רונה לי שמעון. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מה הקשר??? חיפשנו היגיון בזוגיות של רונה לי שמעון וסטטיק

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 12:26

תקופה המוזרה שאנחנו עוברים מתאפיינת גם בתחושה שהכל יכול לקרוס, אבל מצד שני - הכל יכול גם לקרות - הבלגן המנטלי שהעולם נמצא בו מאז הקורונה וכל מה שקרה מאז מאד מטלטל, אבל בכל כאוס יש גם הזדמנויות לשינויי תפיסה חשובים. למשל - סטטיק ורונה לי שמעון בזוגיות

גם אני חשבתי שצוחקים עלי כשראיתי את הידיעה על הזוגיות החדשה בין סטטיק לרונה-לי שמעון. גם אני, ממש כמו כל יתר המדינה, גיחכתי, אחר כך גירדתי את הראש ואז שלחתי את האייטם לחברה עם השאלה "מה הקשר?!"

כולנו הגבנו ככה. השניים האלו אולי מוכשרים ומפורסמים ונראים טוב, אבל בניגוד לחיבורים אחרים זה נראה כאילו הם פשוט לא אמורים להתחבר. זה לא אותו וייב, זה לא אותו סטייל, זה לא אותו גיל ולא אותו סגנון - נכון? רונה לי היא דוגמנית ושחקנית עם היסטוריה ארוכה בתעשיית הבידור, אנרגיה שמזגזגת בין נשיות רכה לחזקה ובעיקר מישהי שמשדרת סביבה המון אנרגיית ZEN רגועה. וסטטיק הוא... ובכן - סטטיק.

"השותפה גנבה את הויברטור שלי, ואז טענה שהפללתי אותה"
אחרי שניר הלך נותר רק לחכות שדור יודה שהוא רוצה את נויה
אשת הגומי: "אני יכולה להגיע לאורגזמה בעזרת מחשבה - וזה הסקס הכי טוב שהיה לי"



אני חושבת שכולנו ציפינו לראות את רונה לי עם איזה איש עסקים מצליח שאף אחד לא באמת יודע מה הוא עושה כמו הרבה נשים אחרות בביצה ולסטטיק היינו מצוותים דוגמנית חמודה בתחילת דרכה שתזרום על הסטייל ההזוי שלו ותקפץ מאחורי הקלעים תוך כדי מחיאות כפיים בזמן שהוא על הבמה. אבל הנה - בין אם מדובר במשהו שיצליח או יעלם, העובדה שכבר יש פרסומים אומרת שמדובר בהרבה יותר מדייט אחד, ושהשניים בהחלט כבר נמצאים בשלב שבו הם אישרו ליח"צנים שלהם להוציא את הסיפור הזה החוצה.
רגע אחרי שיצאתי מההלם התחלתי לחשוב - יכול להיות שהם דווקא כן מתאימים? לא רק בקטע של "כל אחד יעשה מה שבא לו" או "לאהבה אין גיל או צבע או חוש סטיילינג" אלא כשני אנשים שאם לרגע נסתכל מעבר לעטיפה המאוד בסיסית שרואים כלפי חוץ, דווקא יכולים להסתדר בצורה די מושלמת, ואפשר להבין מה הם מוצאים אחד בשניה.

מעבר למוסר העבודה המטורף של שניהם, הרצון לפרוץ בענק בכל העולם, חוסר הפחד וההתמסרות המלאה לכשרון שלהם, או העובדה ששניהם מכירים את תעשיית הבידור ויודעים לנווט בה בצורה יעילה כבר הרבה שנים. אפילו לא בגלל האופי של שניהם שמזגזג בין רגישות אינסופית וחיבור לעצמם לבין דרישות גבוהות או העובדה ששניהם יכולים לבלות שעות בחזרות ריקוד.

אולי הם פשוט מתאימים?

נתחיל ברונה לי - כי עם כל הכבוד לסטטיק, אני מרגישה שהשאלה "מה היא עושה איתו" רלוונטית יותר מ"מה הוא עושה איתה". למה שאישה בת 40, עם קריירת משחק בינלאומית, פז"מ מכובד בתיאטרון ואינספור הצלחות, תלך עם מישהו צעיר ממנה ב-7 שנים שנראה כמו ילד שרק חגג בר מצווה ומתלבש כאילו כל יום פורים? ובכן, קודם כל אני חושבת שאנחנו לא באמת נותנים לסטטיק את הקרדיט שמגיע לו.

אנחנו לא באמת יודעים יותר מדי על לירז רוסו, לא משנה כמה הוא מנסה להראות לנו מי הוא. נכון, הוא ידוע כזמר מוכשר בצורה בלתי רגילה וברור לכולנו מי החזיק את הצמד "סטטיק ובן-אל" ולמי יש יותר סיכוי להצליח כזמר סולו, אנחנו יודעים שהוא מאומץ ובשירים האחרונים שלו אנחנו מתחילים לשמוע קצת יותר על ההתמודדויות שלו, אבל עדיין, יש תחושה שבגלל שהוא כל כך צבעוני וכל כך מוכשר, אנחנו לא מצליחים לראות שום דבר מעבר לקליידסקופ המטורלל שהוא מציג לנו.

אבל בואו ניקח שניה צעד אחורה ונבחן את העניין הזה - גבר רגיש שכותב שירים, כזה שניסה להצליח הרבה שנים לפני ההצלחה המטאורית עם בן-אל. מישהו שהספיק להתחתן עם האישה שהוא אוהב ולא נתן לפרסום לבלבל אותו (טוב, אולי קצת, אבל אף אחד לא יודע באמת מה קרה שם עם אלה-לי). בתקופה שבה בן אל היה עובר מדוגמנית לשחקנית ומסטייליסטית למישהי עם חשבון אונלי פאנס, סטטיק היה נשוי. אחר כך הוא עבר גירושים מתוקשרים שכנראה לימדו אותו הרבה על אהבה וויתור וגם התנתקות כואבת מבן-אל, כזו שללא ספק שלחה אותו לחשוב מה לעזאזל יהיה השלב הבא בקריירה שלו. אין ספק שהוא עבר טלטלות שהרגישו כמו סוף העולם וחייבו אותו לחשב מחדש מסלול שכבר נראה בנוי לחלוטין ובעיקר נוצץ במיוחד. ובוא לא נשכח גם את העובדה שהוא מאומץ, ולמרות שהוא מדבר ללא הפסקה על האהבה העצומה להורים שלו, הוא גם לא מסתיר את העובדה שהוא מתמודד עם הזהות שלו באופן שונה, ושהוא תמיד ירגיש שייך, אבל גם אחר.

אז מה רונה לי יכולה לראות בו? ובכן, את כל ניסיון החיים שלו, את חוסר הפחד שלו משינויים ואת העובדה שהוא כנראה כבר יודע מי הוא ונשאר עם שתי רגליים על הקרקע לא משנה אם החיים מנסים להעיף אותו למעלה או להפיל אותו למטה. הוא גם מישהו שלא ייבהל מההצלחה הבינלאומית שלה, כי גם הוא מגיע עם קבלות, והוא ללא ספק לא ירגיש מוזר או חסר ביטחון על שטיח אדום לצידה, גם אם היא תהיה על עקבים. כי ביטחון אמיתי אצל גברים לא מגיע מכמות הכסף שיש להם, מהקוביות שלהם בבטן או ממספר הנשים שהם היו איתם - כל אלו מביאים בעיקר להרבה תעופה עצמית ופוזה. ביטחון אמיתי מגיע מניסיון חיים, מנפילות שמנסות להכניע אותך ומוציאות אותך עניו יותר ומהבנה שלא משנה כמה אתה גבוה, אתה תמיד צריך לזכור מי אתה. ולסטטיק, בניגוד להרבה גברים אחרים, יש לא רק את הניסיון אלא גם את היכולת באמת להבין את הסיטואציה, להעריך אותה וללמוד ממנה. אנחנו רואים את זה בצורה שהוא מדבר על האקסית שלו בראיונות ואנחנו רואים את זה בשירים שלו (לא, לא ב'רונדלים', ב'לירז') כשהוא מדבר על המלחמה בין האגו למי שהוא באמת עם מילים כמו "בין שיגעון ילדות למשוגע יש חבל דק" ופתיחות לגבי הקושי שלו לקבל את עצמו.

אז כן, אם לנקות לרגע את הפוזה, השיער שמחליף צבעים, הצעקות בשירים וחוש האופנה נשארנו עם גבר רגיש שעבר הרבה טלטלות בחיים, כזה שמוכן להתחייב והוכיח שהוא רוצה להיות מונוגמי, עם קריירה ענקית שרק הולכת ומשתבחת ויכולת להתמודד עם קשיים ושינויים - וזה נשמע לא רע בכלל.

ורונה לי, מצידה, מביאה משהו שדווקא יכול להתאים לו. הוא אולי נראה כמו מישהו שצריך לצידו דוגמנית צבעונית, אבל דווקא החיבור של רונה-לי לעצמה והניסיון שלה תמיד למצוא את הסנטר שלה, לא משנה איפה היא נמצאת, יכולים לעזור לו להירגע אפילו יותר ולקרקע אותו למקום טוב יותר. אני גם מניחה שכמישהי שמצליחה מאוד בקריירה משלה אבל מדברת בפתיחות על כך שהיא מאוד רוצה להתאהב, כנראה שגם היא, כרווקה בת 40, היתה צריכה לקבל בשלב מסוים את העובדה שמבחינת החיים האישיים שלה היא צריכה לחשב מסלול מחדש ולקבל על עצמה דרך שאולי לא תכננה. מישהי כזאת יכולה לתת לו הרבה יותר מהערצה וכוכבים בעיניים שיהיו לבת 25 שתתאהב בו, עם כל הכבוד, יש לו מספיק מעריצות.
אגב, אני מקווה שבחיזור הזה רונה-לי נתנה לו לעבוד, כי בעיני זה מה שהוא צריך - מישהי שלא תיתן מקום לבולשיט ולפוזות שלו, אלא תכריח אותו לצאת מחוץ לאזור הנוחות שלו לעבר בגרות ומאמץ להראות לה שהוא ראוי.

אז כן, למרות שזה נראה מוזר בהתחלה, השניים האלו דווקא די דומים, הם מביאים לזוגיות תכונות שיכולות להתאים וגם להשלים אחד את השניה. ואולי הדבר החשוב ביותר הוא שאחרי כל השנים בתעשייה, הרכילות, הצקצוקים, הטוקבקים וההערות שניהם יודעים להחזיק מעמד ולכבות את רעשי הרקע בצורה די פנומנלית, וזה בהחלט משהו שהם יצטרכו לעשות אם הזוגיות הזאת תתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully