לוטוס. ShutterStock
ShutterStock

לעשות אהבה: 6 התנוחות הכי מתאימות לרגעים של משבר בזוגיות

30.1.2023 / 12:29

כשהזוגיות במשבר, המגע בין בני הזוג הוא הדבר החשוב ביותר לשמור עליו - גם לתנוחות שבוחרים לעשות בהן סקס יש משמעות. אספנו כמה תנוחות אוקיסטוצין שמגבירות את האינטימיות

רופאה חושפת את תנוחות המין הכי טובות לכניסה להריון/@birdandbe

קחו רגע ותחשבו על תחילת מערכת היחסים שלכם. היו כל הדייטים האלה שנמשכו כל הלילה, המחוות המרגשות, והמין - אוי, המין. גם היה טוב למשך בערך שמונה חודשים פלוס מינוס, נכון? חשבתם שאין מצב - לא יכול להיות שזה ייגמר, שהתחושה הזאת תדהה, ופתאום תסתכלו אחד על השני ותרגישו קצת פחות. זה רק קצת פחות, וזה עדיין הרגע היחיד הטראגי ביותר של כל אהבה. זה קורה, זה נוראי, וזה המשבר הגדול הראשון בכל מערכת יחסים - הרבה לא עומדות בשיפט.

מי שמחזיקים מעמד, בסוף מתרגלים למקום החדש, והתחושה הטובה חוזרת. אחרת, אבל טובה לא פחות. הרוב מתמכרים לריבים והשלמות, ושוחקים את עצמם עד דק.

מה שחייב לזכור כל זוג שמוצא את עצמו במדרגה החשוכה שבין שלב 1 לשלב 2, זה שאסור בשום פנים ואופן להיכנע למחשבות לוזריות ולוותר על מגע - דווקא עכשיו, יותר מתמיד כל מגע הוא קריטי. קריטי אומרת לכם, על אמת. חשוב מאד להמשיך לגעת אחד בשניה, חשוב להתנשק, חשוב להחזיק ידיים ללטף ראש - כל הזמן לגעת. שלא לדבר על הסקס, צריך להיות מאד זהיר עם הסקס. הוא לא חייב להיות כמותי בהכרח, אבל הוא חייב להיות איכותי. הסקס של מצבי הריחוק חייב להיות פי כמה יותר מושקע רגשית.

התנוחה שאתם מחפשים בשלב הרגיש הזה של היחסים שלכם (ובכל תקופה משברית אחרת) אלה תנוחות קרובות ואינטימיות שמגבירות את הפרשת האוקסיטוצין, הורמון שמופרש בזמן חיבוק, מבט בעיניים, חיוך, וכמובן סקס, ואורגזמות. בקיצור, הדבר האחרון שאתם רוצים עכשיו זה דוגי.

להלן כמה תנוחות באנקר שאצרתי עבורכם (זה השירות שלי לקהילה בימים טרופים אלה), וכדי שיהיה לי יותר כיף בחיים, החלטתי גם לתת לכל תנוחה שם עברי, ארץ הקודש סטייל:

וודג' לוודג' (Face-Off)

וודג' טו וודג'. אינסטגרם, צילום מסך
וודג' טו וודג'/צילום מסך, אינסטגרם

האמת, זו תנוחה מצוינת ואהובה במיוחד על נשים כי זה נותן להן את הסיפוק הרגשי שהן צריכות כדי להתרגש באמת. ובונס - חייבים להתנשק, ובגלל שזה ארוך, גם הנשיקות יהיו מושקעות בתנוחה הזאת, והיא איכשהו תמיד גורמת לדבר שאני הכי שונאת את עצמי כשאני עושה, שזה להיכנע ללחישות סקסיות אחד באוזניים של השני (בדרך כלל של הנחיות והצעות הגשה, אבל בכל זאת). ואם את ההתנגדות הזו זה ממיס, נראה לי שאפשר להכריז על התנוחה כעל יעילה במיוחד בטיפול בחומות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

גפילטע פיש (Pretzel Dip)

הבייגל. אינסטגרם, צילום מסך
הבייגל/צילום מסך, אינסטגרם

גפילטע פיש היא תנוחה קצת מסובכת, ויש בה לעטמי קצת יותר מדי גימיקים והתעמלות קרקע. "כאילו, מה את מסתירה, תנוחה"? לשכב על הצד, להישען על המרפק התחתון ולפתוח פישוק, ואז הוא צריך להשחיל את עצמו בין הרגליים שלך ולעמוד על הברכיים כדי שאיזור החלציים שלו יהיה בדיוק על הדגדגן שלך ועם הידיים תהיה לו גישה לכל חור אפשרי אחר? אה, אוקיי, הבנתי את התנוחה. מתנצלת. את תנוחה טובה". אמנם היא לא בדיוק פנים אל פנים ויש מצב שאפילו מסובך להתנשק בה, אבל היא עדיין מאלצת את הצדדים להסתכל אחד על השניה, גם אם במבט טיפה סליזי מדי לרגעי משבר. אבל סקסי, היי, וזה מה שחשוב.

חובץ החמאה. אינסטגרם, צילום מסך
אתם בוחרים! (G-Whiz)/צילום מסך, אינסטגרם

קוראים לזה "ג'י-וויז" שזה סלנג לנקודת הג'י+ מילה שמשמשת להבעת התפעלות, אבל לא הצלחתי לתרגם את זה מספיק טוב. גם כאן, התנוחה פועלת על עיקרון המשולש הקדוש - ויזואליה סקסית, מבט עיניים, וקרבה של הדגדגן למקור חיכוך מוצלח. במקרה של ג'-וויז יש יתרון נוסף לאישה (או לצד המקבל) - היא יכולה לשכב עם רגליים למעלה - ליטרלי, להיכנס למדיטציה, ממש להרפות, ולתת לו לעבוד על להגיע לנקודת הג'י - אם הוא רוצה להתאמץ כל כך, זה רק מוסרי לתת לו קונטרה.

עכשיו שאתם יודעים מה זה G-Whiz, בואו נבחר לה שם מטופש בעברית:

ג'יפינוק
ג'י-יון
ג'יג'י חדיד
4968 משתתפים

נשיכת הצ'אחלה (Ballet Dancer)

רקדנית הבלט. אינסטגרם, צילום מסך
רקדנית הבלט/צילום מסך, אינסטגרם

שם יותר טוב מרקדנית הבלט, נכון? שוב, המשולש ההכרחי להגברת אוקסיטוצין, עם תיבלון של קצת מתיחות לינוי אשרם על רגל אחת. אבל יש טוויסט - את הרוטינה של הריקוד הלירי הזה שוברת אוירה קצת צ'אחלאית, מעט פורנוגרפית, כי זה פשוט מתבקש מהעמידה המגוחכת. היתרון של התנוחה הזאת היא שהבחורה שולטת לגמרי בתזוזות, ויכולה בכל רגע נתון להחליט להתרחק, להתגרות, וגם לקום וללכת. לא משנה איפה אני, מקפידה להיות קרובה ליציאות.

האשכנז (Missionary)

מסיונרית. אינסטגרם, צילום מסך
מסיונרית/צילום מסך, אינסטגרם

האשכנז נקראת כמו שהיא נקראת כי היא תנוחה מאד מכבדת, מנומסת, ועדינה, שנוח בה לכל הנוכחים. באמת יש אינטימיות בחיבוק של גוף מלא, אבל יש לאשכנז גם חיסרון - זויות החיכוך הדגדגניות הן לא מן המשובחות, בגלל הפישוק, וגם נקודת הג'י קצת מוזנחת כי כדי להפעיל לחץ על הדופן העליונה של נרתיק, הבילבל (מחוה לשחר חסון) צריך להיות בזוית כלפי מעלה. נראה לי שהם נדירים. זוית שמאלה, לעומת זאת - יש לא מעט. בכל מקרה זה חיבוק כיפי ועניין החיכוך יכול להיפתר על ידי צעצוע רטט בסיסי ביותר.

פין-חס (Pinball )

פינבול. אינסטגרם, צילום מסך
פינבול/צילום מסך, אינסטגרם

הפנחס היא תנוחה שדורשת הפעלת כוח, ולכן היא לא תנוחה לשעות הבוקר המוקדמות או ללילה המאוחרות. כדי להתמקם בתנוחת חצי גשר היא צריכה להפעיל קצת מאמץ, וגם התפקיד הגברי לא כזה פשוט - הוא מחזיק אותה באויר. מצד שני הוא גם שולט בחדירות, וצריך לשמור על שליטה מירבית כדי לא להכאיב לה בחדירות עמוקות ופתאומיות מדי, כי היא בעמדת נחיתות. נדרשת אישה מיוחדת במינה כדי לבצע את הפינחס בצורה מדוייקת ולתת לו להרגיש שהוא חס עליה - ומכאן שמה של התנוחה. פנ-חס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully