אשה דוחפת שטרות למכנסיים של חשפן. ShutterStock
ShutterStock

נער ליווי חושף: זה מה שנשים באמת מחפשות אצל גברים

18.8.2023 / 0:23

נער ליווי שמרוויח עשרות אלפי דולרים בחודש חושף את סוגי הלקוחות שמזמינות אותו, החוויות השונות שהוא מהעניק להן (כולל הבעל שנתן לו טיפ גדול כדי לשכב עם אשתו) ומספק קלישאה גדולה לגבי הרצון של הנשים: "הן מחפשות את הפנטזיה המושלמת"

הג'יגולו ריאן ג'יימס חושף את הבקשות הכי פופולריות של הנשים איתן הוא נפגש/the Morning Show

עד גיל 25 היה אלכס מאוסטרליה מאמן כושר אישי בחדר כושר, כשלפתע הוא החליט לנסות את מזלו בעולם המין והפך לנער ליווי (או אם תרצו ג'יגולו או פשוט גבר בזנות). במעבר חד של ארבע שנים, הוא גובה 500 דולרים לשעה, ומרוויח לטענתו עד 15 אלף דולרים בחודש.

הצעיר ממוצא ספרדי חי חיים כפולים ומעטים בסביבתו יודעים על היותו נער ליווי יוקרתי. לדבריו, מי שמזמין אותו הן נשים ממגוון מגדרים - אמהות חד הוריות, נשות עסקים בין גילאים 35 ל-45, ואפילו נערות צעירות בנות 18 שמחפשות לאבד איתו את הבתולין שלהן. המודעה שלו מבטיחה את חווית "החבר" המלאה, שכוללת דייט רומנטי, ליווי באירועים חברתיים וכמובן מין לפי בחירה - כולל אפילו משחקים קינקיים ושליטה בסגנון "50 גוונים של אפור".

בשיחה עם ה"דיילי מייל" האוסטרלי, עובד תעשיית המין חשף מה גילה שנשים באמת רוצות מאחורי דלתות סגורות, ולמה הלקוחות שלו מעדיפות לשלם עבור סקס. "שילמו לי פעמיים כבר על חוויה של שבוע, זה מגיע עד 15 אלף דולרים לשבוע מלא איתי, כשכל ההוצאות כלולות", סיפר אלכס, "קיבלתי פעם אחת טיפ בגובה אלף דולרים מבעל שביקש ממני לשכב עם אשתו - ושניהם היו מרוצים ממה שנתתי ומהחוויה הכללית. נשים נהנות איתי, יש לי שתי קליינטיות שמגיעות לפחות פעם אחת בשבוע, בדרך כלל לכמה שעות כל אחת".

אשה דוחפת שטרות למכנסיים של חשפן. ShutterStock
אשה דוחפת שטרות למכנסיים של חשפן/ShutterStock

ארוחות ערב, דרך סופי שבוע ועד טיולים, אלכס מספר כי שוכרים אותו לפי שעה. "הלקוחות הקבועות אוהבות לפנק אותי. אני במחלקה ראשונה כשאני טס איתן, ואנחנו חווים דברים מטורפים ביחד". אלכס עובד בחברת My Male Companion, ומספר כי הוא מבלה עם כ-3 לקוחות בשבוע, תלוי בתקופה בשנה. "לפעמים זה יותר שקט, ולפעמים יותר עמוס".

"אני רואה נשים מכל מיני סוגים. החל מאמהות רווקות, דרך נשות עסקים שרובן בנות 35 עד 45, אבל לפעמים גם בנות 18 שרוצות לחוות לראשונה מין".

עוד על נערי ליווי
וידוי של נער ליווי: "שכבתי עם 150 נשים והשתמשתי בקונדום רק פעם אחת"

הג'יגולו חושף את הבקשות הכי פופולריות של הנשים איתן הוא נפגש

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
גבר תופס זוג עושה סקס במיטה. Motortion Films, ShutterStock
קיבלתי פעם אחת טיפ בגובה אלף דולרים מבעל שביקש ממני לשכב עם אשתו/ShutterStock, Motortion Films

ש לו קו אדום - אבל הוא מוכן להגיע למקומות רחוקים

אחרי שפגש הרבה סוגים של נשים, אלכס אומר שהוא יודע מה נשים באמת רוצות: "הן רוצות את הפנטזיה המושלמה שגבר יכול לספק. הנסיך והאביר, המאהב המושלם, בתוך ומחוץ לחדר השינה. הן רוצות גם להרשים אחרים, ושיהיה לידן גבר נהדר שיגרום להן להרגיש כמו אישה אמיתית, שייתן להן את תשומת הלב המושלמת מבלי שמשהו אחר מעסיק אותו".

לטענתו, זמן ואכזבה הן שתי הסיבות העיקריות שגורמות לנשים לפנות לשירות: "זה עדיין עולם של גברים, לנשים יש עכשיו סגנון חיים הרבה יותר דורשני ויותר אחריות מגברים, אבל השוויניות הולכת וגוברת. נשים רוצות אותן הזדמנויות שלגברים תמיד היו".

סקס עם נער ליווי (זונה ממין זכר)

אני גבר וזה סבבה
אני גבר וזה מגעיל
אני אישה וזה סבבה
אני אישה וזה מגעיל
10710 משתתפים

אלכס מספר כי החלק הטוב ביותר בעבודה שלו הוא הסקס, והוא מספר מה הקו האדום שלו: "אני אוהב סקס. זה כיף ואני נהנה לראות מישהי מגיעה לאורגזמה בזכותי, אבל אני סטרייט וזה הקו שלי, חוץ מזה אני מוכן להגיע למקומות רחוקים, תלוי בכמה הצד השני מוכן לבטוח בי". הוא מספר כי הבקשה שחוזרת הכי הרבה פעמים היא חוויית השליטה/BDSM בסגנון של ספרי וסרטי "50 גוונים של אפור".

כחלק מעבודתו אלכס עובר בדיקות רפואיות כל שלושה חודשים, "זה התנאי של החברה, אנחנו משווקים רק סקס בטוח".

הסיבה שבגללה בחר להיחשף היא הרצון להסיר את הסטיגמות סביב המקצוע הזה: "אנחנו כולנו חושבים על סקס, אנחנו כולנו מפנטזים על זה, ומדברים על זה. אני לא רואה שום סטיגמות. אני חושב שמי ששופט אחרים כנראה שיש לו חיי מין משעממים, אם יש לך חיי סקס נהדרים, למה שתשפוט מישהו כמוני? אתה רק תברך אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully