עו"ד דניס רוצ'ה. deniserocha.oficial, צילום מסך
צילום מסך/deniserocha.oficial

"אני עו"ד שרוצה גבר אינטיליגנט, אבל טוענים שאני 'שווה מדי'"

4.4.2023 / 0:05

דניס רוצ'ה היא אשת עסקים ועורכת דין, אבל בזמנה הפנוי היא גם מתפעלת חשבון אונלי פאנס נועז עם תוכן למבוגרים בלבד. מסתבר שזה מפריע לה למצוא פרטנר "חכם עם אמירה"

ככה נראית עו"ד דניס רוצ'ה/deniserocha.oficial

דניס רוצ'ה טוענת שהיא נמשכת רק לגברים אינטיליגנטים וחכמים. אבל יש לה בעיה כי מאז שהיא פתחה חשבון של תכנים מיניים נועזים ב"אונלי פאנס" גברים שופטים אותה רק על בסיס המראה שלה, טוענים שהיא "שווה מדי למערכת יחסים רצינית" ולכן היא סובלת מ"דעה קדומה על כך שהוא לוהטת".

היפהפייה הבלונדינית חשפה שהיא מזדהה כספיוסקסואלית, כלומר אדם שנמשך מינית רק לשכל ואינטליגנציה. בדיילי סטאר דווח שהיא אמרה שלא רק שהיא נשפטת מראש בגלל עבודתה בפלטפורמה למבוגרים, היאגם מקבלת כל הסמן הערות על המיניות שלה. יוצרת התוכן למבוגרים טוענת ש"דבר אחד אינו קשור לשני", מכיוון שהיא תמיד נמשכה לבחורים חכמים ושהיא מבחינתה ממש לא מחפשת גברים בעלי מראה מושך.

דניס אמרה שהיא "מתרגשת כשאני פוגשת מישהו ששולט בנושאים ויודע לדבר על דברים מורכבים". כשנשאלה עם מי היא מעדיפה לנהל רומן רציני - מישהו עם גוף מושלם או מישהו עם מנת משכל גבוהה - היא אמרה שזו תהיה האופציה השנייה "בטוח".

למרות השיפוטיות לגבי אורח החיים שבחרה לה, היא אמרה שהיא יודעת בדיוק מה היא אוהבת כשזה מגיע לבן זוג: "חוסר תרבות וחוסר אינטליגנציה לא מושכים אותי וזו עובדה", הסבירה דניס שעובדת כעורכת דין ואשת עסקים כשהיא לא מוכרת צילומים נועזים ומיניים שלה.

100 אלף דולר לתמונה עם סוס

דניס, ילידת ברזיל, עלתה לא מזמן לכותרות הודות לצילומים נועזים במיוחד למגזין פלייבוי המקומי. מאז שהצטלמה היא הוצפה בבקשות מפוקפקות מאוד ממעריצים אפילו עשתה צילומי עירום עם סוס כדי לספק את הפטיש של אחד המנויים שלה.

הוא אמרה שבהתחלה היא לא הקדישה בכלל מחשבה לבקשה, אבל כשהציעו לה תשלום, היא שקלה את זה והסכימה. "בפעם הראשונה שהוא הציע לי את זה הייתי בטוחה שזה מישהו שהתלוצץ איתי. אבל השיחות הפכו רציניות, עד לרגע שהוא אמר שהוא ישלם 100,000 דולר (כ-365 אלף שקלים), ברור שהסכמתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully