פרידה. ShutterStock
ShutterStock

"היא זרקה אותי ביום הולדת שבוע אחרי שאמא שלי נפטרה"

Sheee חו״ל

2.7.2023 / 8:58

הכל התלחיל כששחקנית טלויזיה בשם שאנון ודוורד שאלה את העוקבים שלה בטוויטר אם זכור להם סיפור פרידה קשה במיוחד, וביקשה מהם לחלוק. מסתבר שרוב סיפורי פרידה קשים באותה המידה, אבל להזרק בכביש זה קצת אכזרי יותר

חתומאי ומשה פרק 2/מערכת וואלה Sheee

זה התחיל בשבוע שעבר כששחקנית "להגביר את התקווה" שאנון וודוורד, בת 38, שאלה את 220,000 העוקבים שלה "מה הדרך הכי גרועה שזרקו אותך?" וביקשה מהם לכתוב לה את הסיפורים הכי קשים שלהם.

הטוויט הזה משך 51.6 מיליון צפיות ואלפי תגובות מאנשים מאוכזבים ושבורי לב שלא הצליחו לשכוח את אחת הפרידות הקשות שעברו, חלקם ממש בצדק.

אחד הסיפורים הגרועים ביותר היו של הבחור הזה שאצלו טראומה ממש רדפה טראומה: "בדיוק מלאו לי 20, וכמה ימים אחרי היומולדת אמא שלי עברה התקף לב. שבוע לאחר מכן, ב-26 בדצמבר, ניתקנו אותה מהמכשירים והיא מתה. החבר שלי החליט שהיא לא יכולה להתמודד עם העצב/אבל שחוויתי ונפרדה ממני בבית החולים".

מישהי עסוקה קצת בעצמה, הא?

עוד מקרה די נורא שילב תאונת מכונית בכביש המהיר וטוטאל-לוס בלב: "הרסתי את המכונית בדרכי הביתה מיום ממש רע בעבודה. חבר שלי פגש אותי באתר התאונה. ואז קיבלתי טלפון מהעבודה שלי שפיטרה אותי והחבר שלי נפרד ממני שם במחלף של הכבש המהיר".

נו, לא להישרף עליהם? סימנים שאברהם וספיר כבר מאוהבים
גודלם של הציצים הישראלים די מאכזב - כן, מישהו מדד
קחו אויר: גבר שהפך לאישה טראנסית החליט לחזור בו ולמצוא אישה
מאי ומשה: "בסוף עם כל השליטה הזאת, יברח לה פוק בשידור"

פרידה. ShutterStock
עדיף מבכביש המהיר.../ShutterStock

מישהי אחרת סיפרה על פרידה ישנה שלה: "לפני שנים גיליתי שהבחור שהייתי מבלה 4-5 לילות בשבוע במשך 4.5 חודשים, יוצא לארוחות ערב, לסרטים, ובגדול לדייטים שהוא שילם עבורם, ושכב איתי כל לילה... אף פעם לא יצאנו לדייט יחד."

וזה עוד כלום -
גרושה טרייה שיתפה את היום שבו הבינה היא מפרקת את נישואיה: "כשבעלי אמר לי ביום ההולדת שלי שהוא החליט שהוא רוצה לחוות חוויות חיים שלא כוללות אישה וילד..."

הרבה מאד סיפורים כללו פרידות דווקא בחגים, שזו העדפה מעניינת:

"שלי נפרד ממני בחג ההודיה, אחרי הארוחה, בבית של הורי בחדר השינה של ילדותי בכך שסיפר לי שהם מנהלים רומן עם אחד מהתלמידים שלהם", אחד בטוויטרמשתמש טען בציוץ מבהיל במיוחד.
"חטיבת ביניים. באמצע החצר. חג האהבה,"נזכר אחר בצורה חיה מדי. "מתנות מוכנות לו ביד. הוא ניגש אליי, מניח את ידו על הכתף שלי, אמר 'זה נגמר' והלך. מעולם לא אמר לי למה. הרס לי את האהבה לנצח."
"הענקתי לו פגישה עם מדיום והמדיום אמר לו שהאקסית שלו הייתה הנפש התאומה שלו אז הוא חזר לגור איתה",משתמש התחרט המתנה הנדיבה שלהם.
"היא הזמינה אותי למקום שלה והראתה לי חבורה של דברים לתינוקות ואמרה 'אני בהריון' ואז סיפורי הפרידה הגרועים ביותר כללו רכוש גנוב ואישור שבן הזוג שלהם בוגד.
"היא הייתה הבחורה שלי אמרה שהיא הולכת לקחת כמה מיקסרים והשאירה אותי במסיבה בלי טרמפ. והיא נהגה במכונית שלי"הם טענו. לבסוף, עוד נפש מסכנה איבדה את חברתה - ואת הנסיעה שלה הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully