גבר מודד את גודל איבר המין שלו. By B.Forenius, ShutterStock
ShutterStock/By B.Forenius

אסור להשוות: פינו של הגבר הישראלי רק קצת יותר גדול מהיפני

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 15:21

יותר גדול משל הגברים היפנים, ויותר קטן משל האקוודורים - פורסמה רשימת הגודל הממוצע של הפינים בעולם, לפי מדינות. אם חשבתם שאנחנו במקום טוב באמצע, תחשבו שוב

פסטיבל הפין ביפן, 2015/רויטרס

אופס. פורסמה רשימת גדלי הפינים לפי מדינה, והמצב, איך לומר - לא מדהים. כנראה שהגבריות הישראלית לא סתם כל כך מוגזמת - כנראה שבאמת צריך את כל מפגני הכוח הצבאיים, הטילים החדישים ואת כיפות הברזל והחדירות, כדי לכסות על המציאות העגומה, והיא שהפין של הגבר הישראלי, ובכן, לא גדול.

הממוצע הישראלי הוא 5.35 אינץ', שזה 13.5 סנטימטרים, שזה בדיוק האורך של אייפון 14 ולא - לא הגרסה של הפרו-מקס. האייפון הרגיל. כן, תבדקו, אנחנו נמתין.

ברשימה שכוללת 80 מדינות, הפין הישראלי הגיע למקום ה-28 (מהסוף, חברים, מהסוף). מקום אחד מעל הגבר היפני, שמפורסם לאו דווקא בזכות השטרונגול האדיר שלו. אם סופרים ממהתחלה, פינו הממוצע של הגבר הישראלי נמצא במקום ה-55.

מי ניצח אתם שואלים?

ביננו לבין הגברים האיראניים, הניצחון הולך אלינו - לפי הרשימה הזאת לנו יש יותר גדול - הממוצע שלהם הוא קצת פחות מ-12 סנטימטרים.

גברים מאקוודור מחזיקים בממצוע הגבוה ביותר מבין המדינות - 6.93 אינץ', שזה יוצא מעל 17.6 סנטימטרים, במקום השני אחריהם בוליביה, והאיטי (מפתיע, הא?) עם ממוצעים מכובדים של 17 סנטימטרים, ו-16 סנטימטרים.

ואם אתם רוצים להתעודד, יש גם ממוצעים נמוכים יותר משלנו, כמו למשל קמבודיה עם ממוצע של 10 סנטימטרים, ו-10.84 לפיליפינים. התעודדתם? לא? טוב לפחות עכשיו אנחנו יודעות למה אתם כל הזמן כל כך עצבניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully