המורה שנהנית להתגרות באבות הצעירים. @favteacherchloee, צילום מסך
צילום מסך/@favteacherchloee

עם שמלה קצרה וגרביוני רשת: המורה שמחפשת אבות בודדים

19.5.2023 / 0:18

מורה בארצות הברית כבשה את הטיקטוק בזכות איך שהיא מתלבשת לעבודה כשלטענתה עושה זאת כדי לחפש "אבות שבאים לאסוף את הילדים מהגן". התגובות כצפוי לא השאירו מקום לדימיון

המורה שנהנית להתגרות באבות הצעירים/@favteacherchloee

לכוכבת הרשת קלואי יש יותר מ-160 אלף עוקבים בטיקטוק וזה כנראה בגלל שהיא טוענת שהיא מורה שלובשת חצאיות קצרצרות וגרביוני תחרה לעבודה - והיא נהנית לגרום לאבות רווקים לרייר עליה.

רוב המחנכות צריכות להתמודד עם ילדים רועשים או חוסר יכולת להעביר את חומר הלימוד, אבל עבור קלואי (בהנחה שאנחנו מאמינים לה שהיא באמת מורה), סדר העדיפות נמצא במקום אחר - היא מתמקדת יותר באבות יחידנים.

הבלונדינית הצעירה, ככל הנראה מארה"ב, טוענת שהיא כל הזמן ''מנסה להרשים את האבא הרווק שבא לקחת את הילד שלו''. כדי להבטיח שהמשימה תצליח, חשפה קלואי בסרטון, היא מגיעה לעבודה לבושה בחצאית קטנטנה, גרבוני תחרה ועקבים סקסיים. היא גם מנענעת את ירכיה, ומשתדלת לעשות את הליכת הדוגמנית הטובה ביותר שלה כשההורים נכנסים לכיתה.

''האם זה עבד?'', היא תהתה בסרטון שנצפה כבר מעל ל-2.5 מיליון פעמים. ובכן, אם לשפוט לפי כמות העוקבים של קלואי התשובה היא כן כיוון שהיא עלתה מ-22 אלף עוקבים ל-160 אלף (רובם גברים שבטוחים שיש להם סיכוי איתה).

@favteacherchloee

who's gonna come to the parent teacher meeting now?

♬ original sound - Connor

למי שמעוניין להרשים את קלואי, היא חשפה שהלבוש האהוב עליה על אבות כוללים מכנסי טרנינג אפורים. היא גם הוסיפה שהיא מעדיפה את אלה שלא היו במערכת יחסים כבר זמן מה - לפחות שנתיים.

לדברי המחנכת הצעירה, המוח שלה מיד מתחיל לפנטז כשאבא בכיתה מספר לה שהוא רווק כבר זמן מה, ''מלא מחשבות מלוכלכות'' קלואי ציחקקה.

  • עוד באותו נושא:
  • מורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully