מגירת תחתונים. אינסטגרם, ShutterStock
ShutterStock/אינסטגרם

תחב אפו: דיירת תפסה את בעל הבית המטריד בחדר השינה שלה

Sheee חו״ל

11.7.2023 / 8:58

הדיירת הייתה מזועזעת כשקיבלה התראה ממצלמת חדר השינה שלה, שהופעלה על ידי חיישני התנועה שלה. כשנכנסה לפיד גילתה דבר מטריד - את בעל הבית שלה עומד מול מגירת התחתונים שלה, בחדר השינה, ללא ידיעתה

הדיירת הייתה מזועזעת כשקיבלה התראה ממצלמת חדר השינה, שהופעלה על ידי חיישני התנועה שלה. כשנכנסה לפיד גילתה דבר מטריד - את בעל הבית שלה מבלה עם מגירת התחתונים שה, ולא - שכר הדירה לא כולל דמי כביסה.

באמצעות מצלמה במעגל סגור שהתקינה בדירתה, תפסה דיירת את בעל הבית שלה מתגנב לדירתה, פותח את מגירת התחתונים שלה, מרחרח אותם ומאונן. הדיירת, ששמה שמור אצלה, הציבה מצלמה בחדר השינה שלה, מסיבות של ביטחון אישי, אחרי ששמעה שמועה שבעל הבית שלה מכניס לעתים דיירים פוטנציאליים כשאף אחד לא היה בבית.

כל הכבוד על האחריות הגבוהה, אבל שום דבר לא יכול היה להכין אותה למה שראתה כשמצלמת הטלוויזיה הופעלה על ידי חיישני התנועה, בדירה שחלקה עם החבר בסינגפור.

סקר חדש מגלה כי מספר הסטודנטים שמזדהים כלהט"בים הוכפל השנה
רונן עשה טעות אחת קריטית. חוץ מלבוא לתוכנית, כאילו
סתיו קצין, תלמדי: הוציאה חצי מיליון ₪ על ניתוחים כדי להפוך לברבי אנושית

בעל דירה נתפס על ידי דיירת מאונן. אינסטגרם, צילום מסך
זה האיש, ואתם יודעים מה הוא עושה/צילום מסך, אינסטגרם

אתר החדשות דיווח כי הייתה בעבודה כשקיבלה התראה חיה מהמצלמה ומצאה את הגבר שהיא משלמת לו שכר דירה עומד עירום בחדר השינה שלה. עם מגירת התחתונים שלה פתוחה, כשהוא מרחרח אותם ומאונן.

וודאי ישמחמ את כולם לדעת שבעל הדירה השאיר אחריו מסודר, החזיר את התחתונים למקומם המקורי לאחר שסיים לענג את עצמו. בתוספת דגימת DNA קטנה, כפי הנראה. עוד באותו היום הגישו הדיירת והחבר שלה תלונה במשטרה, שפעלו מהר ותפסו את בעל הדירה ובביתו גם שלושה זוגות תחתונים ועוד כמה פריטי לבוש שלה. נפתחה חקירה שמתנהלת כרגע.

למרות שיצאה מהדירה, מספרת הדיירת לאתר החדשות היא עדיין בטראומה מהחוויה, ומאז לא ישנה לילה אחד של שינה מספקת. "הייתי מתחילה לדמוע כבר לקראת ערב, ואז בסופו של דבר נשברת. היו לי סיוטים כמעט כל לילה מאז", אמרה.

הנחה בשכר הדירה, מישהו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully