בוטני היופי שבטבע. איה וינד,
איה וינד

צאי גדולה בכסף הקטן: איך שומרים על שגרת טיפוח?

18.7.2023 / 19:51

מוצרי טיפוח עולים כסף, אבל בעידן יוקר המחיה קשה לשמור על שגרה נאותה. איך בכל זאת תוכלי לעשות את זה בלי לקרוע את הכיס?

יוקר המחייה משפיע על הישראלים בכל תחומי החיים. אנו מקצצים בהוצאות החודשיות ומחפשים כיצד לעבוד את התקופה במינימום הוצאות.

אחד התחומים שנחשבים מצד אחד למותרות, אבל מצד שני לציבור רחב כהכרחיים, הם האופנה והטיפוח. אז כיצד בימים אלה הישראלים ממשיכים לשמור עם מראה טרנדי ושגרת טיפוח? יצאנו לבדוק.

מייגן פוקס הצטלמה ערומה על עץ, וזה קשור למור ושניר מחתונמי
"גיליתי שהחבר שלי בוגד בי - עם... אמא שלו ואחותו"
מתגעגעים ללילות משוגעים? ככה חוזרים לסקס של תחילת הזוגיות

BOTANY. איה וינד,
לא חייבים לתרום כליה. מוצרי BOTANY/איה וינד

אושיית האינסטגרם האופנתית נוי מקסימוב (נשואה+ 1 מראשל"צ), המתחזקת חשבון אינסטגרם עם חשבון של מאה אלף עוקבים, שמדי יום מספקת לעוקביה הצצה לחייה האישיים, עם דגש על עולם האופנה, נתרמה להסביר לנו איך שומרים עם סטייל במגבלות תקציב.

אז כיצד מתחילים את העונה עם שופינג טרנדי שלא יקרע את הכיס? בוחרים אחרת, כפי שמציעה מקסימוב. "אם פעם הייתם נכנסים לכל חנות בלי לשים לב לתגי המחיר, עכשיו תבואו ממוקדים תבחרו מראש את החנויות שמציעות את הטרנדים הכי חדשים בעולם האופנה אבל במחירים אטרקטיביים. תסמנו מראש את הטרנדים עליהם לא תרצו לוותר ותעשו מחקר שוק, איפה ניתן להשיג פריטים לפי הטרנד במחירים שתועלו לעמוד בהם.

"תפתחו את הראש לרשתות וחנויות בהם לא ביקרתם את כל המציאות הכי שוות בארון הבגדים שלי מצאת במקומות הכי לא צפויים. אקססוריז זה שם המשחק - כדי לשנות ולשדרג את הלוק מספיק להחליף אקססוריז לפי הטרנדים החמים ולגרום ללוק להראות שונה לחלוטין - שילוב של מטפחת, שרשרת בעלת נוכחות או נעל צבעונית יעשו את העבודה ויגרפו את כל המחמאות".

כמו כל משפיענית רשת, גם מקסימוב מציעה לעקוב אחרי תנודות מחירים אונליין. "תקפידו להתעדכן על הסיילים בארץ ובחו"ל, על קודי הקופון של המותגים והחנויות האהובים עליכם. כך תוכלו לקנות את אותם הפריטים בחיסכון משמעותי".

איילת פיצ'ון עוז. יחצ,
אפשר למצוא מציאות. איילת פיצ'ון עוז/יחצ

ואכן, רשתות האופנה וההנעלה שאינן מרגישות את המצב הקשה במשק הן הרשתות שמציעות מחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס. נדמה שרשתות ישראליות רבות הקדימו תרופה ליוקר המחייה והיום נהנות מהציבור הישראלי שמתחדש בכל הטרנדיים האופנתיים במחירים נוחים.

איילת פיצ'ון עוז, סמנכ"לית השיווק של רשת נעלי TOGO: "למרות התקופה הקשה במשק, בעונת הקיץ הנוכחית אנחנו נהנים מגידול יפה במכירות לאור העובדה שהקולקציות שלנו מציעות את כל הטרנדים הכי חמים ובמחירים אטרקטיביים. הנשים הישראליות אוהבות להתחדש מדי עונה ולא חייבות לשלם על כך סכומי עתק. בימים אלה, למשל, אנחנו במבצע משתלם במיוחד כל קולקציית הקיץ במחירים של 19.90 עד 99.90 שקל".

ומה קורה בגזרת הטיפוח והאיפור? כיצד משמרים את שגרת הטיפוח מבלי להיכנס למינוס? תמר איל להב בלוגרית הביוטי והאופנה עם כל הטיפים.

"זה נכון שהכול התייקר, אבל מצד שני, מה שיפה בתקופה של היום זה שיש הרבה מבחר ושפע מאוד גדול. אם יודעים להשתמש בו נכון הכול פתוח בפנינו, גם בעלויות משתלמות. הבסיס של כולנו הוא ניקוי, לחות והגנה. אם צריך להשקיע במשהו, זה הדבר הראשון שהייתי משקיעה בו כי הוא הבסיס להכול. בניקוי לא צריך להשקיע הרבה כסף רק חשוב לשים לב שמדובר בתכשיר ייעודי לניקוי הפנים. היום יש מגוון רחב של מרקמים - שמן, סבון מוצק או סבון נוזלי, וכל אחת יכולה לבחור את המרקם המתאים עבורה. לכל נושא הלחות וההגנה יש מוצרים משתלמים במיוחד שהם רב תכליתיים - הגנה שיש בה לחות".

איל להב אומרת שגם באיפור יש טריקים שהסבתות יכולות ללמד אותנו: "למשל, האודם שהיה המוצר הרב תכליתי הראשון לשפתיים, סומק וצללית על העיניים. כל מוצר איפור שמגיע במרקם של קרם יכול לשמש לשפתיים, לחיים ועיניים.אם הייתי צריכה להשקיע את הכסף שלי במשהו, זה יהיה כמובן בבסיס מייק אפ טוב. היום יש הרבה מקדמי הגנה עם גוון, למי שלא חייבת כיסוי מלא זה בהחלט יכול לסגור את הפינה".

לטענתה, כל המגמה של DIY שמאוד התחזקה בקורונה עדיין פה: "היום יש הכול - ממברשות של החלקות שיער ועד ערכות מניקור ואפילו הסרת שיער - ניתן להשיג בקונספט של DIY. מחיר המכשיר אמנם יקר חד פעמית, אך בחישוב מתמשך השימוש הביתי חוסך את השימוש והתשלום לאנשים המקצוע. כל סרטוני ההדרכה ביוטיוב ובאינסטגרם מאפשרים למידה של טכניקות שהיו שמורים לבעלי בעבר רק לבעלי מקצוע. אם אתן רוצות ללמוד מהרשת, היכנסו לעמודים של בלוגריות ומאפרות שאתם סומכים עליהם".

מבינה איך העסק עובד. נוי מקסימוב

אור פנן, סמנכ"ל תפעול חברת 'בוטני היופי שבטבע': "בתקופה כזו, בה רמת המחירים עולה, אנחנו נותנים על כך את הדעת ומציעים את מגוון המוצרים שלנו במחירים שווים לכל כיס, מקפידים כמו תמיד על תמחור הוגן ושמים דגש על מארזים חסכוניים ואריזות חדשניות וידידותיות לסביבה העשויות מחומר ממוחזר. כמו כן, אנחנו מזהים המשך ביקושים בקרב קהל לקוחותינו למוצרי החברה ולחשיבות בעיניהם לערך המוסף של מוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלנו המכילים רכיבים טבעיים ואורגניים בלבד".

  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully