ורוניקה ראג'ק. veronikarajek, צילום מסך
צילום מסך/veronikarajek

"הגוף שלי מסוכן מדי עבור רשתות חברתיות - כי אני מושלמת באופן טבעי"

13.1.2023 / 0:15

הדוגמנית ורוניקה ראג'ק טוענת שהיא מנסה לעודד דימוי גוף חיובי, אך כולם חושבים שהיא זיוף, מקללים ומנסים לחסום את הפרופיל שלה - רק כי היא "רזה ויפה באופן טבעי". היא קבעה: "אין מקום ברשתות החברתיות לדוגמניות טבעיות כמוני" וחשפה סוד לחזה גדול

ורוניקה ראג'ק/veronikarajek

לדוגמנית הסלובקית בת ה-26, ורוניקה ראג'ק, יש יותר מ-3.5 מיליון עוקבים באינסטגרם (@veronikarajek), אך היא מתעקשת שהיו יכולים להיות לה הרבה יותר - אם היא הייתה מנותחת או בעלת עודף משקל. ראג'ק טוענת שהגוף החטוב והטבעי שלה מהווה איום על נשים ברשת שטוענות שהיא מזוייפת ומביאות לחסימת הפרופיל שלה כל שני וחמישי. "יש לי מראה מושלם באופן טבעי וכנראה שהגוף שלי מסוכן מדי בשביל הרשתןת החברתיות", היא אמרה בעודה מנסה לעודד דימוי גוף חיובי, "נשים מקנאות בי ועושות לי באדי שיימינג. אני לא אשמה שאני נראית טוב".

ורוניקה, שהייתה מועמדת לתואר מיס סלובקיה ב-2016 ונודדת כיום בין וינה, אוסטריה וארה"ב, אמרה שהגוף החטוב שלה הפך אותה לקורבן של תרבות הביטול. "טרולים כותבים עליי דברים רעים ברשתות החברתיות למרות שלא עשיתי שום דבר מלבד שיתוף תמונות של הגוף שלי", אמרה ורוניקה, שעבדה כדוגמנית מאז שהייתה בת 14.

היא הוסיפה: "היום אתם רואים ברשת הרבה נשים עם עודף משקל או אפילו גדולות מאוד מדברות על דימוי גוף חיובי, אבל כשאישה יפה וגבוהה רוצה להרגיש טוב בעור שלה, אנשים תוקפים אותי וקוראים לי פריבילגית. הם פשוט מקנאים בגוף החטוב הטבעי שלי. יש אנשים שאפילו מדווחים על חשבון האינסטגרם שלי כי הם נעלבים מהמראה הדקיק שלי - ואני מפסידה כסף ועבודה בגלל זה".

ורוניקה טוענת שהיא לא חולקת "שום תוכן מיני או שנוי במחלוקת" אלא רק רוצה "להשוויץ בעצמי ובגוף שלי בניסיון לקדם דימוי גוף חיובי. אני לא מבינה למה הגרסה שלי לדימוי גוף חיובי היא לא בסדר", היא אמרה, "אני דוגמנית. האם דוגמניות לא אמורות להיות סקסיות?".

עוד נשים יפות שנתקלו בבעיות
צעירה מובטלת מעצבנת את הרשת: "להיות יפה זו דאגה מספקת"
"אין לי חבר כי אני יפה מדי": דוגמנית פלייבוי בווידוי שעורר שנאה

תנועת דימוי הגוף החיובי, ששמה דגש על הכלה לכל צורות ומידות הגוף, הציבה לעצמה מטרה להביא לשיפור המצב הנפשי שעלול להיות מושפע לרעה מדימוי גוף ירוד. ורוניקה טוענת שהגוף שלה "יפה מדי" וגורם לאנשים להרגיש מאוימים, מה שמאלץ אותה להוכיח כל הזמן שהמראה שלה אינו מזויף. הדוגמנית שגובהה 1.83 מטרים שילמה בעבר עבור בדיקת שד רק כדי להוכיח לעוקביה שמידת ה-36D טבעית לגמרי. "אם את יפה מדי, הגוף שלך נתפס כאיום על החברה", אמרה. "במציאות, הגעתי ממדינה ענייה יותר והייתי צריכה לעבוד קשה כדי להגיע לאן שאני היום".

ורוניקה ראג'ק סיפרה שהבריונות אינה זרה לה. כילדה היא כונתה לעתים קרובות בכינויים אכזריים, כמו "שולחן כתיבה" ו"ג'ירפה", בשל גובהה וחזהה השטוח. "אני חושבת שאנשים רוצים להעניש אותי על ההצלחה שלי, אבל הכל אצלי טבעי".

ורוניקה עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שפורסם שהיא מנסה לפתות את כוכב הפוטבול טום בריידי, שהתגרש לא מזמן מהדוגמנית הברזילאית ג'יזל בונדשן. היא היא חשפה שיא מעריצה מושבעת בריידי, ושבזכותו היא הפכה לאוהדת שרופה של פוטבול ואף שיתפה תמונה עם חולצתו של הקווטרבק של טמפה ביי באקנירס והכיתוב: "ראיתי את האגדה. ואם אי פעם מישהו ישאל אותי שוב, כן, אני אוהבת את טום בריידי ותראו לי מי לא. אפילו השונאים שלו אוהבים אותו כי יודעים שהוא הכי טוב בכל הזמנים". אמנם בריידי לא הביע בה התעניינות פומבית, אך מהרגע שפורסם על גירושיו, ורוניקה מנסה לתפוס את תשומת ליבו בכל דרך אפשרית.

הדוגמנית אמרה: "אנשים אפילו לא מאמינים שאני קיימת. זו הפליה שנשים אחרות יכולות להתנהג כמוני ואני לא יכולה. אותי מבטלים בגלל המראה שלי. אני קוראת לעצמי חייזר כי אנשים לא מאמינים שאני אמיתית. הם חושבים שאני רובוט בינה מלכותית או קאטפיש. אנשים חושבים שלאנשים יפים החיים קלים יותר אבל עבורי זה ממש לא נכון".

הסוד לחזה גדול וטבעי - בירה!

בראיון לפודקאסט "Pillow Talk", היא דיברה על הרבה דברים אך מה שזכה להכי הרבה עניין היה כמובן הווידוי שלה בנוגע לחזה שלה, האם הוא אמיתי או לא ואיך הוא כזה גדול. ורוניקה חשפה: "השדיים הם שלי לחלוטין. לא עשיתי ניתוח. בתור נערה היה לי חזה קטן אבל קיץ אחד בתיכון שתיתי הרבה מהבירה של אבא שלי והחזה שלי גדל למימדים שהוא היום. אם אתו רוצות חזה גדול - תשתו הרבה בירה!",המליצה ספק בצחוק ספק ברצינות למעריצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully