סטטיק רונה לי שמעון חתונה רון ביטון. אור גפן,
אור גפן

עתידות: אלו התוכניות של סטטיק ורונה לי אחרי המעבר לרמת גן

עמית לניאדו

22.6.2023 / 15:05

הידיעה המפתיעה של העשור היא זו שבה הסתבר לכולנו שסטטיק יוצא עם מישהי חדשה אחרי הגירושים, והמישהי הזאת היא רונה לי שמעון - מלכת הפינס. עוד לא סיימנו לשאול "מה הקשר???" והם כבר עוברים לגור יחד. מה הלאה? ניסינו לנחש

סטטיק ובן אל/צלום: דוברות עיריית עפולה

למישהו יש כיוון לדירה מוארת ומשופצת ברמת גן? לא? פשוט כי סטטיק ורונה לי תרים אחר בית החלומות שלהם בעיר הנוצצת, ואני ממש אשמח לעזור. גם ממש בעדם - בעיקר אחרי הריאיון שנתנה רונה לי בעיניים נוצצות בזמן שהיא ביקשה להשאיר את הזוגיות שלה פרטית כרגע כי זה חדש וטרי והיא רוצה 'להגן על זה'.ועדיין - הידיעה שציפיתי לה יותר היא "סטטיק ורונה לי - הסוף".

ברור שהם שונים, אבל סטטיק של היום מנסה לעבור שינוי תדמית ורוצה שנתחיל לראות אותו יותר כ'לירז' הרציני והאיכותי - להוציא שירים בהם הוא רב עם עצמו וצורח שיש לו סיוטים זה לא מספיק הזוגיות עם רונה לי עובדת מעולה כחלק משינוי התדמית הזה, אבל שינוי תדמית כל כך דרסטי לוקח זמן, ואחנו עדיין צריכות להתרגל.

אבל אם כבר הם מתברגנים ומתמסדים בפול ספיד, אין לדעת מה המהלך הבא שיפתיע אותנו. אז כדי לא לחטוף הלם כל פעם מחדש, ולנחש מה יבוא בפעם הבאה:

יפיפיה ברזילאית מודה "הטרנד המטורלל הזה שיפר את חיי המין שלי"
"לבגוד זה שווה את זה. לא מתחרטים" הנשואים חושפים אמת עגומה
למה להירדם 90 דקות לפני בן הזוג יכול להציל לכם את היחסים

סטטיק ושרית פולק. מערכת וואלה!, עיבוד תמונה
כבר היה נשוי. סטטיק והאקסית שרית פולק/עיבוד תמונה, מערכת וואלה!

ילד לפני חתונה

אם יש זוג שצריך לעשות ילדים בלי לטרוח לעבור ברבנות, הרי שאלו סטטיק ורונה-לי. היא, מצידה, כבר אמרה לא פעם כמה היא רוצה ילדים וכמה היא מוכנה לעשות אותם אתמול (והיי, סורי, אבל למרות כל ההתקדמות שלנו בתחום, שעון ביולוגי הוא עדיין משהו שדופק ללא הפסקה), והוא מצידו כבר היה נשוי פעם, והפעם הזאת היתה ממש לא מזמן, כלומר לפני שנתיים אם אנחנו קטנוניים. אז לא, אין להם באמת סיבה להתחתן, אבל רונה לי מצטלמת למותג בגדי הריון? רוקדת עם בטן הריונית? מפרסמת תמונות זוגיות בשחור לבן כשהיא עטופה טול? תנו לנו את זה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לעבור למושב

רמת גן זה נחמד וזו בהחלט נחיתה רכה, אבל רק יחסית למישהו שגר בחיפה. חוץ מזה, אני לגמרי רואה אותם עוזבים את העיר לטובת שקט ובית עם גינה פסטורלית. אתם יודעים, שיהיה יותר ספייס, שאפשר יהיה לבנות אולפן ביתי ללירז וסטודיו לרונה-לי לריקודים, יוגה, וגם גינה כי היא בטח תרצה לגדל את התבלינים שלה בעצמה בזמן שהיא חובשת כובע רחב שוליים וממלמלת כמה כיף לה להיות קרובה לאדמה ולהרגיש אותה בין האצבעות. לירז יוכל ללבוש גלביות כחלק מסגנון החיים הנינוח הזה, לקום ב-5 בבוקר כדי לראות זריחה ואולי אפילו לחלוב איזו פרה. או בעצם עיזה, כי עז זה חלב יותר בריא שגם עוזר לרפא אפטות.

סטטיק ובן אל תבורי. דוברות עיריית עפולה, צילום מסך
סולחה. סטטיק ובן אל בימים טובים יותר/צילום מסך, דוברות עיריית עפולה

לעשות סולחות

קודם כל עם עם בן אל, כמובן. רונה לי היא אישה שההרמוניה חשובה לה, ואין ספק שלאט לאט גם סטטיק, במעבר שלו ל'לירז', יצטרך להתמודד ואז לשחרר את כל הכעס שלו כלפי העולם. ואי אפשר לחיות בהרמוניה אמיתית כשיש ריב גדול ושחור שמעיב על הכל. אז אפשר להתחיל להשחיז את המקלדת לקראת כותרות ה'סולחה' המפוצצות. לא בטח שיהיה שיתוף פעולה וכנראה שהקשר בין השניים אבוד לעולם, אבל אם היא תצליח במקרה, זה לא יספיק לה - היא תרצה שגם בן אל ישלים עם שימי, כי אנרגיה שלילית גולשת, ואם כבר אז גם אורטל. ואז הם יפתחו בית ספר אנטרופוסופי.

סדנת העצמה זוגית

אם עדי ואסי בוזגלו יכולים להשיק סדנה זוגית, אז אין שום סיבה שרונה-לי וסטטיק לא יצליחו למלא אולמות. היא תדבר על כמה חשוב לא להתפשר ולא להיות לחוצת חתונה בשנות ה-20 שלנו וכמה חשוב לחכות לאדם הנכון, שיקבל אותך כמו שאת, ואיך להתמודד עם ביקורת ולא להקשיב לקולות מבחוץ. הוא מצידו ידבר על החשיבות של פרק ב, על להמציא את עצמך מחדש, על התמסדות ושינויים שהחיים מביאים איתם. יחד הם יגרמו לנו להאמין באהבה ואולי בשלב מסוים הם אפילו יצליחו למכור לנו ריטריט שיכלול סדנאות זוגיות שבהם מחזיקים ידיים ומסתכלים בעיניים עד שהמוח כבה ונדמה לנו שעשינו פריצת דרך.

רונה לי שמעון. אינסטגרם רשמי,
אוהבת הרמוניה. רונה לי שמעון/אינסטגרם רשמי

ריאליטי משותף

ומה השלב האחרון בזוגיות בורגנית שלפחות אחד מבני הזוג הוא סלב? ריאליטי, כמובן. אין מה להתנשא - שניהם לא זרים לפורמט, ואנחנו לגמרי נשמח לראות אותם רבים בתוך קוביה סגורה או איזה כלוב ב'זוג מנצח', או רצים למיליון כשרונה לי עושה את כל המשימות שדורשות כוח פיזי ואוכלת ג'וקים בזמן שסטטיק מעודד אותה וממלמל לעצמו כמה היא מלכה וחזקה. או שהוא יפתיע ויצטרף לעונה הבאה של רוקדים עם כוכבים, ירקוד לפניה לצלילי שיר שהקליט במיוחד בשבילה. אה סליחה ליבי רן כבר עשה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully