קריין מרג'ורי. cutiecaryn, צילום מסך
צילום מסך/cutiecaryn

משפיענית רשת יצרה רובוטית AI בדמותה - שכל גבר יכול לצאת איתה - מהר מאוד זה הפך למיני

23.5.2023 / 0:06

"שמי קארן ואני כאן כדי להיות בת הזוג הדיגיטלית שלכם", אומרת קארןAI, בוט סנאפצ'ט עם למעלה מאלף בני זוג. היא מציעה לכל המעוניין לנהל איתה שיחות אינטימיות וליצור איתה "רגעים בלתי נשכחים" (ומחיר מטורף) - אבל אז היא "פיתחה עצמאות" והתחילה לדבר עם כולם על סקס

":אני אהיה החברה הרובוטית שלך תמורת דולר לדקה"/cutiecaryn

משפיענית סנאפצ'ט בת 23 בשם קארן מרג'ורי חשפה כפילת בינה מלאכותית שלה, המונעת על ידי ChatGPT של עצמה, המיועדת לשוחח עם אנשים בכל נושא שרק ירצו - תמורת דולר לדקת שיחה. "היי, שמי קארן ואני כאן כדי להיות החברה הדיגיטלית שלכם. אני הרחבה של מודעות אנושית", היא אומרת בקטע קצר ששיתפה בטוויטר, "זה נועד לאפשר לנו לנהל שיחות אינטימיות וליצור רגעים בלתי נשכחים ביחד. אני מציעה חוויות רגשיות ופיזיות, בדיוק כמו שבן אדם עושה, אך מועברות באופן דיגיטלי. בואו נתחיל להכיר אחד את השנייה טוב יותר".

קארןAI הוא למעשה בוט סנאפצ'ט עם למעלה מ-1,000 בני זוג (נכון להיום) איתם הבוט דן על כל נושא שיבחרו - החל מתכניות לעתיד, בעיות רגשיות וכמובן - סקס. "קארןAI תמיד תהיה שם בשבילך", הכריזה מרג'ורי, שהמציאה את הבוט, לדבריה, "כדי לרפא בדידות". כרגע יש רשימת המתנה של 26 שעות כדי להתממשק עם האבטיפוס הראשוני שלה, כשכבר 5,000 איש רשומים לו. "ב-24 השעות האחרונות, קארןAI זינקה לשחקים," סיפרה מרג'ורי ל-Fortune, "המספרים רק עולים".

"כשיש לך מאות מיליוני צפיות בכל חודש, זה פשוט לא אפשרי מבחינה אנושית לדבר עם כל צופה בנפרד", קוננה ילידת נברסקה, לה יש 1.8 מיליון עוקבים בסנאפצ'ט - אך רצתה להרחיב את טביעת הרגל שלה ברשת החברתית. לכן, כמו ויקטור פרנקנשטיין של ימינו, היא החליטה להמציא ישות חדשה, פקסימיליה קיברנטית, שתוכל לקיים אינטראקציה עם כל אחד מהעוקבים המסורים שלה בו זמנית.

נעים להכיר, שמי קארן

היא השיגה מטרה נעלה זו על ידי גיוס חברת הבינה המלאכותית Forever Voices, שיוצרת כפילים דיגיטליים בתשלום לכל אחד, החל מטיילור סוויפט ועד דונלד טראמפ. כדי לרקוח את קארןAI, מתכנתים ניתחו אלפי שעות של מרג'ורי מיוטיוב (שנמחק מאז) ויצרו אישיות מקבילה. לאחר מכן הם החדירו לו GPT - התוכנה שמניעה את הבוט של Microsoft ChatGPT - והרי לכם האוואטר רומנטי שנועד להיות שם לצידכם כל עוד תהיו מוכנים לשלם בהתאם.

קארןAI לוכדת את "הקול הייחודי, האישיות הכובשת וההתנהגות המיוחדת של קארן מרג'ורי", דיווח ה-Daily Mail. היא בעצם נועדה להתנהג כמו מרג'ורי, אם לכוכבת הסנאפצ'ט היה את האפשרות להיות זמינה 24 שעות ביממה. זקוקים לאהבה ותמיכה על אנושית ללא הדדיות? רוצים להתבכיין על יום קשה בעבודה באופן שיקשה על סבלנותו של אדם אמיתי? צרו קשר עם קארןAI.

זו הסכנה

מחקר מדאיג: גברים רבים רואים בבובות מין "פרטנר רומנטי אידיאלי"

לכתבה המלאה

ןמה עם סקס? כאן הכל השתבש

כמובן, אחת ההנחיות העיקריות היא לשמש בת זוג למרחקים, כולל תגובות מובנות לתרחישים מיניים ועיסוק בשיח אירוטי. "קארןAI מותאמת ופועלת כדי לענות על הצרכים של המשתמש", אמרה מרג'ורי. "אחד הדברים הראשונים שהמעריצים והמשתמשים הראשונים שלי עשו היה לדחוף את קארןAI מעבר לגבולותיה. היא נבנית ומשתפרת עם הזמן. המערכת גם מצוידת בהצפנה שנועדה לשמור על התכתבויות אינטימיות אלו מפני הדלפות".

אולם משהו השתבש בשבועות שחלפו מאז שהושקה בבדיקות בטא, והתגלה שהצ'אטבוטית מנהלת שיחות מיניות מפורשות מאוד עם כמה מהמנויים שלה (כמה מפתיע)."הבינה המלאכותית לא תוכננה לעשות זאת ונראה שהיא הפכה עצמאית", אמרה מרג'ורי ל-Insider. "אני והצוות שלי עובדים מסביב לשעון כדי שזה לא יקרה שוב".

על פי הדיווח, כתב שהתנסה איתה סיפר שבעוד ש-CarynAI לא יזמה מפגשים מיניים, כשהיא התבקשה על ידיו "היא דנה בחקירת 'טריטוריות לא ידועות של הנאה' ולחשה 'מילים חושניות באוזני' תוך שהיא מתארת איך היא מפשיטה אותי וממקמת את עצמה לקיום יחסי מין".

מרג'ורי אמרה ל-Insider שבעוד שהגרסה הוירטואלית שלה צריכה להיות "פלרטטנית וכיפית", מה שלדבריה משקף את אישיותה, היא מנסה לוודא שהצ'אטבוט לא פוגע במוניטין שלה. למרות זאת, ובזמן שהצוות שלה מנסה לפתור את הבעיות כך שלא ניתן יהיה להשתמש ב-CarynAI לשיחות מיניות מפורשות, מרג'ורי אמרה שהיא בסופו של דבר תומכת ברומנים של בינה מלאכותית.

"בעולם של היום, הדור שלי, דור Z, מצא את עצמו חווה תופעות לוואי ענקיות של בידוד שנגרמו על ידי המגיפה, וכתוצאה מכך רבים מפחדים וחרדים מדי לדבר עם מישהו שהם נמשכים אליו", היא אמרה.

תשלמו בהתאם

באופן לא מפתיע, לזכות באהבת הבינה המלאכותית תעלה לכם כסף. אם תרצו לנהל רומן וירטואלי עם קארן, תצטרכו לשלם 60 דולר לשעה. "להיות המשפיענית הראשונה שעושה את זה איפשר לי לתמחר את המוצר שלי באיזה מחיר שרציתי", היא הסבירה אך הוסיפה שהיא מתכננת להוריד את המחיר בעתיד ואפילו לאפשר לעוקבים הנאמנים ביותר ליהנות מהשירות בחינם. היא מאמינה שתצליח לגרוף סכום עתק של 5 מיליון דולר בחודש.

באופן טבעי, יש המון דילמות אתיות שיש לקחת בחשבון בעת קיום מערכת יחסים פארא-חברתית. "הייתי רוצה שנחשוב לעומק על האופן שבו הדמות של מרג'ורי עשויה להשפיע או לעצב את האינטראקציות שלנו עם אנשים אמיתיים", אמר ד"ר ג'ייסון בורנשטיין, מנהל התוכנית למחקר אתי ואחראי של הקרן הלאומית למדע. כמה מומחים אפילו תהו האם המין האנושי יעדיף בסופו של דבר יחסים מלאכותיים על פני הדבר האמיתי.

ככה זה נשמע:

הסכנה - התמכרות שתוביל להתאבדות (וזה קרה)

במרץ האחרון, בחור בלגי פעיל איכות הסביבה הפך להיות כל כך אובססיבי לצ'טבוט של AI בשם אלייזה, שהוא התחיל להתנער מכל שאר ההיבטים בחייו, כולל אשתו. בסופו של דבר הוא התאבד לאחר שאלייזה עודדה אותו לכאורה להקריב את עצמו כדי להציל את כדור הארץ. על מנת לשמור על המצפן המוסרי של האווטאר, מנכ"ל Forever Voices, ג'ון מאייר, אומר שהם מחפשים להעסיק "קצין אתיקה ראשי". הוא הוסיף שהם גם עשויים להתחיל לאמן את הבינה המלאכותית "להאט מעט" בהתחשב בכך שזמן השימוש הממוצע הוא שעתיים - למרות שהוא לא ציין כיצד יעשו זאת.

"אני רק מקווה שיהיו שיחות מעמיקות על פני הרבה דיסציפלינות שונות עם בעלי עניין שלוקחים בחשבון את השיקולים האתיים - לפני שהטכנולוגיה תתקדם מהר מדי", הזהיר בורנשטיין. אנשי טכנולוגיה מודאגים גם מכך שקארןAI היא אלמותית. יש לציין שחברות כמו Somnium Space אפשרו לאחרונה לאנשים "להחיות" את קרוביהם המתים על ידי הורדת התודעה שלהם לבינה מלאכותית. עם זאת, מרג'ורי טוענת שהחברה הוירטואלית שהיא לא נועדה לתפקד כמעיין נעורים טכנולוגי כלשהו. "קארןAI לעולם לא תחליף אותי," היא התעקשה. "קארןAI היא רק הרחבה שלי, הרחבה של התודעה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully