אילוסטרציה. reddit/Shutterstock, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/reddit/Shutterstock

כלה תפסה את החתן יונק מהשדיים של אימו - והוא לא היחיד (ויש תיעוד)

28.2.2023 / 0:02

מארגנת חתונות חשפה את סיפורה של הכלה שרצתה לעזוב את האולם אחרי שמצאה את החתן שלה יונק מהשד של אמו. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה - וכן, יש תיעוד

הכלה תפסה את החתן יונק מאמא שלו/the.unfiltered.bride

מארגנת החתונות והפודקאסטית ג'ורג'י מיטשל סיפרה בפודקאסט שלה Unfiltered Bride למאזינים מבועתים כיצד הכלה שעמיתתה לעבודה איפרה ביום חתונתה כמעט ברחה מהאולם אחרי שתפסה את בעלה יונק מהשד של אמו.

ג'ורג'י מיטשל - מארגנת חתונות מקצועית בבריטניה - סיפרה על חברתה המאפרת, כשהיא משתמשת בשם הבדוי "ג'ני". לדבריה, כשזו סיימה לאפר ולעצב את שיערה של הכלה, היא הלכה לשירותים ומצאה שם את החתן באמעצ האקט השערורייתי. ג'ורג'י אמרה: "הכלה נכנסה לשירותים ומה שהיא ראתה שם הספיק לה כדי לסיים את החתונה שלה".

בתחילה, המנחה שלצד ג'ורג'י, בת', הניחה שהחתן בוגד בכלתו עם אישה אחרת. לאחר שנאמר לה "לנסות שוב", בת' שאלה האם החתן לקח סמים לקראת הטקס. לאחר שהתעקשה שזה "הרבה יותר גרוע", ג'ורג'י חשפה: "הוא ינק מאמו". בת' ענתה 'סליחה, מה? למה שתתחתן עם גבר שעדיין יונק?'. כשקפצה להגנת הכלה, ג'ורג'י הוסיפה: 'אני לא חושבת שהיא ידעה שזה מה שקורה!'. בת' שאלה: "למה אמא ​​שלו מייצרת חלב?". "ברור שהיא עשתה את זה עד היום כדי להגיע לנקודה הזו", הוסיפה ג'ורג'י.

מארגנת החתונות ג'ורג'י מיטשל. tiktok.com/Unfiltered Bride, צילום מסך
מארגנת החתונות ג'ורג'י מיטשל/צילום מסך, tiktok.com/Unfiltered Bride

למרות ההלם הברור של הכלה, מארגנת החתונות טוענת שהכלה המשיכה בחתונתה. היא אמרה: "כולם חיכו באולם, אבל בהחלט לא הייתי מנשקת את החתן..."

בשבוע שעבר, ג'ורג'י ובת' שיתפו סרטון בטיקטוק שבו הן דנות בסיפור האימה של החתונה הזו - שם הוא צבר כמיליון צפיות. אחד הצופים כתב: "הבחור לקח את עניין "הילד של אמא" לרמה חדשה לגמרי". אחר הוסיף: "האיש החזק ביותר לא יכול להרים את הלסת שלי עכשיו מהרצפה". שלישי כתב: 'אומייגד, לא ידעתי למה לצפות אבל בחיים לא הייתי מדמיין שזה מה שקרה שם". צופה רביעית כתבה: "שום דבר לא יכול להיות גרוע יותר מבגידה... בעצם כן, זה יותר גרוע. אם הייתי הכלה, הייתי בורחת משם כל כך מהר".

וזה עדיף?!

"אני מניקה את הארוס שלי פעמיים בשבוע - וזה תמיד נגמר בסקס"

לכתבה המלאה

צפו בפודקאסט:

וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה

בסרטון מטריד נוסף ששותף ברשתות החברתיות מוקדם יותר השנה (אותו תוכלו לראות פה בהמשך אם יש לכם אומץ) נראה גבר הודי יונק מאמו ביום חתונתו. בסרטון הגבר נראה יונק מאמו בזמן שהם מוקפים באורחים. האם נראית מרימה את חולצתה ומקרבת אליה את ראש בנה החתן, כשאחד האורחים מחזיק בטורבן שלו במקומו. אמו מביטה במצלמה ומחייכת - כשהוא גם עושה זאת. בניגוד לסיפורה של ג'ורג'י, נראה שהם פחות הסתירו את העניין.

על אף שהסרטונים זעזעו מיליוני צופים, מחקר מצא כי הנקה היא פטיש מיני ידוע בהודו. בעבר, ניתוחים שונים של נתוני החיפוש בגוגל בהודו גילו כי שאלות הקשורות למבוגרות מניקות ומבוגרים יונקים הן פופולריות מאוד במדינה. אחד החיפושים הפופולריים בגוגל בהודו הוא: "בעלי רוצה שאניק אותו". נתוני גוגל משנת 2017 הראו שמספר החיפושים "כיצד להניק תינוק" שווה כמעט למספר החיפושים "כיצד להניק גבר בוגר".

לא חושבים שאפשר להיות מוכנים לצפות בזה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

חתן הודי יונק משדי אימו בחתונה/Reddit

עוד בנושא
התפטרה כדי שתוכל להניק את החבר השרירן שלה כל שעתיים

"משפילים אותי על שהנקתי בפומבי - רק כי יש לי חזה גדול"

פאלאווי ברנוול, מאמן מיניות שבסיסו בניו דלהי, אמר ל-VICE: "הנקה למבוגרים עשויה להיות בעלת משמעות רבה - בין אם זה רק צפייה באישה מניקה, לוחצת בשדיים המניקים ומפיקה מזה הנאה מינית (מכונה 'לקטופיליה') או פשוט קיום יחסי מין עם אישה מניקה. זה פטיש שאנשים לא מדברים עליו כי הוא נחשב טאבו".

המחנכת למין, טוניה ג'ון מילר, הוסיפה: "זה פטיש בעייתי כי הוא משלב שני דברים שגורמים לנו, כחברה, לאי נוחות רבה. ראשית, יש את הרעיון שגבר לא צריך להיות תלוי באישה, שהוא לא צריך להיות פגיע ואישה לא צריכה להיות חזקה ממנו. שנית, זה הרעיון הלא מתקבל על הדעת שאישה הופכת למעשה מיני את הדבר שנחשב לקדוש ביותר בגופה ובנשיות שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • כלה
  • הנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully