אתן צריכות

מכירות את מרדית דוקסברי מהטיקטוק? לא? אז כל הכבוד שהצלחת לחמוק מהאירוע הזה שמופיע בכל מקום, כולל משפיעניות בישראל שמנסות את השיטה של האישה ששמה עשרה פאמפים (לחיצות) של מייק אפ על הפנים בכל פעם שהיא מתאפרת. ולא סתם כתבנו עשרה פאמפים כדי להגזים וכי זה מספר עגול.

באמת עשרה פאמפים.

סליחה - נתחיל המההתחלה - לפני הטיוח העיקרי, היא מורחת גם קילו קרם לחות. ואז רק אז מוסיפה לזה את 10 לחיצות המשאבה של המייק אפ, שאותן היא מורחת עם הידיים, כי אף מברשת (אלא אם כן היא גלגלת של צביעת קירות) לא תצליח להתמודד עם הכמויות האלו.

לצורך ההשוואה, למי שלא מתאפרת - לחיצה אחת - מקסימום שתיים, מספיקות לכל איפור יומיומי, וגם לחלק גדול מהלוקים המוקפדים של הערב.

וזו רק ההתחלה!

מרדית'

@meredithduxbury

What is everyone doing today? ✨?

♬ Up - Cardi B

כשהיא נראית כמו עוגת חתונה מהאייטיז, היא עוד מוסיפה לזה הרבה קוטנסילר בשיטת המשולשים, ובאיזורי ההארות. אחר כך היא מוסיפה לעצמות הלחיים קונטור קרמי, ורק אז שמה סומק, ברונזר, פודרה צלליות, ליפסטיק ואת כל שאר הפריטים שנדרשים לאיפור מלא.

משפיעניות שונות בגילאים שונים ומצבי עור שונים ניסו את השיטה המוגזמת של מרדית', ולמרות שכולן הגיבו בגועל לכמויות החומר האדירות שזה דורש - אחרי שהתגברו על הבחילה והשלימו את התהליך - כמעט כולן הודו באמת ההזויה - "העור נראה מדהים, הנקבוביות נעלמו לגמרי, כאילו הוא עבר אייר בראש.".

SHEEE חושבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully