דייזי ודולי סימפסון הפכו לבובות ברבי. Instagram.com/daisysimpsonxox, צילום מסך
צילום מסך/Instagram.com/daisysimpsonxox

"התאומה שלי ואני הוצאנו 200 אלף דולר כדי להיראות כמו ברבי"

20.8.2023 / 0:22

זה 3 שנים שדייזי ודולי סימפסון ממשיכות לעבור ניתוחים פלסטיים - ביניהם בחזה, בישבן ובווגינה - כדי להיראות כמו ברביות. הן הוציאו יותר מ-200 אלף דולר בדרך לשם והן עדיין לא לגמרי מרוצות

דייזי ודולי סימפסון הפכו לבובות ברבי/Instagram.com/daisysimpsonxox

טירוף הברבי נמשך והפעם אלו דייזי ודולי סימפסון, תאומות בנות 26 מבריטניה, שעולות לכותרות על שהוציאו יותר מ-200 אלף דולר כדי להיראות כמו בובות ברבי. בין היתר הן הגדילו חזה וישבן, הצרו את האף ובנו מחדש את הנרתיק שלהן - והכל במאמץ להיראות פחות טבעיות ויותר כמו אייקון פלסטיק מפוסל בצורה מושלמת. מעבר לכך, מאחר שהן תאומות - הן עוברות כמעט כל שינוי יחד, גם אם אחת מהן פחות רוצה, וזה כדי להמשיך להישאר תאומות.

"לפני הניתוחים, פשוט נראינו רגיל", אמרה דולי, מסטוקטון און טיס, ל-Caters News, "לא הרגשנו נשיות וזה לא הרגיש שהמראה שלנו תואם את האישיות או הסטייל שלנו. אנחנו מעדיפות להיראות כמו בובות ברבי".

מאז 2020 הבנות עברו המון ניתוחים פלסטיים כולל הגדלת חזה, ניתוח שפתיים, ניתוחי אף והרמת ישבן ברזילאית (BBL). השתיים שידרגו את המראה שלהן עם בוטוקס, ציפויי שיניים וחומרי מילוי לישבן, כמו גם שלל הליכים קוסמטיים נוספים בשפתיים, בסנטר, בלחיים ובלסת.

להפוך לבובות מושלמות היה החלום המשותף של הצמד מאז שהיו קטנות. "לפני שהתחלנו לבצע את ההליכים והניתוחים שלנו, היינו די חסרי ביטחון לגבי המראה שלנו", הודתה דולי והוסיפה שהיא ודייזי בילו את רוב ילדותן בפנטזיות על להפוך לבובות ברבי, "תמיד אהבנו את המראה של נשים בלונדיניות בהירות, עם שיזוף מדהים וחזה גדול שנראו כמו בובות", אמרה, "וכשהיינו ממש צעירות, לא היינו בטוחות איך נשיג את זה כי לא היינו מודעות לניתוחים". היא הוסיפה: "כשגדלנו מספיק נודע לנו על הדברים האלה ולא יכולנו לחכות כדי להתחיל בתהליך".

כשהגיע הזמן לרדת מתחת לסכין, האחיות סימפסון ראו בברבי, בובות הבראץ ובארנבות הפלייבוי הלוהטות של יו הפנר כהשראה המרכזית שלהן. הזוג לא לבד באובססיה שלהן לאמץ את קווי המתאר מעוררי הקנאה של ברבי. ברשת תמצאו יותר מ-149.2 מיליון שימושים בהאשטאג הויראלי #BarbieNose, כולל רופא בלונג איילנד שמציע לאחרונה למטופלות שלו חבילת טרנספורמציה לברבי בעלות של 120,000 דולר, הכוללת שינויים בגוף, בפנים ובשיער.


עוד בנושא:
סתיו קצין, תלמדי: הוציאה חצי מיליון ₪ על ניתוחים כדי להפוך לברבי אנושית

הברבי האנושית הגשימה את חלומה להיות האישה עם החזה הגדול ביותר בגרמניה

זו דולי:

וזו דייזי:

דולי ודייזי, לעומת זאת, עברו את ההליכים שלהן בשלבים במשך כ-3 שנים. "עברתי את הניתוח הפלסטי הראשון שלי בשנת 2020, שהיה ניתוח לביופלסטיקה ברומניה (הקטנת שפתי הפות)", אמרה דולי, "מאז, דייזי רצתה את אותו ניתוח מכיוון שאנחנו אוהבות לעבור הליכים תואמים כדי שעדיין נראה אותו הדבר". באוגוסט של אותה שנה, על אף מגיפת הקורונה, הבנות שידרגו את החזה, כשדולי עברה הרמת חזה ושתלים ודייזי הוסיפה רק שתלים. "בשנה שלאחר מכן, שנינו עברנו ניתוחי אף", אמרה דולי, "שוב, ביקשנו שהם יהיו זהים. עם זאת, אנחנו לא מרגישות שהם יצאו לגמרי זהים".

"מאז, שתינו דבקות בפרוצדורות הקוסמטיות שלנו שבאמת עוזרות לנו להשיג את המראה הבובתי", היא אמרה, "יש לנו חומר מילוי בלחיים, הלסתות, השפתיים, האף והסנטר, כמו גם בוטוקס כדי לשמור על העור שלנו חלק ונטול קמטים ככל האפשר. לדייזי יש גם חומר מילוי בישבן שעוזר להגדיל אותו".

כך דולי נראתה פעם:

בשנת 2022 האחיות טסו לטורקיה לטובת ביצוע הליכים קוסמטיים נוספים. דולי עברה ציפוי שיניים והרמת ישבן ברזילאית בעזרת שאיבת שומן. דייזי עברה רק ניתוח לביופלסטיקה כדי לחדש את מראה הנרתיק שלה. "דייזי רוצה עכשיו הרמת ישבן ברזילאית כדי שיתאים לשלי", טענה דולי, "עם זאת, היא יותר זהירה לגבי האדם שיעשה לה את זה. היה לי פחות חשש לטוס לטורקיה בשביל זה, אבל אחותי מעדיפה לעשות את זה בבריטניה בפעם הראשונה שלה. היא אומרת שהיא תראה למנתח שלה את התחת שלי כדי שהוא יוכל לדייק שם ככל האפשר".

דולי במקביל כבר מתכננת לחזור לשולחן הניתוחים להליך השני שלה להרמת ישבן, אז אולי כדאי שדייזי תמתין קצת עם שלה כדי שתעשה כבר לפי המידות החדשות. "גם אני רוצה עוד הרמת ישבן כי עדיין לא קיבלתי את התוצאות שחיפשתי ממה שעשיתי", התוודתה דולי, "עם זאת, זה תהליך ארוך כי את צריכה לעלות במשקל כדי שיהיה מספיק שומן להעביר לשם". אם היא לא תצליח להוסיף לעצמה קילוגרמים, היא תסתפק בסיליקון. "בהחלט אשקול לעשות שתלי ישבן אם הרמת הישבן שלי לא תראה דרמטית מספיק", אמרה דולי, "שתינו רוצות גם חזה גדול יותר וניתוח אף נוסף כדי לקוות להפוך אותם לזהים יותר. אנחנו כל כך מרוצות מהאופן שבו הצלחנו להשיג את המראה שלנו אבל יש עוד על מה לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully