קיית'י אן. KatyAnnXOfficial, צילום מסך
צילום מסך/KatyAnnXOfficial

"אסור לי לרוץ ולעלות על רכבת הרים בגלל השדיים העצומים שלי"

12.9.2023 / 0:13

קטי אן הוציאה מעל 150 אלף שקלים רק על ניתוחי הגדלת חזה והיא צריכה לפעמים לשים שלוש חזיות. אבל אלו לא הניתוחים היחידים שהיא עשתה: "לא נולדתי מושלמת, אז תודה לאלוהים ולמנתחים"

הסרטונים של קיית' אן/KatyAnnXOfficial

קטי אן אוהבת חזה גדול, עד כדי כך אוהבת שהיא הוציאה מעל 38 אלף דולר (כ-150 אלף שקלים) על ניתוחי הגדלת חזה ושתלים כדי להגיע למידת החזה הענקית שיש לה כרגע, בזכותו היא הפכה לכוכבת רשת עם מעל ל-600 אלף עוקבים באינסטגרם וכמובן חשבון בתשלום למבוגרים בלבד ב-Onlyfans). אבל לא הכל טוב אצלה מאז ההגדלה. היא טוענת שהחזה שלה כל כך גדול וכבד, עד כדי כך שהיא צריכה ללבוש שלוש חזיות שיחזיקו אותו, היא כמעט ולא מוצאת חנויות לקנות בהן בגדים, היא לא יכולה לעלות על רכבת הרים והמנתצח שלה אסר עליה אפילו לרוץ.

קטי מטקסס עשתה את ניתוח החזה הראשון שלה כשהיא היתה בת 20 בלבד. היא עלתה ממידה A עד למידה של דאבל D. הדוגמנית לא הסתפקה רק בהגדלת החזה, אלא גם עברה ניתוח להגדלת הישבן, מתיחת עור ותהליכים קוסמטיים נוספים כמו בוטוקס ופילרים לשפתיים - בעלות כוללת של מעל ל-100 אלף דולר.

"לא נולדתי מושלמת", היא הודתה, "אז תודה לאלוהים, למכון הכושר, לסטייליסטים וגם לניתוחים. אם יש לי את הזמן, הכסף והאמביציה לשנות את הגוף שלי ואני יכולה לחיות בשקט עם זה, אז למה לא?"., היא אמרה בראיון. איך היא מימנה את כל הניתוחים? "הכסף הגיע מ"שוגר דאדיס", היא מודה ומתכוונת לגברים מבוגרים שמשלמים לה כסף עבור הניתוחים (ולא ברור מה עוד). קטי לא מתפרסנת רק מדוגמנות - היא גם משקיעה בנכסים ויש לה רישיון לתיווך נדל"ן.

אבל לא הכל דבש אצלה. "קשה לא ללבוש חולצות שלא עשויות מספנדקס או חומר נמתח. אני פשוט לא יכולה להיכנס לאף חנות הלבשה תחתונה רנדומלית לקנות חזיות. יש רק כמה חנויות בודדות שמחזיקות את המידה שלי או שאני מזמינה חזיות וחולצות בהזמנה אישית מחייטים".

אם זה לא נשמע לכם כמו משהו קשה במיוחד, יש לה גם מגבלות יותר רציניות. "המנתח שלי גם אסר עלי לרוץ. השדיים שלי שוקלים הרבה יותר מ-5 ק"ג ופעילות גופנית כמו ריצה תשפיע על המראה שלהם והם יהפכו לרפויים במיוחד. כשאני עושה פעילות גופנית, אני לובשת שתי חזיות ומעליהן חזיית ספורט לתמיכה מרבית.

"בנוסף אני יכולה ללכת רק לבריכות של מבוגרים בלבד ולהתמודד עם הרבה תשומת לב, - טובה ורעה, בגלל הגוף שלי". עוד בעיות? "גם לנסוע לרכבות הרים זה מסובך. חגורת הכתף מועכת את הציצים העצומים שלי ובפעמים המעטות שנסעתי ברכבת הרים היה לזה אלמנט חדש של התרגשות כי דאגתי שהחגורה לא ננעלה כמו שצריך".

למרות הבעיות הללו, קייטי אן אומרת שהמראה שלה שווה את ההקרבה.

היא אמרה: "הבנתי שלהיכנס לאורח החיים הסופר-עמוס הזה אצטרך לשנות או להפסיק לגמרי דברים ופעילויות מסוימים. ככה זה בחיים. לפעמים אתה צריך לוותר על דברים כדי להשיג את מה שאתה רוצה."

נכון לכרגע אין לה תוכניות לעשות עוד ניתוחים, אבל היא מצהירה ש"לעולם אל תגיד לעולם לא. אני שמחה ומרוצה מהמראה שלי... בינתיים. אני אף פעם לא אומר אף פעם. אני מתכננת תוכניות ואלוהים צוחק - אז מי יודע מה יהיה?", היא אמרה והוסיפה: "אני יכולה להתעורר מחר ולהתחיל להסיר את כל השתלים ולהעלים את ניתוחים הפלסטיים שלי - או שאחליט להגדיל עוד יותר. דבר אחד שחשוב לי לציין זה שכן - אני מודעת לחלוטין לכך שהגדלות החזה שלי קיצוניות. המראה שלי הוא בהחלט טעם נרכש, אבל עם ההתקדמות של הרפואה המודרנית, אני יכולה לעשות הקטנת חזה בכל עת ולא להיראות כל כך מוזר. בשלב זה בחיי, אני נהנית מהמראה שלי ומהשדיים שלי. ביום שבו הם יביאו לי יותר צער משמחה יהיה היום שבו אשנה אותם - ואם אי פעם אפטר מהשתלים שלי, לפחות אני לא אשלם על זה בעצמי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully