ורה דג'יקמנס. veradijkmans, צילום מסך
צילום מסך/veradijkmans

דוגמנית העירום באונלי פאנס המומה: המורה שהתעלל בה הציע סכום עתק לתמונות שלה

28.3.2023 / 0:18

דוגמנית הולנדית שמרוויחה יותר מ-360 אלף דולר בחודש דרך האתר הנועז למבוגרים בלבד נדהמה כשקיבלה פנייה ממורה שהתעמר בה בעבר והתעמתה איתו: "השגתי את הנקמה שלי בצורה הכי מתוקה"

ורה דג'מקינס/@itsveradijkmans

דוגמנית עירום הולנדית סיפה שמורה חרמן שלימד אותה בתיכון לא הצליח להתאפק ולשמור על דיסטנס. ורה דיג'קמנס בת ה-22 נשארה בהלם כשהיא גילתה שהמורה שלה לשעבר נרשם כמנוי לעמוד האונלי פאנס שלה, אחרי שהתעלל בה נשפית בתיכון ואפילו אמר לה שהיא "לא תגיע לשום דבר בחיים שלה". המורה לא הסתפק בלעקוב אחריה אלא אפילו יצר איתה קשר והציע 1,200 דולר כדי לקבל תמונה אישית לא מצונזרת שלה.

"הוא ניסה לשמור על הזהות שלו חבויה אבל זיהיתי את הפרצוף שלו והייתי בהלם שזה המורה שלי לשעבר", היא סיפרה לאתר ג'אםפריים והוסיפה שאחרי שזיהתה את המורה "בתחילה הרגשתי מאוד לא בנוח. אני חושבת שזה מזעזע בגלל שבזמנו בבית הספר, אני זוכרת שהוא היה מאוד נוקשה ולא קיבלתי את הרושם שהוא מחבב אותי, בטוח שלא בצורה הזאת".

איך אפשר לא לחבב אותה?

דיג'קמנס נשרה מבית הספר כשהייתה רק בת 15, בין היתר בגלל היחס לו זכתה מהמהורה הזה והחלה לעבוד בתור מלצרית ודוגמנית לפני שהצטרפה לאונליפאנס בשנת 2020. כעת היא מרוויחה של 360 אלף דולרים בחודש, והיא אחת הנשים שמרוויחות הכי הרבה בהאתר, בזכות לקוחות כמו המורה שלה לשעבר.

והיא לא הראשונה

הייתה בהלם אחרי שגילתה שהמורה שלה לשעבר עוקב אחריה באתר למבוגרים בלבד

לכתבה המלאה

היא סיפרה שהיא התעלמה בהתחלה כשגילתה שהמורה הזה הוא אחד מהעוקבים שחה, עד שהוא שלח לה הודעה אישית ישירה. "בפעם הראשונה שהוא שלח לי הודעה, הוא ניסה להתנהג כאילו הוא לא היה המורה שלי לשעבר", היא סיפרה, "אחרי זמן קצר, שאלתי אותו ישירות. אני חושבת שהוא היסס בהתחלה אבל אחרי זה הודה בכך. הוא עשה את זה ואחרי זה שלח לי 1,200 דולר על תמונה שלי בעירום. לא האמנתי".

בתיכון הציקו לה בגלל הישבן שלה

היא חשפה שהיום המורה הזה הוא "אחד המעריצים הכי גדולים שלי", אבל האסוסיאציות הלא נעימות שלה איתו מבית ספר ממשיכות להציק לה. היא מספרת שהיא מעולם לא נהנתה בבית הספר, ושהציקו לה בגלל הישבן הגדול שלה, מה שפגע מאוד בביטחון שלה. כיום היא מאושרת לדבריה מהשינוי שעשתה בחייה ומרוויחה הון מאותו גוף שהיו צוחקים עליו, "השגתי את הנקמה שלי באנשים שבחיים לא האמינו בי".

  • עוד באותו נושא:
  • Onlyfans
  • מורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully