חבר שלי בגד בי עם אמא שלו. TikTok/mingus.mingus, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/mingus.mingus

"גיליתי שהחבר שלי בוגד בי - עם... אמא שלו ואחותו"

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 16:15

אמה העלתה סרטון קצר לטיקטוק שבו היא חשפה מעט מאוד פרטים, אבל הטילה פצצה שהיממה את עוקביה: "זה משהו שאלך לטיפול בגללו". הפוסט הזה צבר 5.4 מיליון צפיות של עוקבים המומים - עד שנמחק

"חבר שלי בגד בי עם אמא שלו"/TikTok/mingus.mingus

שמענו כבר על על אינספור סיפורי בגידה, שמענו כבר על בגידות עם אמא או אבא של החבר/ה. אבל בחורה בשם אמה הצליחה לצבור 5.4 מיליון צפיות עם סרטון טיקטוק בגלל סיפור הבגידה הכי ביזארי ששמענו עליו בשנים האחרונות. היא טענה שהחבר שלה בגד בה עם אמא שלו. כן, קראתם נכון, אמא שלו ולא שלה.

"זה משהו שאלך לטיפול בגללו ולא סיפור שאצחק עליו עם החברות שלי", היא אמרה בפוסט המסעיר והקצר שהיא העלתה באורך של חמש שניות בלבד. היא לא חשפה יותר מדי פרטים על הסיפור ההזוי שלה והעוקבים שלה היו צמאים למידע נוסף - אולם לצערם לאחר כשבוע היא מחקה את הסרטון - לאחר שהסיפור התפרסם ברחבי העולם.

עוד מקרי בגידה הזויים
החבר שלי עשה לייק לתמונה של בחורה בביקיני - אז בגדתי בו

"החבר שלי בגד בי - אז שכבתי עם אחיו ונכנסתי ממנו להריון"


"בבקשה תסבירי, אני מאבדת שעות שינה בגלל הפוסט הזה", כתבה לה אחת המגיבות, "איך גילית את זה?". "שום דבר לא היה יכול להכין אותי לזה", כתבה מגיבה נוספת על "תסביך האדיפוס" הזה ממנו סבל החבר שלה, שכבר הפך מן הסתם להיות האקס שלה.

עוד מקרה דומה

גילתה שחבר שלה שוכב עם אחותו החורגת - והראתה את הסרטון לאמם

לכתבה המלאה

היא כבר סיפרה על זה בעבר

@mingus.mingus i didn't know until after we broke up. and he told me bc he thought it's make me want to stay lol #abcdefu #PlutoTVDecades #fypシ ♬ abcdefu - GAYLE

מסתבר שבנובמבר 2021 אמה העלתה סרטון שבו היא חשפה שהאקס שלה שכב עם לא רק עם אמא שלו אלא גם עם אחותו הביולוגית. "לא ידעתי את זה עד שנפרדנו", היא חשפה, "אבל הוא לא היה תוקפני או אנס. אם הוא היה כזה, לא הייתי מעלה את זה בטיקטוק. הם פשוט מוזרים".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully