קלואי קרדשיאן לא לובשת תחתונים כשהיא מתאמנת. Khloe Kardashian/Instagram, צילום מסך
צילום מסך/Khloe Kardashian/Instagram

נשים מודות שהן לא לובשות תחתונים למכון הכושר: "קלואי קרדישיאן המליצה"

3.9.2023 / 0:05

האם את לובשת תחתונים מתחת למכנסי הספורט שלך? ברור, לא? אז כדאי שתדעי שיותר ויותר נשים מודות שהן הולכות קומנדו. משפיענית רשת אפילו סיפרה שזו קלואי קרדשיאן שהמליצה לה ללכת בלי

האם אתן מתאמנות בלי תחתונים?/kicpod

"האם אתן לובשות או לא לובשת תחתונים מתחת לבגדי האימון שלכן?" היא השאלה שמיליוני גולשות ברשת דנות בה כעת. למרות שנראה שהתשובה המתבקשת היא "ברור שכן", מתברר שיותר ויותר נשים מתוודות שהן מעדיפות ללכת בלי (ולהרגיש בלי).

הדיון הכה חשוב הזה התחיל בשיחה של משפיענית הכושר, לורה הנשו, עם מנחת הפודקאסט וחברתה, משפיענית הכושר סטף קלייר-סמית'. "האם את לובשת תחתונים מתחת לבגדי האימון שלך?" שאלה לורה בפודקאסט KIC שלה וסטף אישרה: "כן! הייתי חייבת לשאול גם אותך". שתיהן אישרו שהן הולכות עם תחתונים, אך סטף הודתה שהיא "מכירה הרבה נשים שלא". לורה השיבה: "הייתי מקבלת קנדידיאזיס (אם הייתי הולכת בלי)!". זה לא רק הזיהום הפטרייתי שמהווה איום. מה עם הזיעה הניגרת מהאימון? אין ספק שנרתיק מזיע וכתמי זיעה בטייץ אינם דברים שהייתן מתגאות בהן.

כאן הן דנות על הנושא:

@laura.henshaw Undies FOREVER and ever and ever and if not please tell us why??????????? #kicpod #podcastclip #podcast ♬ original sound - Laura Henshaw

ומה אתכן?

לעשות כושר בלי תחתונים

בטח למה לא?
בשום פנים ואופן!
3387 משתתפים

לורה שיתפה את קטע השיחה באינסטגרם עם ללמעלה מ-300,000 העוקבים שלה וגילתה גם שם שיש נשים רבות שהולכות בלי. בתחילה היה נראה שאף אחת לא מוכנה להודות בכך, "יש סיבה שמייצרים תחתונים", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אין סיכוי שאלך בלי. אני מזיעה יותר מדי". אחרת כתבה: "אני לא יכולה לדמיין משהו מפחיד יותר מבחורים בחדר הכושר שיודעים שאני לא לובשת תחתונים".

אולם מהר מאוד נשים החלו להודות שהן הולכות בלי. מי שכנראה גרמה להן לשחרר מעצורים היא המשפיענית אלי גונזלבס, לה יש יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם. "אני הולכת בלי! הרבה יותר נוח וללא קווים מתחת למכנסיים", היא כתבה. מעבר לזה, היא שיתפה שקלואי קרדשיאן, כן, כוכבת הריאליטי בכבודה ובעצמה, היא שעודדה אותה לא ללבוש תחתונים. "קלואי קרדשיאן אמרה לי לעשות את זה! אז עשיתי את זה ולא הסתכלתי לאחור".

עוד בנושא:
"אני אוהבת לעשות כושר כשאני טופלס ומבקשת מכולם להיות נחמדים"

ויש גם מסר: ההסבר של מאמנת הכושר שהתאמנה בעירום

אלי מתאמנת בלי תחתונים

לפי גונזלבס, כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן לא לובשת תחתונים כשהיא מתאמנת. Khloe Kardashian/Instagram, צילום מסך
לפי גונזלבס, גם קלואי קרדשיאן לא לובשת תחתונים כשהיא מתאמנת/צילום מסך, Khloe Kardashian/Instagram

קלואי קרדשיאן מתאמנת - עם או בלי?

סטף מתאמנת - עם תחתונים

בניו יורק פוסט דווח שנשים נוספות הצטרפו לטרנד: "בלי תחתונים! יפה ונוח לי. אני שוטפת את הטייץ שלי אחרי כל אימון כדי שהם יהיו נקיים", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני הולכת קומנדו כבר עשור! ככה אני נותנת לאיזורים הנשיים שלי לנשום".

משתמשת נוספת כתבה: "מעולם לא לבשתי תחתונים עם טייץ האימון שלי. אני מוצאת את זה הרבה יותר נוח". אז הנה לכן! יותר ויותר נשים לא לובשות תחתונים לחדר הכושר והן לא מתנצלות על כך. האם תסכימו לנסות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully