אדיה דניאל. adee.ah, צילום מסך
צילום מסך/adee.ah

"אני לא מספרת לגברים בדייטים שאני טרנסג'נדרית. זה לא שקר"

28.4.2023 / 0:09

משפיענית הרשת הקנדית אדיה דניאל עוררה זעם ברשת כשחשפה שהיא לא מספרת לגברים איתם היא יוצאת שהיא טרנסג'נדרית עד שהיא רואה פוטנציאל אמיתי לקשר: "אני רוצה שיכירו אותי קודם. איך אנשים יכולים להגיד שאני משקרת כשאני מציגה את עצמי כאישה? אני באמת אישה"

ככה היא נראתה כשהייתה ילד - לעומת איך שהיא נראית היום/adee.ah

משפיענית רשת קנדית חשפה שהיא לא מספרת לגברים עימם היא יוצאת שהיא טרנסג'נדרית מכיוון שאנשים "שיפוטיים מדי" - ואמרה שהיא מעדיפה להמתין עד שהיא רואה פוטנציאל אמיתי לקשר - ורק אז לספר להם.

אדיה דניאל בת ה-22 תמיד הרגישה כאילו משהו "חסר" בחייה כשגדלה כבן זכר ובגיל 16, לאחר שנתקלה בסרטון ביוטיוב, הבינה שהיא נמצאת "בגוף הלא נכון", לדבריה. אדיה בישרה זאת לאמה וזמן קצר לאחר מכן החלה את המסע שלה להפוך לאישה, כולל נטילת טיפול הורמונלי - לפני שעברה ניתוח לשינוי מגדרי ב-2021.

על אף שהיא סוף סוף מרגישה בנוח בגופה, המשפיענית הקנדית - לה יש יותר מ-140,000 עוקבים באינסטגרם - אומרת שלעתים קרובות היא בוחרת שלא לחשוף את העובדה שהיא טרנסג'נדרית בפני גברים שאיתם היא יוצאת, כי לעתים קרובות היא נתקלת בסירובים.

"אנשים אומרים לי שאני משקרת להם או שאני מרמה אותם", אמרה, "יש כל כך הרבה שיפוטיות סביב הלייבל הטרנסי ואם בחור היה מבין שאני טרנסג'נדרית לפני כן, הוא היה ממציא דימוי שלם של מי שאני ואיך אני חייבת לפעול. אני רוצה שהוא יכיר אותי קודם - אז אני פשוט מספרת לו על זה מתי שאני מרגישה שצריך ומתי שאני רוצה לקחת דברים קדימה".

עוד בנושא
הטרנסג'נדרית שלא חושפת את עברה לגברים איתם היא מתנשקת

הטרנסג'נדרית ששילמה יותר ממיליון דולר כדי להפוך לבובת ברבי

אדיה הסבירה שזה נפוץ בדייטים שלא לחשוף את העבר המלא שלך עד שהקשר מתפתח. "זה העבר שלי ואת לא הולכת לפגוש מישהו ולספר לו את כל מה שקרה בעבר שלך על הדייט הראשון", אמרה, "גברים ברשת מרבים להגיב 'אוי, את משקרת לגברים', אבל אם זה כך, איך הם יכולים להגיד שאני משקרת אם אני מציגה את עצמי כאישה? אני באמת אישה. אני לא גבר".

לא לספר לדייט שאת טרנסית

זו זכותה להחליט מתי לספר
היא חייבת לספר על ההתחלה
3616 משתתפים

כשגדלה, אדיה נזכרת שלבשה את הבגדים של אמה ורצתה לשחק עם הצעצועים של אחותה. היא מאמינה שמשפחתה ידעה שהיא "שונה". בעוד שאמה קיבלה זאת בהבנה, אביה לא תמך - אבל היא אמרה שעכשיו הוא התומך הכי גדול שלה.

אדיה לאחר ניתוח השינוי המגדרי

אדיה גם חושבת שלא הרבה ידוע על טרנסג'נדרים מחוץ לקהילה - ואומרת שלעתים קרובות אנשים חושבים שפשוט "מתעוררים יום אחד ומחליטים על המגדר שלהם - כשלמעשה, זו לא בחירה".

בעבר, אדיה עלתה לכותרות לאחר שחשפה את הסיבוכים שעברה לאחר ניתוח הרמת ישבן ברזילאי (BBL). היא טוענת שהכאב הותיר בה תחושה כאילו "שורפים אותה בחיים".

והנה היא מסבירה שאם גבר נמשך אליה, זה לא אומר שהוא הומו:

אדיה גם עברה ניתוח לשינוי מגדר, שאמנם אמרה שהיא שמחה שזה הצליח לה - אך הדגישה שזה לא היה קל. "בלילה הראשון, הם היו צריכים לשים גזה בין התפרים שלי ולמחרת הם לא יכלו להוציא אותם מכיוון שדיממתי החוצה", סיפרה על הניתוח הכואב, "היו לי קרישי דם שבגללם לא יכולתי לעשות פיפי יותר ולכן הם נאלצו להשאיר אותם. זה היה כל כך אינטנסיבי".

הייתה לה גם בעיה בתפקוד הנרתיק החדש שלה, שתוקן מאז - אבל זה גרם לה לקושי נפשי רב. "זו הייתה תקופה ממש קשה עבורי כי עברתי ממצב שיש לי משהו בין הרגליים ששנאתי - למצב הזה", היא אמרה, "לעולם לא הייתי נוגעת בו והייתי מתנתקת מהאזור הזה בגוף שלי".

כך היא נראתה כילד:

@adee.ah She used to be my nanny at home and I couldn't tell my mom she was mean bc she wouldn't understand… #truestory #trans #adea ♬ original sound - _AZAN_

אדיה מאמינה שחשוב לשתף את הסיפור שלה והיא זכתה לתמיכה עצומה ברשת. "כשהתחלתי לעבור את השינוי, אחד הפחדים הכי גדולים שלי היה השיפוט שאקבל מהקהילה", היא חשפה. אדיה טוענת שלאחר שיצאה מהארון כטרנסג'נדרית, היא איבדה למעלה מ-50,000 עוקבים ברשתות החברתיות - ולמרות שזה כאב בהתחלה, היא מתמקדת כעת בעתיד ובאושר שלה.

"את צריכה שלא יהיה לך אכפת ממה שיש לאחרים להגיד ופשוט לחסום את עצמך מתגובות קשות", אמרה, "התרכזי בעצמך והתמקדי במקום בו היית בעבר בהשוואה לעכשיו - ולא היכן נמצאים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully