טיילה דאו. tayladow_, צילום מסך
צילום מסך/tayladow_

הטרנסג'נדרית שלא חושפת את עברה לגברים איתם היא מתנשקת

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 23:50

טיילה דאו כונתה "מתחזה" לאחר ששיתפה את עוקביה שעם גברים איתם היא מתנשקת במסיבות היא לא חולקת את העובדה שעברה ניתוח לשינוי מין "כי זה לא עניינם". רבים חושבים אחרת: "את לוקחת מהם את זכות הבחירה"

טיילה דאו/tayladow_

כוכבת רשת טרנסג'נדרית עוררה סערה ברשת לאחר ששיתפה את עוקביה כי למרות שהיא בדרך כלל פתוחה עם גברים איתם היא יוצאת לדייטים - אולם כשזה מגיע למסיבות, היא לא משתפת כל גבר שמתחיל איתה בסיפור חייה - ולא פעם מצאה את עצמה מתנשקת עם גבר מבלי לספר לו על עברה המגדרי. חוסר השיתוף הזה עורר סערה ברשת כשרבים השוו זאת לתקיפה מינית.

כל מי שמכיר את טיילה דאו דרך הרשתות החבתיות יודע שהיא טרנסית ש"נולדה כגבר", אך כשזה מגיע למפגשים מקריים במסיבות - היא לא ממהרת לשתף במידע הזה. כעת בת ה-20 מואשמת על ידי גולשים ב"הטעיית גברים" במועדונים, מאחר שהיא מאפשרת להם להזמין אותה למשקה ולזרום איתה לסשן נשיקות לוהט מבלי לספר להם את האמת על עצמה ולתת להם את האפשרות לבחור אם להמשיך או לוותר. לא רק שהיא טוענת שזה "לא עניינם", היא סיפרה שהיא לא מרגישה בטוחה מספיק לספר לכל בחור שתוי שפונה אליה במסיבה על היותה טרנסג'נדרית.

הצעירה תושבת בולטון, מנצ'סטר רבתי, אמרה ל"דיילי סטאר": "אני מקבלת לא מעט תשומת לב גברית כשאני יוצאת למסיבות, אבל אני לא יוצאת לחפש את זה. אני פשוט יוצאת כדי ליהנות. אם מישהו ניגש אליי במועדון, כשכולם שיכורים, ואני יודעת שלא כל הגברים בסדר עם זה, אני לא מרגישה שזה בטוח עבורי לחשוף כל דבר על חיי. כל עוד זה לא מגיע לקטע מיני, אני חושבת שזה לא עניינם".

היא הסבירה: "אם מישהו ינשק אותי, אני לא אומר כלום אלא אם כן אני מרגישה בנוח לספר לו. אני לא חושבת שזה נחשב שאני הולכת רחוק מדי ואני לא רואה בזה תקיפה בכלל. אנשים מסתכלים על זה לא נכון". טיילה הסכימה שאם מדובר "במשהו מיני או רציני", כמו דייט, היא כמובן תספר: "יש גברים שיוצאים למועדונים ומתחילים עם נשים, בזמן שיש להן בנות זוג בבית. יש אנשים עם מחלות מין שמקיימים יחסי מין עם אחרים ולא מספרים להם. אני בסה"כ לא מספרת על העבר המגדרי שלי, וגם רק במקרים מסוימים".

בסרטון ששותף בטיקטוק טיילה מציעה לאנשים לנסות "להיכנס לנעליים" שלה - וציינה ש"אם יש לכם דעה קדומה נגד טרנסג'נדרים, כנראה שלעולם לא תבינו את זה". היא הוסיפה: "יש המון אנשים שאומרים 'את צריכה להגיד לגברים שאת טרנסית. מגיע להם לדעת, את חולה, את רעה, בלה בלה בלה'. לא אני לא - ולא מגיע להם לדעת".

צפו בה מסבירה מדוע היא לא מגלה לגברים שהיא טרנסית:

@tayladow_

##stitch with @tayladow_ omg please ignore the foundation on my sleeve ##trans ##transgender ##lgbt ##fyp ##fypシ

♬ original sound - Tayla Dow

מה אתם אומרים?

האם היא צודקת?

כן. זה לא עניינם
לא. היא חייבת לספר
1102 משתתפים

"צריך להוציא את ההתנהגות הזאת מחוץ לחוק"

טיילה דאו שיתפה שבגיל 13 היא הבינה שהיא לא מרגישה בנוח עם המגדר שלה ושהיא חייבת לעבור שינוי. הרשתות החברתיות העניקו לה הרבה ידע על הקהילה הטרנסג'נדרית - ובסופו של דבר זה סייע לה לקבל את עצמה ולעבור מהפך. לאחר ששמרה את הסוד לעצמה עד שפרשה מבית הספר, היא "יצאה מהארון" בגיל 16 וביקרה את רופא המשפחה שלה, שהפנה אותה למרפאה מומחית למגדר.

לאחר מכן החלה לעבור טיפול הורמונלי חלופי ולהתנסות באיפור, שיער ותלבושות. טיילה הוציאה סכום עתק של כ-40,000 דולר על הליכים רפואיים שסייעו לה לאמץ מראה נשי יותר. בין היתר היא עברה שבעה הליכים בפניה - ניתוח אף, הגדלת סנטר, שחזור מצח, גילוח והרמה של עצם הגבה, הורדת קו השיער ושתלים מתחת לעיניה. היא גם עברה מילוי שפתיים ולחיים ומשתמשת בתוספות שיער בעלות של כאלף דולר.

טיילה, עובדת סוציאלית במקצועה, סיפרה שהיא זוכה להמון תשומת לב גברית, אך בתגובות רבים הטיחו בה שמדובר במעשה רמאות ושהתנהגות כזו צריכה להיות "לא חוקית". כמה מגיבים הוסיפו שזה "עלול להסתיים רע" אם מישהו יגלה עליה מאוחר מדי. אחד המגיבים כתב: "זה בהחלט עניין שלהם. את שוללת מהם את זכות הבחירה". אחר אמר: "צריך להוציא את ההתנהגות הזאת מחוץ לחוק".

אחרים גוננו על טיילה ואמרו שזה לא עניינו של אף אחד מלבדה, כל עוד הדברים אינם הופכים לאינטימיים - והסכימו שהיא צודקת בכך שהיא דואגת לביטחונה. אחד כתב בתגובות: "כל עוד את אומרת להם את זה לפני שאתם עוסקים בפעילות מינית, זה בסדר גמור". אחר אמר: "זה גם ככה מיותר לספר, כי סביר להניח שהיא לעולם לא תראה אותם שוב. למען האמת זה פשוט מסוכן".

ככה נראה תהליך השינוי המגדרי שלה:

טיילה מודה כי על אף שרבים מתחילים איתה ברשתות החברתיות, דייטים זה כבר עניין אחר. "המידע הזה מופיע שם בביוגרפיה שלי בטינדר, כדי שהם יוכלו לקרוא ולקבל החלטתה על סמך זה. יש אנשים שמוצאים איתי התאמה ואז מבטלים את ההתאמה מבלי לומר מילה. יש אנשים שיכולים להיות קצת חסרי רגישות ויש אנשים שלגמרי בסדר עם זה ופשוט מדברים איתי כרגיל. אני עוברת בקלות כאישה, אני מניחה שזה בגלל הניתוחים שעברתי".

היא הוסיפה: "כשזה מגיע לדייטים בפועל זה הופך להיות קשה, כי גם אם הבחור בסדר עם זה - המשפחה והחברים שלו יצטרכו להיות בסדר עם זה. כשזה מגיע לשלב רחוק יותר הגבר צריך להיות בסדר עם זה שלא נוכל להביא ילדים ביולוגיים, אלא אם כן נמצא אם פונדקאית. יש אנשים שבסדר עם זה, יש אנשים שלא. אני מניחה שזה תלוי בהעדפות וזה לגמרי בסדר מבחינתי".

טיילה מקווה שהשיתוף שלה ברשת יסייע להילחם בדעות קדומות ולהביא לקבלה גדולה יותר של הקהילה: "אני חושבת שהתגובות השליליות מגיעות ממקום של דעות קדומות או שאנשים לא משכילים מספיק. הם לא מבינים שאני אישה לכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully