גלית דיסטל אטבריאן, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

שרת ההסברה: "תקפצי לי יא מפגרת, אף אחד בליכוד לא אוהב אותך"

עירית ברנר

23.6.2023 / 8:14

בעקבות הויכוח של השרה דיסטל והשרה גמליאל, שמאד מחמיא לנו כנשים וכמדינה , הגיעה עירית ברנר למסקנה שחייבים לעשות משהו ומזכירה שאין בושה בהודאה בבעיה ובבקשת עזרה - כמה מוצרים שיכולים לסייע לכולנו להירגע

שיהיה ברור, אינני ענוגה כל כך שאני משתמשת במלחי הרחה כשבאים לי לא טוב, אבל ההידרדרות בשיח אצל מנהיגות, אלו האמורות לשמש דוגמה, גובלת בליקוי מאורות, לא פחות. ולא, אני לא מתיפייפת. אני כועסת מאד. אבל בנימוס.

יש סברה שקובעת שכשנשים מגיעות לפסגת הפרמידה בתחומי חיים שונים הן מתחילות לאמץ תכונות גבריות. אני לא מאמינה בזה. או שאת גסת רוח או שאת לא, ואין לזה קשר להורמון כזה או אחר.
ואז קמתי איזה בוקר לפאר היצירה המצורף. לא, זה לא טקסט מ"ארץ נהדרת", גם להם יש גבולות.

השרה גמליאל הגיעה לישיבת ממשלה היא איחרה. והגיבה למשהו:
דיסטל: (שרת ההסברה כן? ע.ב.) מה את מתערבת ? תהיי בשקט
גמליאל: סליחה? אל תתערבי בכלל
דיסטל: תקפצי לי יא מפגרת, אף אחד בליכוד לא אוהב אותך. בגלל זה שונאים אותך בליכוד.
גמליאל: (באירוניה ע.ב.) איפה המדפסת שלך? תגישי את זה בכתוב
דיסטל: את אבן בנעל של הקואליציה. תקפצי לי
גמליאל: שרת ההסברה אומרת לי (לשרת המודיעין כן? ע.ב.) תקפצי לי
דיסטל: אף אחד לא סובל אותך
ס ו ף

מתבקש כמובן שאצרף אימוג'ים של חריצת לשון או אצבע משולשת אבל אוותר.

"לבגוד זה שווה את זה. לא מתחרטים" הנשואים חושפים אמת עגומה
עתידות: אלו התוכניות של סטטיק ורונה לי אחרי המעבר לרמת גן
למה להירדם 90 דקות לפני בן הזוג יכול להציל לכם את היחסים

ג'ו מלון. חו"ל,
מרגיע. ג'ו מלון/חו"ל

מיניסטרית לענייני הסברה והשנייה למודיעין - רבות כמו שתי פאקצות מכיתה ז' 2.
התגובה של דיסטל לאחר שהדברים דלפו היתה: "לא אמרתי מפגרת אמרתי מטומטמת." יפה אה? אתרגם לשפת התקופה. כידוע הפוליטקלי קורקט כבר מזמן שולט וכבר אי אפשר לומר למישהו 'אוטיסט' כי זו לא קללה, וגם מיד יקומו הארגונים השונים וימחו, ובצדק רב. גם מפגרת זו הגדרה של אנשים עם צרכים מיוחדים, וגם זה מכוער .

נבהלה הדיסטל ובילפה (לכאורה, קדימה תוכיחי. בטוח זה מוקלט) שאמרה 'רק' מטומטמת, שזו כידוע קללה גנרית שכזו שעדיין מותרת ואינה נופלת לתקינות.

מה יש לנו כאן? גידופים וקללות, חרמות (אף אחד לא אוהב אותך בליכוד) וגם לקות לוגית. "את אבן בנעל הקואליציה" ניסוח משונה כשהמשמעות שלו היא בעצם שהקואליציה היא נעל.

וברצינות. ישבתי עם שתי נערות בנות 16 והן קראו את כל זה בסלולרי וצחקקו. תלמידות מצטיינות, פעילות בצופים, ולפחות בביתה של אחת מהן ידוע לי שאם תקלל תחטוף נאום חינוכי בסגנון כך לא מדברים אצלנו וכו' . כששאלתי אותן מה דעתן על הסגנון גיחכו ואמרו "שתי סתומות, בושה".

כמה מרנין שזה לא רק בפוליטיקה - בחדשות שישי בקשת 12 התנהל קרב מילולי כל כך מביך שרציתי לזנק על השלט ולזפזפ משם בבהלה, אבל במקום בהיתי בתדהמה, ככמו בתאונת דרכים.
.

ג'ו מלון. MY SOCIAL,
מרגיע. ללין/MY SOCIAL

כתבת מהזן הימני (חובה בכל פאנל) בשם דניאל רוט אבנרי, בחורה מרשימה שמשפריצה אמביציה, נכנסה לדבריו של אהוד ברק בגסות רוח ובחוסר נימוס (רגע, אני תיכף מטפלת בו). דניאל הגיעה לתכנית אחרי שעשתה דרך (ערוץ 14 ו-13) כדי לנסוק. יפה לה. כשאישה רוצה לטפס לפיסגת התקשורת היא בטח מחפשת מודל להשראה. אולי אילנה דיין = אסרטיביות. אולי קרן מרציאנו = לא רואה בעיניים ועוד כחולות. כשלוקחים את החלקים הלא טובים של שתיהן, ומערבבים, מה שיוצא מהתבשיל זו סתם תוקפנות על חשבון המקצועיות.

גם אהוד ברק, האיש שסיפרו עליו שפעם הרג איש מסוג אויב בידיים כי לא היה לו זמן לדרוך את הנשק, האיש שאין פיסגה שלא הגיע אליה, האיש ממה לא אמרו עליו? גאון, אמיץ, פסנתרן, עושה ארגזים של כסף. אולי האיש המרשים ביותר שיש במקומותינו - נפל במלכודת כמו טירון... "תקראו לעורך, אני מבקש להשתיק את החברה...", תגובה משונה ולא רלוונטית, במיוחד לאיש כל כך מרשים.

אז בבקשה, או שתלכו לסדנה לשליטה בעצבים (אפשר להתעניין בבתי הכלא השונים שם מעבירים סדנאות כאלה לאסירים) או שתבינו סוף כל סוף שההשפעה שלכם היא הרסנית. גם על השיח, גם על אמון במנהיגות ובכלל אתן מביישות את בנות המין שלכן. חלאס. דברו יפה!

קלרינס. חו"ל,
מרגיע. שיאצו בבית/חו"ל

כולם להירגע בבקשה, הנה מוצרים שיעזרו:

יין סובניון בלאן LAVIA BLANC DU CASTEL
הוראות שימוש: צנני אותו במקרר, המקפידים מדברים על 8 מעלות, מיזגי ושבי במרפסת עם כוס יין שיש בו ניחוח פירותי ורעננות לימונית. הרוגע כבר יגיע.

CARBON שיאצו לרגלים
אוי זה כיף אדיר, מכשיר של סריוס אלקטרוניקה שעושה עיסוי שיאצו לכפות הרגליים. גם רעיון למתנה (של כמה חברות, זה לא זול) לחברה שעוברת תקופה.

ספריי גוד נייט מיסט מבית נילס יארד
מכיל תערובת של תמציות לבנדר אורגני שמן אתרי ממנדרין ועוד. כל שצריך לעשות זה להתיז על הכרית וותרדמנה בשלווה ומיד. ניתן להשיג בדיל קוסמטיקס

קלרינס. חו"ל,
מרגיע. קלרינס/חו"ל

מסיכת SOS של קלרינס
אצלי היא ליד תיק העזרה הראשונה, באמת. מסכה מרגיעה בעיקר בתקופות מטלטלות כשרואים זאת גם על פני עור הפנים (אודם, או אפרוריות מתחת לעיניים) העור נרגע והופך לגמיש ונעים למגע. מומלץ.

תה "לילה טוב" של ויסוצקי
מסדרת החליטות המרגיעות. מכיל קמומיל ומליסה, אפשר גם להכין תה קר עם קרח וקצת דבש ולעצום עיניים.

נרות של ללין
מן הידועות הן שלהבה של נר (או להבה באח בחורף) מרגיעה. במקרה זה החברה גם משתפת פעולה עם עמותות אנוש, שזה בכלל ראוי לציון.

סדרת אווירה ממכרת ממש של ג'ו מלון לונדון
תמצאו שם נרות עם ניחוח מבשם אווירה (תנסו את זה של פריחת התפוז) תמצאו גם מחולל ריח ממשפחות ניחוחות מפתיעות. וקרם גוף ובושם כמובן. מומלץ אך יקר.

  • עוד באותו נושא:
  • נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully